Vaivaantunut olo tosiuskovaisten seurassa
En oikein tiedä, mistä pitäisi puhua uskovaisten seurassa. Alkoholiakaan ei kehtaa juoda, kunnon läppää ei uskalla heittää. Pitäisikö vain olla oma itsensä ja katsoa miten siihen reagoidaan?
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 19:43"]
Itselläkin on usein vaivaantunut olo. Koska olen kuten tämä haastateltava.
[/quote]En ihmettele että sinulla on usein vaivaantunut olo jos olet kuten hän. Pitäisiköhän sinun kokeilla sitä latinaa jos se rauhoittaisi? Tai ehkä joku lääkitys voisi auttaa.
Olen tosiuskovainen nuori ja mun seurassa kyllä saa olla täysin oma itsensä. Jos joku kokee itsensä tosiuskovaiseksi, mutta ei rakasta toisia ja tuomitsee, niin ei se mikään tosiuskovainen ole. Anteeksi nyt suorat sanat. Vaikka en kaikille jutuille nauraisikaan tai en vetäisi kännejä muiden mukana, koen silti olevani osa porukkaa
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 19:39"]
Minua huvittaa nämä uskoaan tuputtavat tosiuskikset. Usein kun he aloittavat tämän jargoninsa 'tunnetko jeesuksen', niin päälle pasahtaa tällainen vaivautuneisuus tyyliin 'voi vttu, uskovainen länkyttämässä typeryyksiään, miten selviydyn tästä hienotunteisesti' (sama juttu umpihumalaisten, pultsarien, epämiellyttävien vonkaajien ym kanssa), niin näkee kuinka nämä uskikset nauttivat tilanteesta. Epäilen, et he nauttivat vallantunteesta, siitä että saavat toiset vaivaantuneiksi. Ehkä he ajattelevat, et tällainen ihminen tuntee syyllisyyttä ja huonommuutta 'kunnon' ihmisen seurassa. DDD
Vanhemmiten ei enää jaksa aina olla niin hienotunteinen: yhä useammin sitä vain sanoo, et laputapa vttuun siitä tyrkky.
[/quote]Mitkä nämä? Tämän ketjunko?