Löysin erään sanoman
Tämä on sanoma, joka nousi hengessäni hyvin vahvana aamuyöstä pari päivää sitten. Koettele hengessä, että onko tämä ihmisestä vai Luojasta, mutta Henki ohjasi minut kirjoittamaan tämän.”Suomessa on alkamassa kovat ajat, ahdistus on jo ovella, kun ette kuulleet minun kutsuani, te niskuroiva Suomen kansa, joka synnissä elät ja sillä korskeilet.Armoni on ylitsevuotava, mutta senkin aika tulee loppumaan aikanaan. Minä annan maanne kovien herrojen haltuun, jotka ahdistavat teitä ja teidän lapsianne. Te itkette ja etsitte minun kasvojani, itkien te tulette. Silloin minä kuulen teidän huutonne, mutta rankaisematta minä en teitä jätä, sillä minä en salli iteäsni pilkattavan. Minä olen rakkaus ja rakkaus nauttii kun se saa toimia yhdessä totuuden kanssa.Teillä ei ole ollut rakkautta eikä totuutta, vaan te olette vaihtaneet rakkauden haureuteen ja totuuden valheeseen. Te kestitsette itseännä yötä päivää ja elätte hirvittävissä synneissä. Te kivitätte sanoillanne ja pilkaatte minun profeetoita, joita olen lähettänyt teidän keskuutenne puhumaan sanaani teille. Miksi te ette kuulleet minun rakkauden sanomaa?Nyt te joudutte kuulemaan minun tuomion sanomani. Minä itken, kun joudun lyömään vitsallani minun niskuroivaa poikaani, joka ei kuullut muuten minun sanojani. Teidän keskuudestanne nousee suuri joukko kalastajia ja profeetoita, joille minä annan yliluonnollisen voitelun, niin kuin minä annoin apostoleilleni jo ensimmäisten kristittyjen aikaan. He ottavat suuren kalasaaliin minun aittaani ja silloin luku tulee täyteen, jolloin puhdistettu morsian otetaan ylös.Tämä tulee kuitenkin kaikista mullistuksista ja ahdistuksista huolimatta monille yllätyksenä, sillä he nukkuvat eivätkä näe missä ajassa he elävät. He ajattelevat, että se ahdistus on vasta tulossa ja Herrani tuloo viipyy, he istuvat juomareiden pöydässä ja lyövät kanssapalvelijoitaaan, mutta minä annan heille saman osan kuin ulkokultaisille, mutta minä itken kun joudun sen tekemään.Varoita minun kansaani, että he kuulisivat minun sanomani ja vahvista niitä, jotka ovat jäljellä. Pidä se mikä sinulla on, minä tulen pian. Amen.”Uskon, että olemme aivan pian suuren mullistuksen edessä Suomessa ja jotka eivät oleuudestisyntyneitä, niin ne ”ihmiset menehtyvät peljätessään” (Luuk. 21:25), kun puolestaan ne ihmiset jotka ovat uudestisyntyneitä nostavat päänsä odotuksen tunnelmissa täynnä varmuutta ja iloa."Muinaisia ennustuksia"- sivulta.
Uskon että tuo sanoma viittaa näihin aikoihin mitä nyt eletään:
Kommentit (3)
Niinhän tuo vaikuttaa siltä- Loppuu ne kapitalistienkin ajat kohta kun vähävaraisetkin kkuvittelee olevansa kokoomuksen asialla ja ruoskii itseään tietämättömänä.
Kirjoitusvirheistä ja heikosta kieliasusta sekä tarkoitushakuisuudesta päätellen ihmisestä.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 20:58"]Tämä on sanoma, joka nousi hengessäni hyvin vahvana aamuyöstä pari päivää sitten. Koettele hengessä, että onko tämä ihmisestä vai Luojasta, mutta Henki ohjasi minut kirjoittamaan tämän.”Suomessa on alkamassa kovat ajat, ahdistus on jo ovella, kun ette kuulleet minun kutsuani, te niskuroiva Suomen kansa, joka synnissä elät ja sillä korskeilet.Armoni on ylitsevuotava, mutta senkin aika tulee loppumaan aikanaan. Minä annan maanne kovien herrojen haltuun, jotka ahdistavat teitä ja teidän lapsianne. Te itkette ja etsitte minun kasvojani, itkien te tulette. Silloin minä kuulen teidän huutonne, mutta rankaisematta minä en teitä jätä, sillä minä en salli iteäsni pilkattavan. Minä olen rakkaus ja rakkaus nauttii kun se saa toimia yhdessä totuuden kanssa.Teillä ei ole ollut rakkautta eikä totuutta, vaan te olette vaihtaneet rakkauden haureuteen ja totuuden valheeseen. Te kestitsette itseännä yötä päivää ja elätte hirvittävissä synneissä. Te kivitätte sanoillanne ja pilkaatte minun profeetoita, joita olen lähettänyt teidän keskuutenne puhumaan sanaani teille. Miksi te ette kuulleet minun rakkauden sanomaa?Nyt te joudutte kuulemaan minun tuomion sanomani. Minä itken, kun joudun lyömään vitsallani minun niskuroivaa poikaani, joka ei kuullut muuten minun sanojani. Teidän keskuudestanne nousee suuri joukko kalastajia ja profeetoita, joille minä annan yliluonnollisen voitelun, niin kuin minä annoin apostoleilleni jo ensimmäisten kristittyjen aikaan. He ottavat suuren kalasaaliin minun aittaani ja silloin luku tulee täyteen, jolloin puhdistettu morsian otetaan ylös.Tämä tulee kuitenkin kaikista mullistuksista ja ahdistuksista huolimatta monille yllätyksenä, sillä he nukkuvat eivätkä näe missä ajassa he elävät. He ajattelevat, että se ahdistus on vasta tulossa ja Herrani tuloo viipyy, he istuvat juomareiden pöydässä ja lyövät kanssapalvelijoitaaan, mutta minä annan heille saman osan kuin ulkokultaisille, mutta minä itken kun joudun sen tekemään.Varoita minun kansaani, että he kuulisivat minun sanomani ja vahvista niitä, jotka ovat jäljellä. Pidä se mikä sinulla on, minä tulen pian. Amen.”Uskon, että olemme aivan pian suuren mullistuksen edessä Suomessa ja jotka eivät oleuudestisyntyneitä, niin ne ”ihmiset menehtyvät peljätessään” (Luuk. 21:25), kun puolestaan ne ihmiset jotka ovat uudestisyntyneitä nostavat päänsä odotuksen tunnelmissa täynnä varmuutta ja iloa."Muinaisia ennustuksia"- sivulta.
Uskon että tuo sanoma viittaa näihin aikoihin mitä nyt eletään:
Piti siis tuohon alkuun kirjoittaa tuo mikä meni loppuun: eli uskon että tuo sanoma viittaa näihin aikoihin mitä nyt rletään.
Sanoman kopsasin suoraan sielyä sivuilta.