Mitä mieltä olet jos äitisi hengailee sinun ikäistesi kanssa?
Parhaimmat kaverit siis näitä 20-30 v nuorempia. Ja siis aikuisista ihmisistä kyse tietysti :)
Kommentit (10)
Äitini on aina ollut ihminen josta pidetään paljon ja joka on kiva tyyppi kaikille. Hänellä on paljon eri ikäisiä ystäviä, kavereita ja tuttuja.
Ei se ole minulle ogelma
Enemmän se on nuorille ongelma. Sitten viimeistään keski-iässä tajuaa, ettei ihmisen sisin juuri enää muutu parikymppisestä.
Ei mitään ongelmaa olis siinä. Mulla itselläni on hyvin eri-ikäisiä kavereita. Just olen menossa ensi viikonloppuna yhden mua 20 vuotta nuoremman kaverin kanssa yhdelle pikku retkelle. Hän on siis 22 ja mä 42.
Sen kun. Minä olen viisikymppinen.
Äidilläni on nuorempia kavereita (osa mun entisiä luokkakavereita tai nuorempia duunien kautta tutustuneet). Eihän siinä iässä mitään, mutta kun äidistä tulee semmoinen "hupsu kreisibailaaja" ns. räväkkä mummo.
Itse kun olen elänyt suht alkoholin rikastaman lapsuuden, niin ei enää jaksais kattella tuota hupsukkaa. Ei ole hauskaa kuunnella sen juopuneita vitsejä, kattella sen uusia tanssimuuveja(känninen leopardipöksy retkuttaa peräänsä) tai miten se pokas ketäkin ja kuinka montaa suuteli (Korona on vähän rauhoittanut). Tai silloin pentuna piti kuunnella se panoja, kun hiljaahan se ei osannut olla. Tai jos panoa ei ollut, niin se soitella itkeskeli pitkin sukua ja oli samalla sammua tupakan kanssa. Kipinävahdissa olin, kunnes sammahti.
Sitten nää nuoremmat kaverit toisinaan moikkaa kadulla ja vaihdellaan muutamia sanasia. Mun ei kuulemma tarvis olla niin ankara mun äidille. Hänellä on rankka työ ja se vaatii huvinsa. Mun äiti on niin hauskakin, kaikki haluaa olla kuten hän sitten viisikymppisenä. Ok.
Itsellä pienet lapset nyt, eikä tuommoinen bilettäminen enää tunnu omalta jutulta. Mä mennä kohelsin silloin parikymppisenä ja nyt tuntuu, että se elämä on nähty. Vai alkaako sitten viisikymppisenä uudestaan menojalkaa vipattamaan? Se on sitten sen ajan murhe.
Olisi se aika hassua, kun ei tähänkään mennessä ole hengaillut.
Mutta mikäpä siinä.
Outoa olisi jos hengailisi kenenkään kanssa, on nimittäin ollut haudassa jo 30 v.
Onko aloittaja iskenyt silmänsä äitiini. :D
Mun äidillä on paljon mun ikäisiä kavereita, nuorempiakin. Se on kiva. Äidille varmaan tekee hyvää kun asun niin kaukana.