Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi ei, minua hävettää ihan kamalasti...

Vierailija
06.06.2015 |

Törmäsin tänään aikaisemmin kirjastossa ex-mieheni nykyiseen vaimoon, joka oli siellä minun lapseni, eli tytärpuolensa kanssa. Emme ole koskaan jutelleet nykyisen vaimon kanssa, vaikka hän ex-mieheni ovat olleet jo kauan yhdessä.

No, ensimmäiseksi kun näin hänet, ajattelin, että onpas kaunis ja hoikka :( Minun, väsyneen ja rähjäisen pienten lasten äidin, vastakohta.

Juttelimme aluksi niitä näitä, ja sain kuulla, että hän on raskaana. Minulle tämä oli kova pala, sillä en ole vieläkään päässyt yli exästäni (varsinkin, kun hän vehtasi tämän naisen kanssa vielä meidän suhteemme aikana...).

Sitten hän kysyi, mitä teen työkseni. Kerroin että olen lähihoitaja (joka on totta). No, tämä nyksä sitten kertoo, että on sydänkirurgi.
Voitte vain arvata, millainen isku tämä oli minulle.

Aloimme jutella kulttuurista yms., ja minua alkoi hävettää kuinka vähän tiedän asioista :(

Kaiken lisäksi näytti siltäkin, että esikoislapseni (9-vuotias) viihtyy enemmän äitipuolen kanssa kuin minun... On aina muutenkin niin menossa isälleen. (Onneksi minulla on kuitenkin kaksi muuta lasta.)

Pian hänen seuransa kävi niin vaikeaksi, että minun oli pakko lähteä kotiin itkemään.

Minulla ihan on kamala olo :( En ymmärrä, miten pääsen yli.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet sinä. Ei sinun tarvitse olla muuta. Meitä on erilaisia ihmisiä ja itse arvostan sisäistä kauneutta ja tekstistäsi kuultaa läpi että olet lämmin ja herkkä nainen.

Vierailija
2/25 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 21:04"]Sinä olet sinä. Ei sinun tarvitse olla muuta. Meitä on erilaisia ihmisiä ja itse arvostan sisäistä kauneutta ja tekstistäsi kuultaa läpi että olet lämmin ja herkkä nainen.
[/quote]

Kiitos kauniista sanoistasi! Ehkä minun pitäisi vain yrittää päästä yli :/ Onneksi en törmää tähän naiseen kovinkaan usein.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammatti ei arvota ihmistä. Sen olen oppinut :)

Vierailija
4/25 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan kysele mitä teet työksesi tuossa tilanteessa. jos kysyi niin olisithan voinut sano että olet usan suurlähettiläs tällä hetkellä.

Vierailija
5/25 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika epäuskottava tarina. 

Vierailija
6/25 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni ex-vaimo inhoaa minua yli kaiken. Emme ole ikinä kunnolla tavanneet, mutta minua on haukuttu kaikille - jopa lapsille.

Siksi olen iloinen ja ylpeä sinusta, että käyttäydyit aikuismaisesti tämän naisen seurassa. Näytit tärkeää esimerkkiä lapsellesi! Jaksamista tilanteeseen. Kaksi vuotta on normaali aika toipua erosta, sen jälkeen jatkuvassa tuskassa kannattaa usein hakea jo apua. Se ei tarkoita, että olisi huono. On hyvä asia saada purettua tunteita ja joskus omat keinot eivät riitä. Tsemppiä!

Vierailija
7/25 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos hän on kirurgi, niin varmaan paljon poissa tulevan lapsensa luota..

Vierailija
8/25 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 21:08"]

[/quote]

Perustele.

Vierailija
9/25 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 21:12"]Minun mieheni ex-vaimo inhoaa minua yli kaiken. Emme ole ikinä kunnolla tavanneet, mutta minua on haukuttu kaikille - jopa lapsille.

Siksi olen iloinen ja ylpeä sinusta, että käyttäydyit aikuismaisesti tämän naisen seurassa. Näytit tärkeää esimerkkiä lapsellesi! Jaksamista tilanteeseen. Kaksi vuotta on normaali aika toipua erosta, sen jälkeen jatkuvassa tuskassa kannattaa usein hakea jo apua. Se ei tarkoita, että olisi huono. On hyvä asia saada purettua tunteita ja joskus omat keinot eivät riitä. Tsemppiä!
[/quote]

Kiitos sinullekin paljon!

Ja minä en ole haukkunut exän nykyistä kenellekään, ei tulisi mieleenikään tehdä jotakin niin törkeää.

ap

Vierailija
10/25 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tuon tunteen liian hyvin.

Mutta sussa on jotain hyvää ja ihanaa mistä voit olla ylpeä. :)

Monesti tuollaisessa tilanteessa herään itse ajattelemaan, että kumpuaako tunne jostain asiasta missä itse tahtoisin itselle muutosta, tai kaipaanko jotain uutta, tai onko joku palo kehittää itseään jossain.

Vierailija
11/25 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 21:12"]

Minun mieheni ex-vaimo inhoaa minua yli kaiken. Emme ole ikinä kunnolla tavanneet, mutta minua on haukuttu kaikille - jopa lapsille. Siksi olen iloinen ja ylpeä sinusta, että käyttäydyit aikuismaisesti tämän naisen seurassa. Näytit tärkeää esimerkkiä lapsellesi! Jaksamista tilanteeseen. Kaksi vuotta on normaali aika toipua erosta, sen jälkeen jatkuvassa tuskassa kannattaa usein hakea jo apua. Se ei tarkoita, että olisi huono. On hyvä asia saada purettua tunteita ja joskus omat keinot eivät riitä. Tsemppiä!

[/quote]

Mikä sinä olet sanomaan, mikä on oikea aia toipua, jos nyrkkisääntö on vähintään kolmasosa suhteen kestosta ja varsinkin, jos lapsia ja perhe!

Vierailija
12/25 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 21:15"]Tiedän tuon tunteen liian hyvin.

Mutta sussa on jotain hyvää ja ihanaa mistä voit olla ylpeä. :)

Monesti tuollaisessa tilanteessa herään itse ajattelemaan, että kumpuaako tunne jostain asiasta missä itse tahtoisin itselle muutosta, tai kaipaanko jotain uutta, tai onko joku palo kehittää itseään jossain.
[/quote]

Pitääpä alkaa pohtia tätä. Kiitos vinkistä!

ap

Vierailija
13/25 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 21:13"]

No jos hän on kirurgi, niin varmaan paljon poissa tulevan lapsensa luota..

[/quote]

Eikö lähihoitaja ole ihan yhtä paljon pois kotoa?

Vierailija
14/25 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan googlettelemaan lääkäreitä, että pitääkö tämä ap:n tarina vettä ollenkaan.

Vierailija
15/25 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 21:21"]Siitä vaan googlettelemaan lääkäreitä, että pitääkö tämä ap:n tarina vettä ollenkaan.
[/quote]

Googlatkaa vain, minulle ei ole mitään salattavaa :).

ap

Vierailija
16/25 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saata uskoa että kehtasi olla normaali jos kerran on aloittanut suhteen miehen kanssa teidän vielä ollessa yhdessä. Itse olisin kadonnut takavasemmalle korvat luimussa.

Vierailija
17/25 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono.

Vierailija
18/25 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 21:23"]En saata uskoa että kehtasi olla normaali jos kerran on aloittanut suhteen miehen kanssa teidän vielä ollessa yhdessä. Itse olisin kadonnut takavasemmalle korvat luimussa.
[/quote]

Minun ja exäni suhde oli jo silloi myrskyinen ja tuhoon tuomittu, kun he alkoivat seurustella.

En muutenkaan jaksa kantaa kaunaa kenellekään, mutta jos jollekin, niin enemmänkin exälleni.

ap

Vierailija
19/25 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 21:14"]

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 21:08"]

[/quote]

Perustele.

[/quote]

no vaikkapa se ettei nyksän ammatti olisi missään vaiheessa noussut aiemmin esiin.

Vierailija
20/25 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen naisen tässä hävetä sietäisi kun vehdannut varatun miehen kanssa. Kehtaakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan