mitä laitonta olette tehneet
Kysymys tulikin jo otsikossa. Itse olen käynyt turussa kakolassa pian sen jälkeen kun se hylättiin. enään ei ole päässyt koska ovia on laitettu lukkoon ja en kuitenkaan halua rikkoa ikkunoita tai muuta. Entä te?
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 18:58"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 18:42"]Kysymys tulikin jo otsikossa. Itse olen käynyt turussa kakolassa pian sen jälkeen kun se hylättiin. enään ei ole päässyt koska ovia on laitettu lukkoon ja en kuitenkaan halua rikkoa ikkunoita tai muuta. Entä te?
[/quote]
kyllä sinne pääsee vielä ;) tai ainakin vuosi sitten.
[/quote]
Itsekin viimeksi noin vuosi sitten olin siellä pariin otteeseen,sen jälkeen ei ole päässyt kun ovet lukossa ja vieressä rakennetaan
Olen näpistänyt kaupasta, polttanut ja kasvattanut kannabista. Tietysti jotain pieniä liikennerikkomuksia. Useimmat eivät varmasti kyllä uskoisi jos kertoisin näistä :)
ottanut suihin bussissa :D
kerran 13v näpistin ja tuli niin kauhee morkkis että seuraavana päivänä vein sen 3euron luomivärin takasin :D
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 19:11"]ottanut suihin bussissa :D
kerran 13v näpistin ja tuli niin kauhee morkkis että seuraavana päivänä vein sen 3euron luomivärin takasin :D
[/quote]
:DDDDD
Ajanut ylinopeutta, pysäköinyt väärin, kävellyt ja ajanut päin punaisia niin pyörällä kuin autolla, ajanut ilman pyöräilykypärää. Warettanut ja tv-lupaa en koskaan maksanut.
Paras ylinopeus ollut 170 km/h yli rajoituksen.
kasvattanut ja myynyt kannabista. jäin kiinni joten jäi ensimmäiseksi ja viimeiseksi kerraksi
Ajanut kännissä autolla ja vielä useamman kerran. Hyi helvetti vihaan itseäni sen vuoksi. :( Älkääkä kivittäkö, häpeän ja syvästi. Nykyään jää auton avaimet kotiin miehelle jos lähden baariin tms.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 19:30"]
jäin kiinni joten jäi ensimmäiseksi ja viimeiseksi kerraksi
[/quote]
paskahousu.
Mä oonkin pissinyt puhelinkoppiin. Oon vähän vanhempi kriminaali:)
Ajanut ylinopeutta. Kävellyt punaisia päin. Ajanut polkupyörällä ilman kypärää.