Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

164/59 ja vyötärön ympärys muka 84 cm!?

Vierailija
31.01.2022 |

En tiedä mittaanko oikeasta kohdasta edes... En ole ennen mitannut. Vaatekoko S/M. Eikä mielestäni ole edes iso vatsa tai suuria makkaroita!?

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mittanauha ei valehtele...ja kyllähän tuo selvästi on jo vatsakas henkilö. Varsinkin sinun mittaisella...

No, sitä minä juuri ihmettelen, kun en mielestäni ole erityisen vatsakas. Täytyy kokeilla mitata uudestaan taas, kun saan mittanauhan käsiini (mittasin vanhemmillani). Ehkä mittasin liikaa lantiolta.

Vierailija
2/58 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oishan tuo aika iso vyötärönymäpärys tai hiukka möhämaha. Mulla varmaan sama bmi suunnilleen 160/52-54 ja rinnanympärys rinnan alta 70 cm. Vyötäröstä en ole varma mut on se paljon kapeempo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin noilla mitoilla on noin suurta vyötäröä oikeasti. Tai jos on, niin kyllä sen ihminen itsekin huomaa, jos jalat on ihan tikut ja vatsa vain iso...

Vierailija
4/58 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mittanauha ei valehtele...ja kyllähän tuo selvästi on jo vatsakas henkilö. Varsinkin sinun mittaisella...

No, sitä minä juuri ihmettelen, kun en mielestäni ole erityisen vatsakas. Täytyy kokeilla mitata uudestaan taas, kun saan mittanauhan käsiini (mittasin vanhemmillani). Ehkä mittasin liikaa lantiolta.

Miten sen voi mitata väärin? Ellet ole keskivartalolihava niin etsit vaan kapeimman kohdan ja mittaat siitä. Yleensä vähän navan yläpuolella.

Vierailija
5/58 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitta otetaan vyötärön kapeimmasta kohdasta. Noin 5-7 cm navan yläpuolelta. About siis. Peilin edessä helpointa.

Mittasin omani ja se on noin 10 cm vähemmän, kuin sinulla. Paino ja pituus meillä on suunnilleen sama, mutta itsellä urheilullinen ja lihaksikas vartalo. Ei ylimääräistä.

Vierailija
6/58 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäisillä vyötärö häviää, vaikka olisi normaalipainossa...

Vierailija
7/58 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on varmaan vartalon malli vaan sellainen, että vyötärö ei juurikaan erotu?

Olen sua ainakin 5 cm lyhyempi ja painan saman verran, eli mun BMI on isompi kuin sun. Mum vyötärö on silti 15cm kapeampi kuin sulla, koska vartalon malli nyt vaan on sellainen. Ei sille mitään mahda! Sinäkään et kuitenkaan ole ylipainoinen, nii en tiedä onko aihetta murehtia.

Vierailija
8/58 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäisillä vyötärö häviää, vaikka olisi normaalipainossa...

Ei se normaalipaino pelasta vyötärölihavuudelta.

Vierailija
9/58 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittasit varmaan väärästä kohdasta. Oikea kohta on vähän navan yläpuolelta.

Vierailija
10/58 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sen voi mitata väärin? Ellet ole keskivartalolihava niin etsit vaan kapeimman kohdan ja mittaat siitä. Yleensä vähän navan yläpuolella.

Voisko olla ottanut mitan jollakin muulla kuin mittanauhalla? Vaikka jollain n. Puolitoista metrisellä narulla kietaissut vyötärönympäryksen ja merkannut lankaan, sit rullamitalla mitannut siitä narusta? Mut vahingossa mittaskin sen narunsa ylijäämän 84 cm eikä sitä mittaansa (n. 66 cm esim)

Vierailija
11/58 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon 162/65 ja vy on 70 cm. Oot varmasti mitannut väärästä kohtaan. Se mitataan kapeimmasta kohtaa, kuten joku jo aiemmin ohjeistikin.

Vierailija
12/58 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otapa kuva itsestäsi alasti niin arvioidaan.

Vierailija
13/58 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oudolta kuulostaa, olen sua melkein 15cm pidempi ja 30kg paksumpi ja vyötäröni on 82cm.

Vartaloita on tietty eri mallisia, mulle on siunaantunut jumalaton lantio ja erottuva vyötärö.

Vierailija
14/58 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli vyötärö 84, kun painoin 52 kg. Pituutta on 158.

Sattuu olemaan epäonniset geenit, eli kaikki läski tulee vatsaan + lantio on korkealla.

Ei sille voi mitään, että joillakin rakenne on tuo.

Vierailija
15/58 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silläkin on merkitystä että mihin aikaan päivästä mittaa, kannattaa mitata aamulla ennen syömistä ettei ruuat vaikuta ympärykseen.

Vierailija
16/58 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite oon 162/65 ja vy on 70 cm. Oot varmasti mitannut väärästä kohtaan. Se mitataan kapeimmasta kohtaa, kuten joku jo aiemmin ohjeistikin.

Onneksi olkoon vaan. Painan saman kuin sinä ja pituus on sama kuin aloittajalla. Myös vyötärön ympärys on paljon enemmän kuin aloittajalla. Mittaa sen mistä kohdasta tahansa. Nuorena kun painoa oli 10 kg vähemmän oli varmaan silti sama kuin aloittajalla nyt.

Vierailija
17/58 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 162cm ja minulla vyötärö löytyy n.5cm navan yläpuolelta. Jos sinulla on kokovartalopeili niin ryhdikkäästi sen eteen seisomaan ja katsot vartalosta kapeimman kohdan ja mittaat siitä. Minun vyötärö 75cm, vaakaa en omista niin painosta ei tietoa.

Vierailija
18/58 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on niin monenlaisilla vartalotyypeillä varustettuja. Olen tyyppiä, jolla vain korkeavyötäröiset housut kestävät jalassa, sillä vyötärö ja lantio ovat lähelle samaa kokoa. Nyt olen ylipainoinenkin, mutta vyötärönympärykseni ei ole ikinä ollut alle 80 cm, vaikka joskus olin 166 cm/ 62 kg. Jalkoihin ja takapuoleen ei kerry mitään ylimääräistä, kaikki on mahassa.

Vierailija
19/58 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka ihmeessä teillä on noin iso vyötärömitta? Olen 163, paino 50, liivimitta 70, lantio 90 ja vyötärö 64.

Ja olen ihan aikuinen.

Vierailija
20/58 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka ihmeessä teillä on noin iso vyötärömitta? Olen 163, paino 50, liivimitta 70, lantio 90 ja vyötärö 64.

Ja olen ihan aikuinen.

Niin itse et huomaa yhteyttä alhaisen painon ja pienten mittojen välillä? Etkä ole ikinä huomannut, että ihmisillä on erilaisia ruumiinrakenteita? Ja kyllä, olet upean hoikka, mutta alipainoon ei ole enää pitkä matka, se ei ole yhtään sen suurempi ylpeilyn aihe kuin ylipainokaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi