Voi ei, minua hävettää ihan kamalasti...
Törmäsin tänään aikaisemmin kirjastossa ex-mieheni nykyiseen vaimoon, joka oli siellä minun lapseni, eli tytärpuolensa kanssa. Emme ole koskaan jutelleet nykyisen vaimon kanssa, vaikka hän ex-mieheni ovat olleet jo kauan yhdessä.
No, ensimmäiseksi kun näin hänet, ajattelin, että onpas kaunis ja hoikka :( Minun, väsyneen ja rähjäisen pienten lasten äidin, vastakohta.
Juttelimme aluksi niitä näitä, ja sain kuulla, että hän on raskaana. Minulle tämä oli kova pala, sillä en ole vieläkään päässyt yli exästäni (varsinkin, kun hän vehtasi tämän naisen kanssa vielä meidän suhteemme aikana...).
Sitten hän kysyi, mitä teen työkseni. Kerroin että olen lähihoitaja (joka on totta). No, tämä nyksä sitten kertoo, että on sydänkirurgi.
Voitte vain arvata, millainen isku tämä oli minulle.
Aloimme jutella kulttuurista yms., ja minua alkoi hävettää kuinka vähän tiedän asioista :(
Kaiken lisäksi näytti siltäkin, että esikoislapseni (9-vuotias) viihtyy enemmän äitipuolen kanssa kuin minun... On aina muutenkin niin menossa isälleen. (Onneksi minulla on kuitenkin kaksi muuta lasta.)
Pian hänen seuransa kävi niin vaikeaksi, että minun oli pakko lähteä kotiin itkemään.
Minulla ihan on kamala olo :( En ymmärrä, miten pääsen yli.
Kommentit (25)
Minkä ikäinen lapsi on? Eikö hän ole koskaan kertonut, mitä äitipuoli tekee työkseen?
Mä en koskaan huutele provoa, mutta tätä aloitusta en vaan pysty uskomaan. =D =D =D
Sydänkirurgi jonka kanssa nuhjuinen lähihoitaja-ap ryhtyi juttelemaan kultturiasioista? Niin varmaan. ;)
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 21:37"]Minkä ikäinen lapsi on? Eikö hän ole koskaan kertonut, mitä äitipuoli tekee työkseen?
[/quote]
9-vuotias. Ei ole tullut puheeksi.
ap
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 21:28"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 21:14"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 21:08"]
Aika epäuskottava tarina.
[/quote]
Perustele.
[/quote]
no vaikkapa se ettei nyksän ammatti olisi missään vaiheessa noussut aiemmin esiin.
[/quote]
Mun ex:llä on ollut uusi nainen 14v ja viime kesänä kun jouduin lasten takia ensimmäisen kerran tekemisiin naisen kanssa tuli myös hänen ammattinsa puheeksi eli meni 13v ennen kuin minulle selvisi mitä hän tekee, oikeastaan se ei edes kiinnostanut minua mutta ihmettelin hän käytöstään eräässä tilanteessa.
No nyt varmaan tajuat miksi hän otti parempitasoisen naisen