The affair
Huomenna se alkaa, The affair, tuplajaksolla. Aiotteko katsoa? Itse tallennan, ei kärsi valvoa noin myöhään.
Kommentit (9)
Mä katsoin jo ekan kauden HBO:lta ja koukutuin :)
Olen jaksanut odottaa huomiseen vaikka HBO Nordic onkin GoT:n takia tilattu. Mutta jos huomenna nappaa niin todennäköisesti jatkan katsomista heti HBO:n kautta. Niissä mainoksissa on jotain tosi kiehtovaa ainakin.
Toivottavasti tulee uusintana viikonloppuna, en pysty valvomaan saati tallentamaan. Ihan mielenkiintoiselta vaikuttaa ainakin mainosten perusteella.
"HBO"
Eli joku tissi ja tussu-sarja taas?
Olen katsonut sarjan lähes loppuun netistä ja alkaa hieman puuduttaa. Ja sen pääosanaisen ylähuuli, se on katseita vangitseva - huonolla tavalla...
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 20:53"]Joo, se pääosanaisen ylähuuli haittaa mua jo mainoksissa niin paljon ettei pysty kattoo koko sarjaa...
[/quote]ihan normi huuli.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 20:19"]
Olen katsonut sarjan lähes loppuun netistä ja alkaa hieman puuduttaa. Ja sen pääosanaisen ylähuuli, se on katseita vangitseva - huonolla tavalla...
[/quote]
Siinä on 2 duckfaceä, Alison ja vaimo. Mä en maha mitään mut se Ankkalinna -stoori alkaa elää ihan omaa elämäänsä ja pääjuoni meinaa unohtua...
Joo, se pääosanaisen ylähuuli haittaa mua jo mainoksissa niin paljon ettei pysty kattoo koko sarjaa...
Oon katsonut jo kaikki jaksot hbo:lta Ei mitenkään erityisen hyvä sarja mielestäni.