Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pariskunta eronnut 5 vuotta sitten, kumpikin edelleen sinkkuja, mikä mättää?

Vierailija
06.06.2015 |

Lapsellinen pariskunta eronnut yli 5 vuotta sitten, alle 40 vuotiaita vielä molemmat nyt. Kumpikaan ei ole käynyt treffeillä, ei edes yrittänyt. Kummallakaan ei ole mitään profiilia missään netissä eikä mitään.

Molemmat ihan normaaleja, ok näköisiä ja luonteisia, töissäkäyviä, normaaleja ihmisiä. Mikä mättää?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä omaa elämääsi, älä kyseenalaista muiden valintoja. Ehkä molemmat viihtyvät paremmin sinkkuna kuin suhteessa.

Vierailija
2/11 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin mättää? Eivät kaikki halua parisuhdetta tai ainakaan aktiivisesti (epätoivoisesti) hae sitä.

Hienoahan se on jos joku on onnellinen itsensä kanssa eikä vääristä motiiveista "tarvitse" toista ollakseen joku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteesta huonot kokemukset

Vierailija
4/11 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meissä mikään mätä, paitsi muiden ihmisten ennakkoluulot ja pakkomielle muiden lokerointiin kun emme mahdu niihin lokeroihinne. Me vain ollaan eikä kumpikaan ole kehittänyt mitään pakkomiellettä sinkkuudesta tai parisuhteesta, jos nyt sattuu niin käymään että toinen meistä tapaa Suuren Rakkauden niin se on sen ajan asia. Hampaat irvessä ei etsitä ketään sotkemaan nykyistä elämäämme, muutokset tapahtuu jos on tapahtuakseen.

Kun kaikki on hyvin niin miksi pitäisi etsimällä etsiä ongelmia ja pahaa oloa?

Vierailija
5/11 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen eronnut 17 vuotta sitten, yksi lapsi ja edelleen olen sinkku. Mikä mättää? No ei mikään, vaan en halua enää parisuhdetta, enkä edes satunnaisia miehiä. Yksin voin paljon paremmin ja nautin elämästäni. Kohta lapsikin lähtee pois ja saan elää niin kuin haluan omilla ehdoillani ja tavoillani. Ihanaa!!!

Vierailija
6/11 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:39"]

Minä olen eronnut 17 vuotta sitten, yksi lapsi ja edelleen olen sinkku. Mikä mättää? No ei mikään, vaan en halua enää parisuhdetta, enkä edes satunnaisia miehiä. Yksin voin paljon paremmin ja nautin elämästäni. Kohta lapsikin lähtee pois ja saan elää niin kuin haluan omilla ehdoillani ja tavoillani. Ihanaa!!!

[/quote] Ihan sama juttu mulla :)

Mutta joo, syitä voi olla monia. Mutta se ei kuulu ap:lle, mikä on näiden ihmisen syy. Parisuhde ei ole pakollista, vaikka moni omituisena pitääkin ihmistä, joka ei sellaista halua. Mullekin tarjottaan joka tilanteeseen miestä :O Helevetti, mie pääsen asian kuin asian yli ilman miestä :O

Vierailija
7/11 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä tiedät satavarmasti ettei heistä kumpikaan ole ikinä käynyt treffeillä. Olisko aika keksiä jotain omaa tekemistä. Minulla on takana helvetillinen suhde jonka jälkeen en edes harkitse uutta. Ex-mies taas ei osaa päästää minusta irti.

Vierailija
8/11 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin ihmisten kohdalla huono parisuhde tai perhe elämä on aiheuttanut niin pahat traumat että he eivät enää koskaan halua pariutua uudelleen tai eivät halua perustaa uutta perhettä enää kenenkään kanssa. Huonon parisuhteen jälkeen jotkut ihmiset haluavat pysyä ikuisesti sinkkuna.

Vierailija
9/11 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde ap vaikka lenkille.

Vierailija
10/11 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksikön en ole facebookissa....?

Vierailija
11/11 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää olla ap:n kaltaisia daijuja olemassa :/ Tuo uteliaisuus on jo sairasta jos olet kaikki treffipalstatkin kytännyt löytyykö heitä. Herää nyt!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi