Milloin keskustelusta tulee kuuma (eli tuo liekki ilmestyy viereen)?
Paljonko viestejä/lukukertoja (tai mikä niiden suhde) pitää olla kuumaksi luokittelua varten?
Kommentit (88)
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 17:34"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 17:31"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 17:28"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 17:25"] [quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 17:20"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 17:17"] Höö. Ens perjantaina nähdään Oulun yössä!!! [/quote] OK :) Mulla on neilikka hampaissa ja korkkarit jalassa. [/quote] ok!! ite vielä mietin, miten sitä pukeutuis, mut sovitaan, että laitan sinisen rusetin kaulaan ja vappuviuhkan korvan taakse, niin tunnistat(violetin!!) [/quote] Ai. Mä ajattelin tulla pelkällä neilikalla ja korkkareilla. Mut C U :) [/quote] ok, hyvält kuulostaa. Käydään tekeen pari ennenaikasta juhannustaikaa jos ehditään :)
[/quote]
Hyvä ajatus. Mä otan vehkeet mukaan.
[/quote] onko jtk tiettyä taikaa mielessä? pitäskö niitä vähän modernisoida jos keskustassa meinaa toteuttaa? Juosta 7:n baarin läpi keskiyön aikaan ja vaikka tivolin vessan lattiakaivosta katsoo tulevaa puolisoa? Kerätä 7 erilaista paukkulasia ja nukkua ne tyynyn alla..
Hohoo paistoin tänään muurikkalettuja namnam! Joko palaa?
Asperg... eiku ripuli lähtee nyt kauppaan.
Ai, muurinpohjaletut letut on ihania. Söin Joensuun torilla aivan huippulettuja kermavaahdon ja hillon kera.
Hnnngh, taitaa olla mode se joka liekin antaa mielivaltaisesti :D Ei taida logiikkalla olla taustalla...
Jos sais edes kerran reissullansa.
Siivoudu, kämppä, että pääsisin hyvillä mielin kesänviettoon!
Pitää olla n. 40 viestiä eri ip-osoitteista. Samojen hlöiden kommentteja ei siis lasketa.
Liekki syttyy kun Adam Lambert ilmestyy Stadikan lavalle, sanon ma!
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 17:47"]Pitää olla n. 40 viestiä eri ip-osoitteista. Samojen hlöiden kommentteja ei siis lasketa.
[/quote]mistäs tällainen tieto?
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 17:47"]
Pitää olla n. 40 viestiä eri ip-osoitteista. Samojen hlöiden kommentteja ei siis lasketa.
[/quote]
En usko. Mä jatkan vaikka yksin aamuun asti. Kuulostaako viisaalta?
And it burns burns burns
the ring of fire
Mä veikkaan et se täytyy vaan lukee tarpeeks monesti tyyliin 200_300 kertaa
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 17:49"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 17:47"]
[/quote]
En usko. Mä jatkan vaikka yksin aamuun asti. Kuulostaako viisaalta?
[/quote]joo, mitä teit lauantaina? nooo....
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 17:35"]
Mulla on 35-senttinen muna solmussa, kävelen ilman housuja vappuviuhka perseessä Oulun rotuaarilla. Huutelen teidän IP-osoitteita ja niitä puhelinnumeroita, mihin ne viittaa. Rintaliiveissäni on sininen ruiskukka. Nähdään!
[/quote]
Sullon Oulun suurin kypärä ja letku letkeä. Onks se aina solmussa? Muuten vaan kyselen...