Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva rakennustyömaalla - ok vai oisko nyt ls paikka?

Vierailija
06.06.2015 |

naapuriin rakennetaan. Siinä on joku sisarusten kolhoosi, jotka siis rakentavat itse pitkästä tavarasta, eli eivät tilaa mitään pakettia eikä pystytysporukkaa, vaan itse puuhaavat pitkät päivät, illat ja viikonloput. Se on vamrmaan sinänsä ihan kiva, s ei ole rahaa ostaa valmista. Ongelma on, että Yhdellä niistä on vauva, joka tuntuu aina olevan mukana työmaalla. Ja nyt kyllä mietin, että onko se ihan ok? Vauva nukkuu vaunuissa tai sit joku jengin naisita keikuttaa sitä sylissään. Mut työmaalla on paljon melua ja pölyä ja vaarallisia tikkuja ja ties mitä, eikä se voi olla vauvalle dopiva paikka. Pitäiskö nyt tehdä ilmo?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mihin teet itsestäsi kateusilmon jonkun  rakentaessa ihan oikean talon muoviin käärityistä palasista kootun sijaan?

Vierailija
2/14 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungillakin on paljon melua ja saastetta ja silti mammat pyörivät cityrattaineen siellä lattella ja shoppailemassa. Vauva tuskin kävelee sinne rakennustyömaan tikkuihin jne....?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Tai ehkä ap voisi lähteä työkseen kiertelemään maatiloja ja tekemään ilmoituksia lapsista työmailla...

Vierailija
4/14 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on vauvana pidetty mukana rakennustyömailla, heinäpellolla, navetassa ym. "likaisissa" paikoissa ja täysin terve olen. Maaseudulla lapset on aina ollut mukana joka sikolätissä ja luomassa lantaa. Säälittävää miten nuokin nykyään luokitellaan lapsen kannalta huonoksi paikoiksi kasvaa.

Vierailija
5/14 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäis, jos vauva kerran on vaunuissa tai jonkun sylissä niin sillä ei ole mitään hätää.

Vierailija
6/14 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tällasia ihmisiä on olemassa. Nyt suosittelen, että hankit jotain sisältöä elämääsi. Vaikka joku harrastus. Naapurien tai tulevien sellaisten kyttääminen on toki sekin harrastus, mutta aika huono sellainen.

Vierailija
7/14 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin teen ilmoituksen kun olin synnyttämässä ja vierihoito osastolla ollessa rakennustyömaa kaivinkoneineen oli ikkunan takana?

Vierailija
8/14 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 16:27"]En tiedä, mutta miten tuollainen kateellinen paska kuin ap ei ole vieläkään ottanut itseään hengiltä? Luulisi että tuollaisen mielenlaadun kanssa eläminen on yhtä helvettiä...
[/quote]
Olipa tervehenkinen kommentti. Pidät itseäsi ihan... normaalina?

Vierailija
9/14 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ketään muuta häiritse??? Kyse ei ole mistään ilman epäpuhtaudesta, vaan leijailevista sahanpuruista jne. Entä melu ja pauke. Se on ok, että siellä käydään vauvan kanssa. Mutta veisitteko oman vauvan sinne asumaan. Muistan rakennusajalta, että siellä oli aikuisellakin epämukavaa välillä juuri pölyn ja melun suhteen.

Vierailija
10/14 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 16:28"]Siis tällasia ihmisiä on olemassa. Nyt suosittelen, että hankit jotain sisältöä elämääsi. Vaikka joku harrastus. Naapurien tai tulevien sellaisten kyttääminen on toki sekin harrastus, mutta aika huono sellainen.
[/quote]

Sanaristikot? Voi tosin nekin olla näin sisältörikkaan elämän omaavalle liian hurjia.

Vierailija
11/14 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hohhoijakkaa. Miten se vauva mielestäisi vaarantuu? Eri asia jos seillä olisi joku nejävuotias kiipeilemässä telineillä. Mielläkin vauva nukkui vaunuissa betoniauton vieressä, eikä häirinnyt unta lainkaan.

Vierailija
12/14 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 16:27"]

Mua on vauvana pidetty mukana rakennustyömailla, heinäpellolla, navetassa ym. "likaisissa" paikoissa ja täysin terve olen. Maaseudulla lapset on aina ollut mukana joka sikolätissä ja luomassa lantaa. Säälittävää miten nuokin nykyään luokitellaan lapsen kannalta huonoksi paikoiksi kasvaa.

[/quote]

No jaa. Lasten tapaturmainen kuolleisuus on suurinta juuri maatiloilla.

Mutta ap:ta taitaa harmittaa se että naapuriin tulee talo ja yrittää keksiä heille hankaluuksia.  On maailman typerin asia riintaanuta naapurin kanssa jo rakennusvaiheessa. Se on ohimenevää, elämä jatkuu.

Vierailija
13/14 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo, ei jatkoon!

Vierailija
14/14 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin haluisin käsitellä tämän ilmoituksen! Hahhaahaa, ethän ole tosissas t. Ls-sos.tt

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän