Mun tämänpäiväinen ensimmäisen maailman ongelma: maustamatonta rooibosta on vaikea löytää!
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Osta sitä muumia, se on sinulle ihan sopivaa, älä nirsoile aina.
En tykkää niistä imelistä esanssilitkuista.
Ap
Lidlessä on :) Maksaa euron paketti ja tosi hyvää, ainakin ne maustetut versiot.
Vierailija kirjoitti:
Lidlessä on :) Maksaa euron paketti ja tosi hyvää, ainakin ne maustetut versiot.
Pitää käydä katsomassa. Mutta tuo on varmasti pusseissa?
Ap
Koska se on niin pahaa, että sitä pitää maustaa. Tosiasiassa maustetut teet alkaa olla vähemmistönä. Itse etsin aina valkoistateetä ilman mausteita. Aika mahdoton löytää.
Vierailija kirjoitti:
eikös chaya nettikaupassa ole?
Varmasti netistä saakin, mutta olisi ihan kiva, jos saisi ostaa kaupasta, kun ostaa muutkin ostokset. Mielellään joku kilon paketti irtorooibosta.
Mä ostan aina mustaa maustamatonta irtoteetä, kun jossain marketissa näen, joka ei ole Twiningsia tai Liptonin yellow labelia. Monessa isossakaan marketissa ei ole kuin pussiteetä, irtoteet on sitten just jotain muumia. Nummelan Cittarista löysin kolmea eri mustaa irtoteetä viime kesänä! Ehkä meen taas sinne ens kesänä uudestaan.
Ap
Forsman tea -merkillä ainakin on maustamattomana. Forsmanilla on verkkokauppakin.
Vierailija kirjoitti:
Koska se on niin pahaa, että sitä pitää maustaa. Tosiasiassa maustetut teet alkaa olla vähemmistönä. Itse etsin aina valkoistateetä ilman mausteita. Aika mahdoton löytää.
Sorry siis maustamattomat teet ja sen kaltaiset juomat alkaa olla vähemmistönä.
Vierailija kirjoitti:
Rooibos on niin hyvää! Varsinkin oikein pitkään haudutettuna. Mä tutustuin siihen sen kotimaassa Etelä-Afrikassa 90-luvulla. Silloin sitä sai luontaistuotekaupoista nimellä masaitee.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Forsman tea -merkillä ainakin on maustamattomana. Forsmanilla on verkkokauppakin.
Jopas! Tuolta saa 1,6 kg:n pakkauksessa hintaan 29,90! Taidanpa ostaa tuolta. Kiitos!
Ap
Forsmanin Luomu-Rooibos on hyvä valinta, ellei naturelli oo riittävän hyvää erää.
Kannattaa kokeilla pienellä määrällä ensin. Erät vaihtelee laadullisesti.
Osta sitä muumia, se on sinulle ihan sopivaa, älä nirsoile aina.