Mikä oli lapsuuden toiveammattisi?
Missä ammatissa olet nyt?
Minun toiveammattejani olivat lääkäri ja eläinlääkäri. Nyt olen lähihoitaja. Opiskelin kyllä eläintenhoitoalaakin, mutta tuotantoeläimet eivät olleet minun juttuni joten vaihdoin alaa.
Kommentit (14)
Ei yhtikäs mikään. Meillä oli kotona niin näköalatonta ettei ammateista puhuttu mitään.
Juristi. Olen sairaanhoitaja ja VTM.
Astronautti :D
Nykyään olen juristi.
Ratsupoliisi. Minusta tuli työtön.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:26"]
Missä ammatissa olet nyt? Minun toiveammattejani olivat lääkäri ja eläinlääkäri. Nyt olen lähihoitaja. Opiskelin kyllä eläintenhoitoalaakin, mutta tuotantoeläimet eivät olleet minun juttuni joten vaihdoin alaa.
[/quote]
Sama juttu, lääkäriksi tai juristiksi halusin, lähihoitaja tuli. Joskus nauran asialle itsekseni yövuorossa, kun hikoilen hirvittävässä paskankäryssä mummoja käännellen. LOL.
Ei ollut mitään toiveammattia. Ei ole ammattia nyt aikuisenakaan.
Kirjailija. Tällä hetkellä kouluttamaton ja työtön
Sihteeri ja olen sihteeri (tai assistentti).
Pikkulapsena halusin koiranhoitajaksi. Murkkuiässä farmaseutiksi. Minusta tuli terveyskeskuslääkäri, eikä meillä ole kotieläimiä.
Halusin kampaajaksi. Nyt olen floristi.
Eläinlääkäri ja opettaja. Työtön fm, oujee.
Merimies, taidemaalari tai kampaaja, vähän myöhemmin alku- tai lastentarhanopettaja. Nykyään olen tutkija biolääketieteen alalla.
Aivokirurgi. Vieläkin huvittaa koko juttu, mistä mä olen edes keksinyt moisen VIISIvuotiaana, oikein tarkkaan mietitty erikoistumisalakin jo. No ei tullut aivokirurgia, tuli AMK-tasoinen terv.alan ammattilainen. Nyt kyllä harmittaa, sillä olisin mä pidemmällekin päässyt, mutta elämä heitti sellaset kapulat rattaisiin ettei siinä vaiheessa vaativat opinnot tulleet kyseeseen ja nyt alkaa ikä ja perhe rajottamaan uusia mahdollisuuksia.
Halusin olla kaupanmyyjä :-) Olen nyt tutkija, eli kyllähän tässä joutuu kauppaamaan omaa osaamistaan.