Terkut Italiasta!
Täällä ihana helle! Parhautta. Hyvää viikonloppua av.laiset!
Kommentit (23)
Olin kans just Italiassa ja kävin 9 päivän aikana kaks kertaa nopeesti netissä (alle 30min), suosittelen samaa..
Voi nauti. Terveiset mökiltä, vettä sataa ja vituttaa.
Terkut Ghanasta, voin kertoa että isoja on. Taidan tuoda ainakin yhden ihanan mukanani. Saa sitte kotonakin isoa. Olen niin onnellinen.
Ciao! Terveisiä vaan sinnekin! Mulla on hiki, vaikka mittari näyttää +14. :)
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 18:02"]Terkut Ghanasta, voin kertoa että isoja on. Taidan tuoda ainakin yhden ihanan mukanani. Saa sitte kotonakin isoa. Olen niin onnellinen.
[/quote]
Nyt kun olet siellä, ota kaksi yhtäaikaa et tule katumaan, kokemusta on vieläkin melkein saan muistelemalla.
Mäkin olen siellä kolmen viikon päästä!
Voi me mennään loppukesästä Italiaan! Oon vaan niin rakastunut kyseiseen maahan:-)
Oi, Italia. Olen tässä kirjoitellut amerikan-italialaisen miehen kanssa. Ehkä hän vie minutkin sinne? ;)
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 18:19"]
Oi, Italia. Olen tässä kirjoitellut amerikan-italialaisen miehen kanssa. Ehkä hän vie minutkin sinne? ;)
[/quote]
Sä mitään äijää siihen tarvii. Sen kun hyppäät koneeseen!
Terveisiä Turusta, ihana paikka. Tänne vois vaikka muuttaa.
Terveiset Pohjois-Koreasta. Mennään kohta Kimin kanssa tekemään huikeita saavutuksia, voitte sitten lehdestä lukea niistä.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 18:21"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 18:19"]
[/quote]
Haha, totta. Mutta olispa seuraa, vois nautiskella yhdessä :P
Sä mitään äijää siihen tarvii. Sen kun hyppäät koneeseen!
[/quote]
Tere ollaan nyt kuussa. Tein itse raketin. täällä sitä nyt sitten ollaan ainakin tämä viikonloppu.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 18:12"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 18:02"]Terkut Ghanasta, voin kertoa että isoja on. Taidan tuoda ainakin yhden ihanan mukanani. Saa sitte kotonakin isoa. Olen niin onnellinen.
[/quote]
Nyt kun olet siellä, ota kaksi yhtäaikaa et tule katumaan, kokemusta on vieläkin melkein saan muistelemalla.
[/quote]
Voi vit mitä huor..
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 18:52"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 18:12"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 18:02"]Terkut Ghanasta, voin kertoa että isoja on. Taidan tuoda ainakin yhden ihanan mukanani. Saa sitte kotonakin isoa. Olen niin onnellinen. [/quote] Nyt kun olet siellä, ota kaksi yhtäaikaa et tule katumaan, kokemusta on vieläkin melkein saan muistelemalla. [/quote] Voi vit mitä huor..
[/quote]
Varokaahan arvon naiset, ettei "tuliaisina" tule Hiv, on näet niin tarttuvaa ja yleistä siellä mustien mantereella.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 18:13"]
Mäkin olen siellä kolmen viikon päästä!
[/quote]
Samoin, 3 vkon lomareissu odottaa!! Kaveri siellä parhaillaan.
Terve terve minäkin asun Italiassa, kyllä täällä malakassa on vaan niin ihanaa. Ja nämä italialaiset pitsat/serrano kinkku niihin ei kyllästy koskaan.
Terkut Espanjasta, hellettä täälläkin.