Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi monella NUORELLA on nykyään kauhea röllömaha?

Vierailija
06.06.2015 |

Mitä ihmettä, minua hämmentää tämä nykynuorison vartalotyyppi. Kävin korkeakoulun pääsykokeissa ja katselin hieman opiskelijamateriaalia. Nuorilla (19-27w) näytti olevan omituinen pömppömaha. Kaikilla, miehillä ja naisilla. Vaikka muuten olisivat niin hoikkia että menisivät melkein anorektikosta. Mitä helvettiä? Mistä tuollainen pömppis tulee? Siideristä, lonkusta ja kaljasta? Ei kai nyt kaikki voi kaljotella enemmän kuin minun sukupolveni nuoruudessaan, fiksuilta, vähän nörttimäisiltä näyttivät. 

Poikkeuksena toki fittness harrastajat yms. muut nuoret, mutta puhutaan nyt näistä pömppisnuorista, kun niitä oli PALJON.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että johtuu joko lisäaineista tai sitten nuoriso imee poikkeuksellisen paljon esim. energiajuomia. Meilläkin syötiin kotona paljon karkkia ja eineksiä, mutta ei oltu silti edes pyöreitä. Eikä oltu erityisen liikunnallisiakaan.

Vierailija
62/63 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut aina vähän pömppis vaikka olen välillä ollut laihakin. En ole nuorena juonut alkoholia, mulla oli se jo lapsena. Mutta meillä oli ruokana mannapuuroa, makaronivelliä yms. ruokia. Eli tosi paljon hiilareita lapsena perusruuassa jo. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallistun kanssa vaatemuodin kannalle. Varmasti osalla pömpöttää myös ruokavalio. Turvotushan ei aina ole merkki siitä, että ruokavaliossa olisi jotain vikaa. Mulla ainakin jotkut ruoat turvottaa, esimerkiksi pähkinät ja jotkut vihannekset, mutta ei niistä muuten ole mitään haittaa. Hoikilla ihmisillä turvotuskin näkyy paremmin, joten yhtenä tekijänä on ehkä ollutkin juuri se: nuoret olivat laihoja!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi