Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Outlander-sarja ylellä

Vierailija
06.06.2015 |

Mitä pidät? Mielestäni hyvä!

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyvä

Vierailija
2/27 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satuin katsomaan kai kolmatta jaksoa vahingossa ja koukutuin. Mielenkiintosen olonen sarja! 

N25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelin Jamien miehekkäämmäksi ja iso -kokoisemmaksi. Claire on liian ruma ja mitätön. Heillä ei ole kemiaa.

Vierailija
4/27 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno sarja. Jotain pientä yliteatraalisuutta, mutta sen kestää. Ja niin, ihana Jamie <3

Vierailija
5/27 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan huippu. Pidän myös todella paljon kirjasarjasta, johon tämä perustuu. Olen lukenutkin ne kaikki jo muutamaan kertaan. Olen todella odottanut sarjaa ja yllättävän hyvältä vaikuttaa. Onneksi tästä ei tehty elokuvaa, se olisi ollut karseaa katseltavaa. Claire oli yllättävän samanoloinen kuin kuvitelmissani, vähän kyllä liian laiha ja pienirintainen. Jamie ei alkuun tuntunut yhtään sopivalta, mutta nyt kolmatta jaksoa katsoessa alkoi tuntumaan että ei tuokaan ole huono. Ja olihan niillä kipinää.

Vierailija
6/27 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Clairea näyttelee huippumalli, entinen Victoria's Secret-malli. Ruma?

Vierailija
7/27 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muuten lukenut ekan osan, onko muut osat ehdottomasti lukemisen arvoisia? Vilkaisin tokan osan taka-kantta ja se mitä siinä luki sai minut vähän alamaihin ja ihmettelemään, miten jatkuu...?

Vierailija
8/27 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hömppää! Tykkään enemmän Vikings tai Game of Thrones- tyylisistä sarjoista.

Vierailija
9/27 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson, kun tykkään yleensä kaikista menneeseen aikaan sijoittuvasta. Minua kuitenkin aina vähän häiritsee tarinat, joissa henkilö siirtyy ajassa taaksepäin tai muuten outoon ulottuvuuteen, ja sitten alkavat tosi nopeasti toimia järkevästi eivätkä ole enää yhtään järkyttyneitä tai ihmeissään.

Vierailija
10/27 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tykkään Game of Thrones-tyyppisistä. Mutta kun luin tuon Outlander-kirjan ja odotin pelkkää hömppää, niin kirja yllätti täysin melkoisella roisiudella ja verisyydellä. Siinä ei kyllä mikään ollut liiemmin pyhää...

Kiinnostavaa nähdä, jättääkö vielä aika puhtoiselta vaikuttava sarja nämä osat pois kokonaan?

Vierailija
11/27 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 21:44"]

Aivan mahtava

[/quote]

Voisitko kertoa tarkemmin missä tarkalleen katsoit sarjaa? Olen käynyt muutamilla sivustoilla mutta ne eivät näytä ohjelmaa ilman luottokorttinumeroa, jota en tosiaankaan halua antaa. Tämä siis kaikilla sivuilla missä olen käynyt ja niitä on todella monta. Starz taas antaa vain ikkunan jossa kertoo että sitä voivat katsella vain USA:ssa oleskelevat.

Vierailija
12/27 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 21:44"]

Aivan mahtava <3 katsoin pari ekaa jaksoa Yleltä, mutten enää malttanut odottaa vaan katsoin netistä loput muutamassa päivässä. Voin kertoa, että todellakin paranee loppua kohden. Outlander on myös herättänyt enemmän tunteita ja järkytystä kuin mikään muu sarja aiemmin.

[/quote]

Voisitko kertoa tarkemmin missä tarkalleen katsoit sarjaa? Olen käynyt muutamilla sivustoilla mutta ne eivät näytä ohjelmaa ilman luottokorttinumeroa, jota en tosiaankaan halua antaa. Tämä siis kaikilla sivuilla missä olen käynyt ja niitä on todella monta. Starz taas antaa vain ikkunan jossa kertoo että sitä voivat katsella vain USA:ssa oleskelevat.

Vierailija
13/27 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin ensimmäisen jakson, mutta jätti aika kylmäksi. Tokaa yritin katsella, mutta haukotutti niin paljon, että jäi kesken. En kerta kaikkiaan ymmärä, mikä tuossa vetoaa ihmisiin. Voisiko joku kertoa?

Vierailija
14/27 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 22:28"]Hömppää! Tykkään enemmän Vikings tai Game of Thrones- tyylisistä sarjoista.
[/quote]
Samaa mieltä. Odotukset sarjan suhteen olivat ihan muuta.

Vierailija
15/27 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Clairen näyttelijä on todella oudon näköinen. Oli kuka tahansa, ei ole parhaimmillaan tv-ruudussa. Nenä näyttää kilometrin pitkältä, sieraimet pelottavan suurilta ja suu, etenkin alahuuli, on koko ajan kuin halvaantunut:

http://image-cdn.zap2it.com/images/outlander-season-1-both-sides-now-claire-returns-starz.jpg

Tykkään siitä, että tv:ssä ja elokuvissa on muitakin kuin ns. perinteisellä tavalla kauniita ihmisiä, mutta kasvojen pitäisi kuitenkin onnistua "heräämään eloon" kameran kuvatessa. Clairea näyttelevän naisen kohdalla näin ei ikävä kyllä käy.

Vierailija
16/27 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kylä tykkään kovasti.

Vierailija
17/27 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 19:56"]

Clairen näyttelijä on todella oudon näköinen. Oli kuka tahansa, ei ole parhaimmillaan tv-ruudussa. Nenä näyttää kilometrin pitkältä, sieraimet pelottavan suurilta ja suu, etenkin alahuuli, on koko ajan kuin halvaantunut:

http://image-cdn.zap2it.com/images/outlander-season-1-both-sides-now-claire-returns-starz.jpg

Tykkään siitä, että tv:ssä ja elokuvissa on muitakin kuin ns. perinteisellä tavalla kauniita ihmisiä, mutta kasvojen pitäisi kuitenkin onnistua "heräämään eloon" kameran kuvatessa. Clairea näyttelevän naisen kohdalla näin ei ikävä kyllä käy.

[/quote]

Olen erimieltä. Kaunis nainen ja juuri sopivan näköinen tuon kaltaiseen sarjaan.

Vierailija
18/27 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää, kun Claire käyttäytyy niin typerästi. Tosin tuntuisihan se epätodelliselta siirtyä toiseen aikaan, vähän kuin unelta, mutta ärsyttävää silti katsoa.

Vierailija
19/27 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjassa Claire on aikahyppäyksessä keväällä 27 ja täyttää 28 lokakuussa 20. Jamie on 23

Vierailija
20/27 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iiiihana Jamie....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme