Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos palkan tulee olla tilillä palkanmaksu päivänä, tarkoittaako se että klo 23.59 olisi ihan ok ajallisesti?

Vierailija
31.01.2022 |

Mihin aikaan teidän palkkanne on tilillä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli tuolla tavalla nykyään tulee miten sattuu päivän aikana

Vierailija
2/7 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt 20 vuotta töistä ja aina palkka on saapunut 3-6 välillä aamyöstä.

Palkanmaksuhan tapahtuu jo melkein viikkoa aikaisemmin mutta ne siirrot tapahtuu vasta kello 00.00 ja siirtoihin menee pitkään, koska yleensä ainakin isoilla palkanmaksu firmoilla on tuhansia asiakkaita. 

Toisille palkka saattaa tulla jo melkein heti puolenyön aikaan.

Sitten jos on joku pikkufirma jossa yrittäjä haluaa itse maksaa palkat niin se tulee silloin, kun yrittäjä laittaa sen maksuun. Jos ei ole sama pankki niin maksu tulee vasta seuraavana pankkiarkipäivänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palkanmaksuhan tapahtuu jo melkein viikkoa aikaisemmin mutta ne siirrot tapahtuu vasta kello 00.00 ja siirtoihin menee pitkään, koska yleensä ainakin isoilla palkanmaksu firmoilla on tuhansia asiakkaita. 

Sitten jos on joku pikkufirma jossa yrittäjä haluaa itse maksaa palkat niin se tulee silloin, kun yrittäjä laittaa sen maksuun. Jos ei ole sama pankki niin maksu tulee vasta seuraavana pankkiarkipäivänä.

Palkan tulee olla tilillä palkanmaksupäivänä. Ajalla ei ole väliä eli palkka voi toki tulla vasta iltapäivästä tms.

Tokihan tuosta myöhästymisestä on "sakkona" ainoastaan viivästyskorko, joka on ihan olematon. 

Vierailija
4/7 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se tarkoita "pankkipäivän" aikana eli 16:15 mennessä! 💵

Vierailija
5/7 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palkan tulee olla tilillä palkanmaksupäivänä. Ajalla ei ole väliä eli palkka voi toki tulla vasta iltapäivästä tms.

Tokihan tuosta myöhästymisestä on "sakkona" ainoastaan viivästyskorko, joka on ihan olematon. 

Niinhän se pitäisi olla mutta mistäs kuvittelet sitten, että nämä kaikki tarinat tulee, kun palkat ei tule ajallaan. Itsellänikin oli joskus kesätöissä sama ongelma, kun olin pienessä firmassa töissä missä oli 5 työntekijää ja omistaja maksoi palkan miten sattui vaikka sopimuksessa palkanmaksu päivä oli kuukauden 15 päivä. Juuri sen vuoksi lähdin firmasta menemään, kun harvoin oli palkat ajallaan ja lisistä sai tapella.

Vierailija
6/7 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakuutusyhtiöstä kilahtaa tilille joka kuukauden viimeinen päivä rahaa. Työssä vammautunut. Paremmin saan nyt kuin normaalia eläkettä joten ei valittamista.

Vierailija
7/7 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tulee yleensä aamusta 7 tai 8 aikaan.