Te joilla harmaita hiuksia,
annatko olla vai värjäätkö piiloon?
Harmaat loistaa omassa värissä aika hyvin , vanhaksi sitä on tullut. Harmittaa kun en oikein värjäilläkään uskalla, kamalan herkkä iho :(
Kommentit (12)
Harmaat lisääntyy kaiken aikaa, ei haittaa
t.mies44v
En värjää. Hiukset tummat ja pitkät. Harmaita on jo ihan reilusti päälalella ja korvien päällä. Saa ollakin.
N37
Harmaita alkoi tulla lähempänä 50-v, vähän aika sitten värjäsin tukkani.
N50
Aloin harmaantumaan 25 vuotiaana ja varmasti värjään ne piiloon. Nyt olen 41 vuotias ja oma kampaajani saa hiukseni kuin uusiksi ihanilla värisävyillään. Saan myös usein kuulla, etten näytä lähellekään ikäiseltäni - harmaiden hiusten kanssa näyttäisin varmasti, jopa vanhemmalta. Tällä hetkellä hiukseni ovat kuparin punaiset.
Muutamia harmaita siellä täällä. Näkyvät ikävästi otsalla. En tykkää! Värjään kampaajalla. Äitini on yli 70- vuotias ja hänellä on ihana täysharmaa tukka. Hänkin värjäsi tosi pitkään, mutta nyt antaa olla luonnonvärisenä. Minulla harmaantuminen alkoi aiemmin, kuin äidilläni. Olen 47- vuotias nyt.
Värjään tietenkin pois, ei huvita tunnustaa itselleen olevansa tän ikäinen (40).
43v, värjään sillä samalla hennankuparinpunaisella sävyllä kuin jo 20v (muutamia sivuhyppyjä lukuunottamatta). Sävy sopii minulle ja tuntuu omalta.
Pari vuotta sitten leikkautin tosi lyhyen mallin ja annoin oman värin harmaineen kasvaa esiin- kestin tulosta kuukaude, sitten väripurkille. Kauhtuneen värinen tukka vaan ei sopinut, tämä lämmin kupari on paljon parempi ja ns. helppo tapa kohentaa ulkonäköä koska sitä ei tarvitse uudelleenvärjätä kuin kerran kuussa. Paljon helpompaa kuin päivittäinen isompi meikkaus jne.
Harmaa tukka vanhentaa kovasti, varhain harmaantunut kaverini lopetti värjäämisen tullessaan raskaaksi ja häntä luultiin esikoisensa mummiksi. Alle nelikymppisenä.
Toisaalta, jos on onnekas, voi saada mahtavan upean luonnollisen harmaan jos on tuuria. Työmatkabussissani on nainen jolla on hehkuvan kiiltävä pepper-and-salt- polkkatukka joka on todella hyvän sävyinen ja kaunis.
Harkitsen harmaitteni esilleottamista siinä vaiheessa kun värjätty alkaa tuntua tai näyttää teennäiseltä. Toistaiseksi se sopii olemukseeni ja persoonaani.
En värjää. Harmaita tai oikeammin kimaltelevan hopeita on vasta siellä täällä ja ne ovat oikeasti kauniita :) tummanruskean tukan seassa. ikää 44
Annan olla ja uskottelen itselleni että harmaat vain lisäävät karismaani.
Välillä värjään, mutta pidän harmasitani kyllä.
Mulle ekat harmaat tuli alle kolmikymppisenä. En värjää enkä muutenkaaan niitä piilottele, sopivat omasta mielestäni mulle (: Oma hiustenväri on aavistuksen punertava ruskea. Olen 37.
Luonnollinen värini on tumma punaruskea, juurikasvun sävy melkein musta, josta sitten haalistunut punertavaksi auringossa. Harmaita on ja inhoan niitä. Minulle tyrkytettiin kampaajalla jatkuvasti kestoväriä ja siinä tumma juurikasvu harmaineen näytti kauhealta. Värjäsin pari vuotta itse kevytväreillä, mutta ei se oikein hyvin kotona onnistu pitkään hiukseen. Löysin onneksi oikean aarteen kampaajaksi, jonka kanssa kevytväreillä värjääminen alkoi todella sujua. Käyttävät siinä kampaamossa minulle hyvin sopivaa hajusteetonta sarjaa. Hiukset ovat hyvässä kunnossa ja näyttävät luonnollisilta. En todella tiedä mitä sitten tapahtuu, kun kevytvärin käyttö ei enää onnistu. Uskon kuitenkin, että tämä aarrekampaaja osaa senkin tilanteen hoitaa.