Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko 40v nainen laittaa hameen alle leggarit?

Vierailija
06.06.2015 |

Rento hame pitäisi laittaa mutta ilmat kylmä, joten muuten tulee kylmä...

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mitä sulle nämä 'ulkomaat' oikeen edustaa? En oo nähnyt legginGsejä Suomen ulkopuolella, vaikka olen matkustanut yli 30 maassa.

Vierailija
2/41 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä laitan päälleni mitä haluan, ja mulla on AINA hameen / mekon alla leggingsit. Olen kohta 5 kybänen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi. Tämä ei kylläkään ole mikään ikäkysymys, vaan kyse on siitä, että leggarit-hame-yhdistelmä on kaamea kenen tahansa päällä.

Vierailija
4/41 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 21:36"]

Saako sukkahousuja sitten käyttää hameen kanssa?

[/quote]Mielellään, jos vaihtoehtona on nylon-polvisukat.Uhh.

Vierailija
5/41 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 21:48"]

[/quote] Mitä sulle nämä 'ulkomaat' oikeen edustaa? En oo nähnyt legginGsejä Suomen ulkopuolella, vaikka olen matkustanut yli 30 maassa.

[/quote]

Legginssit on tällä hetkellä suosituin vaatekappale koko maailmassa. Ne eivät välttämättä näytä legginsseiltä mutta ovat sitä ja toiseksi Keski-Euroopassa on erittäin suosittua käyttää pitkiä legginssejä hameen alla esimerkiksi toimistotöissä ja arkena, sopii erittäin hyvin ilmastoon. Unohtakaa ne kuvitelmat joita blogeissa esitellään. Juhlamekon alla on aina jotkut legginssit jotka eivät näy mekon7hameen alta. Jotkut käyttävät shapewearia mutta normaaliåpalkkainen käyttää legginssejä. En usko että matkustelet. Tai sitten et ole kiinnittänyt huomiota ihmisten pukeutumiseen

Täällä muutamia esimerkkejä

https://www.google.com/search?q=leggings+with+skirt&espv=2&biw=1920&bih=979&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=LUJzVfyYBIalsAXvyYKIAw&ved=0CAcQ_AUoAg

Tämä on tosi suosittu:

http://www.mydeal.com.au/Content/10382in1skirt-leggings.jpg

Vierailija
6/41 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiennyt, että näin monet av-mammat ovat juntteja ja tyylittömiä. :/ Oikeesti siis kannustatte laittamaan leggarit hameen alle, voi luoja! Noh, saa nauraa taas näille kuvatuksille....

Vierailija
7/41 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legginsit on niin 2005, vuonna 2015 ei todellakaan voi laittaa hameen alle leggareita. So last season, jopa eläkeikää lähestyville, jotka nyt monesti on vähän myöhässä muissakin jutuissa.

Miksei vaan jotkut kivat suorat housut tai vaikka paksummat sukkikset?

Vierailija
8/41 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän legginsejä pitkien tunikoiden kanssa, huolimatta muoti-poliisien mielipiteistä. Enkä ole mallinmitoissa. Enkä nuori.

Vierailija
9/41 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, etköhän sinä saa tuohon ikään pukeutua ihan niin kuin itse tahdot.

Vierailija
10/41 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 21:44"]

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 20:56"]

Rento hame pitäisi laittaa mutta ilmat kylmä, joten muuten tulee kylmä...

[/quote]

Mikset sitten pistä farkkuja?

[/quote]Minusta farkut eivät ole rennot vaan ahdistavat. Hame voi olla rento ja kaunis, sopii juhliin, legginsseilläkin.

Vierailija
11/41 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minkään ikäiset voi käyttää. Tai voi jos haluaa näyttää että on jumahtanut vuoteen 2006. Laita sukkahousut hyvä nainen!

Vierailija
12/41 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö legginsit ole juuri sitä varten, että niitä käytetään hameiden, mekkojen tai pitkien tunikoiden kanssa? Miten niitä muuten voi käyttää?

Vierailija
13/41 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhliin ei, mutta muuten ihan vapaasti. Jokainen pukeutukoon miten haluaa (kunhan ei mitään rivouksia eli tissit tai tussu paljaana), paskaako väliä mitä muut ajattelee, koska ikinä, et ikinä pysty kaikkia miellyttämään kuitenkaan. Ihan turha siis edes yrittää. Pistä päällesi juuri sitä, mistä tykkäät ja mikä susta hyvältä tuntuu! (Toistan, juhlapukeutuminen etiketteineen on sitten eri asia.)

Vierailija
14/41 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 13:40"]

Legginsit on niin 2005, vuonna 2015 ei todellakaan voi laittaa hameen alle leggareita. So last season, jopa eläkeikää lähestyville, jotka nyt monesti on vähän myöhässä muissakin jutuissa.

Miksei vaan jotkut kivat suorat housut tai vaikka paksummat sukkikset?

[/quote]

Oma tulevaisuutesi on olla so last season, oletko miettinyt sitä?

Vierailija
15/41 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 21:01"]

Yi 40-v. PITÄÄ laittaa leggarit hameen alle!

[/quote]

Miksi? Minulla on sutjakat sääret, hyvä iho eikä ensimmäistäkään suonikohjua. Enpä ala kuule sääriäni peittelemään, se on varma. Onhan tuolla parikymppisiä, jotka selluliitit täristen kulkevat lyhyissä shortseissa. Eiköhän mun sääret kestä vertailun:)

Vierailija
16/41 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi. Esim. Kiinteistö-Kaisalla oli kerran tyylikkäät pitsileggarit hameen alla ja hyvältä näytti.

Vierailija
17/41 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin hameen pois

Vierailija
18/41 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken ikäset voi ja semmosia hame-leggari-yhdistelmiäkin myydään:)

Vierailija
19/41 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin voin ja olen jo yli 50v.

Vierailija
20/41 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 51 ja pidän leggareita mekon alla. Jo nyt on hemmetti jos tässä iässä ei saa pukeutua niin kuin itse haluaa. Pelätkää te nuoremmat mitä muut ajattelee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi