Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei yhtäkään soittoa 9 vuoteen.

Vierailija
06.06.2015 |

Yksikään ystävä ei ole soittanut minulle 9 vuoteen ja kysynyt mitä minulle kuuluu. Ainoat jotka ovat soittaneet ovat vanhempi, ja yksi sukulainen ja yksi iäkäs seurakuntamummo ehkä kerran vuodessa. Hänkin soitti syntymäpäivänäni muttei edes onnitellut. Ei kukaan muu. Itse kysyin aina muiden kuulumisia mutta en enää vaivaudu.Pistä paremmaksi.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ei osaa enää soittaa toisilleen. Kaikki on Somessa.

Vierailija
22/25 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks on edes some.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 19:30"]

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 19:10"]monenko numero teillä on kännykässä [/quote] 12.

[/quote]

526.

Vierailija
24/25 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 18:03"]Minä taas en soita kuin ihan läheisille, koska oletan että aina on joku homma kesken tai tilanbe päällä ja olen häiriöksi.
[/quote]

Sama juttu!

Vierailija
25/25 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 19:01"]

Nimenomaan minä olen ollut juuri se henkilö joka on ottanut aina yhteyttä ystäviini. Kysynyt kuulumisia jne. Homma ei toimi toisinpäin. Lopetin kun tajusin että minulla ei ole oikeasti mitään ihmisarvoa heille. En viitsi ola taakkanakaan enää. Se on ohi. Painukoot vittuun.

[/quote]

ehkä nuo ihmiset on sellaisia, joihin ei nyt tällä hetkellä kannata olla yhteydessä, mutta ehkä voit tavata uusia ihmisiä, joiden kanssa voi tulla vastavuoroisuutta?

maailma on ihmisiä täynnä. ja tosi moni on yksinäinen. ehkä me yksinäiset kohdataan toisemme? itse en ole ihan eristäytynyt, mutta kyllä niitä tuttavia saisi enemmänkin olla. kyllä se lähtee siitäkin, että pitää saavuttaa sellainen itseluottamus ja itsenäisyys, niin osaa yksinkertaisesti olla rennommin ihmisten kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi