Nyt se tuli, korona
meidän kaikki läheiset ovat sairaana, samoin viereisten kaupunkien sukulaiset ja ystävät. On paha kun ei tiedetä ketkä jaksaa koronan ja ketkä lähtee sairaalaan tai taivaaseen. Miten sinulla on nämä asiat nyt
Kommentit (36)
Tuttu perhe sai koronan. Yksi perheessä sai siitä sydänvian.
Ennen joulu-tammikuuta hädin tuskin tiesin ketään, jolla korona olisi ollut. Nyt se kiertää kaikkia tuttuja läpi urakalla. Kaikki olleet vähintään tuplarokotettuja, eli eipä tunnu paljon tartuntaa estävän. Töissäkin tuntuu päivittäin kuulevan, kuka nyt on altistinut. Itsekin altistuin todistetusti kuun puolivälissä, mutta ei vielä iskenyt.
Taitaa todenmukaiset luvut tartunoissa päivää kohden huidella ainakin 20 000. Nythän sinne viralliseen testiin ei enää edes tavispena niin vaan pääse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa oletko ottanut korolla rokotteen koska ne itseasiassa vaan tuhoaa immuniteetin.
Olen miettinyt tätä myös. Itsekin olen 2 rokotetta ottanut ja koko ajan siitä lähtien ollut jotain pikkuflunssaa... Koronakin oli ja meni ja podin viikkokaupalla kipuja, väsymystä, makuaisti meni, yskin keuhkot pihalle ja ne, jotka ei ole rokotteita ottanut on ollut täysin terveenä ja/tai korona on ollut heille tyyliin yhden päivän kuume.
Paitsi ne rokottamattomat jotka ovat olleet teholla tai kuolleet tautiin.
Myös nuoria kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa oletko ottanut korolla rokotteen koska ne itseasiassa vaan tuhoaa immuniteetin.
Olen miettinyt tätä myös. Itsekin olen 2 rokotetta ottanut ja koko ajan siitä lähtien ollut jotain pikkuflunssaa... Koronakin oli ja meni ja podin viikkokaupalla kipuja, väsymystä, makuaisti meni, yskin keuhkot pihalle ja ne, jotka ei ole rokotteita ottanut on ollut täysin terveenä ja/tai korona on ollut heille tyyliin yhden päivän kuume.
Heitä on paljon vähemmän, kuin rokottamattomia, jotka ovat selvinneet vähällä.
Myös nuoria kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän niitä rokotettujakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä yksi rokote ja todella vähällä pääsin lämpöä yksi päivä ja lihassärkyjä. Tytöllä ei rokotteita ja yskän verran enemmän oireita kuin minulla. En silti lähde vähättelemään koronaa, kun kahdella tutulla vienyt tehohoitoon asti, molemmat nuoria. Tosin en tiedä onko noilla rokotuksilla mitään vaikutusta siihen sairastettavaan tautiin. Ehkä se on vain jokatapauksessa arpapeliä johon ei voi vaikuttaa.
No oliko näillä muutamalla tutulla (nuorilla) piikit otettu? Ei normaalisti perus flunssasta nuoret joudu sairaalaan. Piikit saattaa aiheuttaa vakavia komplikaatioita.
Itse tauti saattaa aiheuttaa paljon vakavampia oireita kuin rokotteet.
Vierailija kirjoitti:
Minä ja suurin osa frendeistä ollaan piikittömiä, koska tiedetään näitten piikkien todellinen tarkoitus. Ollaan kaikki terveitä oltu, mutta suurin osa piikitetystä kuolee.
Kerrohan nyt vielä kertauksen vuoksi, mikä on piikkien "todellinen tarkoitus"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä yksi rokote ja todella vähällä pääsin lämpöä yksi päivä ja lihassärkyjä. Tytöllä ei rokotteita ja yskän verran enemmän oireita kuin minulla. En silti lähde vähättelemään koronaa, kun kahdella tutulla vienyt tehohoitoon asti, molemmat nuoria. Tosin en tiedä onko noilla rokotuksilla mitään vaikutusta siihen sairastettavaan tautiin. Ehkä se on vain jokatapauksessa arpapeliä johon ei voi vaikuttaa.
No oliko näillä muutamalla tutulla (nuorilla) piikit otettu? Ei normaalisti perus flunssasta nuoret joudu sairaalaan. Piikit saattaa aiheuttaa vakavia komplikaatioita.
Molemmat oli rokottamattomia ja toisen sairastamisesta jo vuosi aikaa. Tosin kumpikaan ei varmasti sairastanut tätä varianttia. Itse sain kompilaation piikistä ja siksi en niitä enempää ota. Kärsin siitä paljon enemmän ja luultavasti loppuelämän, kuin mitä tuo tauti oli omalla kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ja suurin osa frendeistä ollaan piikittömiä, koska tiedetään näitten piikkien todellinen tarkoitus. Ollaan kaikki terveitä oltu, mutta suurin osa piikitetystä kuolee.
Oikeastaan tuon piikkivastaisuuden piilevä tarkoitus on nostaa ihmiskunnan älykkyysosamäärää. Kuten olette huomanneet, siihen uskoo ne tyhmimmät ja jääräpäisimmät ja toisaalta ilman rokotteita kuolee koronaan paljon todennäköisemmin. Eli tyhmät kuolee vaikka niitä kuinka koittaisi varoittaa ja jäljelle jääneet on paljon älykkäämpiä ja viisaampia.
Mikä parasta, nuo tekee tuon pienen alkusysäyksen jälkeen ihan itse.
Reiner Fuellmich kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Genocide
Joku psykoosilääkitys voisi olla paikallaan.
Olen ottanut kolme koronarokotetta. Vuoden 2020 keväästä lukien olen välttänyt flunssat tykkänään. Tämäkin talvi on siitä erikoinen, ettei ole tarvinnut keuhkoputkentulehdusten kanssa kärvistellä.
Varmaan rokottivat D-vitamiinia):
No jaa - olen popsinut Kalcipos-D -nappeja vuodesta 2000 ja siihen kalaöljyt kuureina päälle. En tiedä muusta, mutta osteopenia on rauhoittunut (luut alkoivat haurastua toistuvien kortisonikuurien takia). Räkätauteja ei ole estänyt. Eikä kyllä estä sinkkikään, josta saa vatsanväänteitä.
Nytkin varmaan iso vaikutus on myös etätyöllä ja maskien käytöllä. Kortisoniakaan ei ole tarvinnut sitten joulukuun 2019.
Miksi tästä koro nasta hälistään ihmeen paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kauhee, flunssa.
Mitä nyt viisi ja puolimiljoonaa siihen tautiin kuollutta.
Paljonko kuolee syöpiin?
Se on ihan eri asia.Nyt on koronasta puhe.
Meillä ei ole kukaan perheestä sairastunut, nyt ensimmäisen kerran läheisistäni joku sai tartunnan kun hyvä kaverini sai koronan. Sitä ennen ainoat koronaan sairastuneet tuttuni olivat yksi työkaveri ja äidin luottokampaaja. Kuopiossa asun.
Meillä myös viime viikolla alta osa tuttavista jota ei aiemmin olleet sairastaneet saivat koronan asteen päiväkodista, koulusta tai harrastuksista. Ihme homma, ehkä se jotenkin ehti juuri viime viikoksi levitä jokaiseen joulun jäljiltä?
Valtaosa aikuisista ollaan 3x rokotettuja, loput 2. Lapset 1 tai 0 kertaa. Lähes kaikilla vain kurkun karheutta ja vähän köhää. Rokottamattomilla lapsilla enemmän flunssamainen ja vatsaoireita. Pari aikuista saanut kunnon flunssan, mutta hekin jo parempia. Otos on melko pieni, mutta olen tyytyväinen kun on rokotteet. Eikä olla kukaan paitsi 1 lääkäri käyty oikeassa testissä.
Minulla oli myös se alkuperäinen vuonna 2020, alku tuntui nyt samalta, mutta siinä kohtaa kun viimeksi tauti sujahti keuhkon alaosiin, tällä kertaa paranin.
Niin niin. Eikun uuden foliohatun tekoon.