Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mielestäsi 15 euroa pizzasta liikaa?

Vierailija
31.01.2022 |

?

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ottaa ruoanlaittotaitoinen nainen, aika monelta nimittäin kun lähtee työpaikka eikä työttömyyskorvauksella käydä pizzaa syömässä ravintolassa.

Tai sitten sä voit itse opetella tekemään ruokaa, kun työtön olet. Nainen sitten työllistyy ravintolaan taitoinensa kanssa. :)

Vierailija
62/73 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. En syö pitsaa yhdessäkään ravintolassa vaan ihan puhtaasti lähipitseriasta/Kotipizzasta tilataan. Ihan maksimi on 10 e ja saa olla jo hyvänmakuinen ja reilun kokoinen siihen hintaan.

Nykyään lähipitseriakin on nostanut hintojaan niin että ei meinaa enää 50 e riittää jos viidelle tilaa omat pitsat. Ja kukaan ei tietenkään halua toisen täytteillä ja pieni pitsa kahdelle on jo nuukailua eikä syöjiltä lähde edes nälkä jos jaetaan. Paitsi ihan pieniltä lapsilta ehkä.

Kotipizzan pizzat on tosi pieniä. Turkkilaiset tekee parhaita. Salaattikastike tekee kaalisalaatista älyttömän hyvää, vaikka en juuri salaateista perusta.

Italiassa olen YHDEN kerran syönyt hyvää pizzaa.

Minä taas olen syönyt Italiassa parhaat pitsani. Makuasioita tietysti ja ihan eri ruokalaji kuin turkkilaisten pitsat. Haaveilen usein pitsasta, jossa on parmankinkkua, parmesaanilastuja, rucolaa ja oliiviöljyä päällä, mutta harvemmin olen onnistunut sellaisia Suomessa löytämään, jossain tietysti on.

Jos pkseudulla pyörit:  Putte´s bar and pizza. Kuuluu vielä makeat kirsikkatomaatit -  17€.

https://puttes.fi/tag/pizza/

Parempaa pitsaa ei ole vastaan vielä tullut.

Loppui kiinnostus tähän ” MEAT IS MURDER (VEGAN)” -pitsaan… Pitäkööt tunkkinsa, siis pitsansa… En tuollaiseen paikkaan mene.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan syönnyt hyvää kanapitsaa missään, koskaan? Siis kanaa, joka ei maistu pakastimissa kuivahtaneelle lihalle…

Kyllä ne järjestäen on kuivaa. En itse syö kanaa pitsassa, kun se pitää ensin kypsyttää ja sitten vielä lämmittää pitsan päällä. Ei oikein voi mehukasta vaatia. Ellei sitten laita sitä kertaalleen kypsynyttä kanaa, juuri paistetun lätyn päälle. Että se vaan lämpenee siinä, eikä pitsauunissa.

Tytär siis usein syö kanapitsaa tilattuna ja mä sitten seuraavana päivänä otan siivun tai kaksi evääksi töihin. Kuivaa on, hurjan kuivaa. Enkä edes siellä lämmitä sitä, ettei kuivu entuudestaan.

Vierailija
64/73 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. En syö pitsaa yhdessäkään ravintolassa vaan ihan puhtaasti lähipitseriasta/Kotipizzasta tilataan. Ihan maksimi on 10 e ja saa olla jo hyvänmakuinen ja reilun kokoinen siihen hintaan.

Nykyään lähipitseriakin on nostanut hintojaan niin että ei meinaa enää 50 e riittää jos viidelle tilaa omat pitsat. Ja kukaan ei tietenkään halua toisen täytteillä ja pieni pitsa kahdelle on jo nuukailua eikä syöjiltä lähde edes nälkä jos jaetaan. Paitsi ihan pieniltä lapsilta ehkä.

Kotipizzan pizzat on tosi pieniä. Turkkilaiset tekee parhaita. Salaattikastike tekee kaalisalaatista älyttömän hyvää, vaikka en juuri salaateista perusta.

Minä taas olen syönyt Italiassa parhaat pitsani. Makuasioita tietysti ja ihan eri ruokalaji kuin turkkilaisten pitsat. Haaveilen usein pitsasta, jossa on parmankinkkua, parmesaanilastuja, rucolaa ja oliiviöljyä päällä, mutta harvemmin olen onnistunut sellaisia Suomessa löytämään, jossain tietysti on.

Jos pkseudulla pyörit:  Putte´s bar and pizza. Kuuluu vielä makeat kirsikkatomaatit -  17€.

Loppui kiinnostus tähän ” MEAT IS MURDER (VEGAN)” -pitsaan… Pitäkööt tunkkinsa, siis pitsansa… En tuollaiseen paikkaan mene.

:D

Mut eihän sun sitä tarvii tilata? Niin vai sä olet niitä ääliöitä, jotka mielellään sulkee maailman itseltään ja ajattelee vain omalla navallaan? Sitten tuokaan paikka ei ole sua varten.

Vierailija
65/73 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvästä napolilaisesta pitsasta 15 euroa on juuri sopivasti. Sen kanssa nautin tietysti myös viinit.

Vierailija
66/73 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvästä pizzasta maksan mielelläni 15-20 euroa. Oikeastaan en halvempia pizzoja edes syö, koska niissä ei ole yhtä hyvät raaka-aineet kuin kalliimmissa.

Vierailija
67/73 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D

Mut eihän sun sitä tarvii tilata? Niin vai sä olet niitä ääliöitä, jotka mielellään sulkee maailman itseltään ja ajattelee vain omalla navallaan? Sitten tuokaan paikka ei ole sua varten.

Ruokaravintolan ei tarvitš ottaa kantaa tuotenimillään - jokainen tekee itse päätöksen.

Vierailija
68/73 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan syönnyt hyvää kanapitsaa missään, koskaan? Siis kanaa, joka ei maistu pakastimissa kuivahtaneelle lihalle…

Kyllä ne järjestäen on kuivaa. En itse syö kanaa pitsassa, kun se pitää ensin kypsyttää ja sitten vielä lämmittää pitsan päällä. Ei oikein voi mehukasta vaatia. Ellei sitten laita sitä kertaalleen kypsynyttä kanaa, juuri paistetun lätyn päälle. Että se vaan lämpenee siinä, eikä pitsauunissa.

Tytär siis usein syö kanapitsaa tilattuna ja mä sitten seuraavana päivänä otan siivun tai kaksi evääksi töihin. Kuivaa on, hurjan kuivaa. Enkä edes siellä lämmitä sitä, ettei kuivu entuudestaan.

Voisi käyttää kalkkunanjauhelihaa kuivien lihapalojen sijaan.

Vierailija
69/73 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä aivan muutama vuosi sitten sai kotipizzasta Americanan 8,90. Nyt on 11,90.. ei se nyt niin hyvää ole sentään. Harvakseltaan ostan kun jos on tosi nälkä, niin nälkä ettei riitä energia tehdä ruokaa itse.

Vierailija
70/73 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, mutta tietty tuolla hinnalla pitää olla kunnon raaka-aineet eikä mitään katkarapujauhoa ja purkkiherkkusientä. 

Naudan sisäfileetä medium-rarena siinä päällä.

Vierailija
71/73 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi olla vaikka 30€. Ei kuulu perustarpeisiini.

Vierailija
72/73 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Känkystä liikaa, oikeasta pizzasta ei.

Vierailija
73/73 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, mutta tietty tuolla hinnalla pitää olla kunnon raaka-aineet eikä mitään katkarapujauhoa ja purkkiherkkusientä. 

Naudan sisäfileetä medium-rarena siinä päällä.

No vaikka, jos sellaisesta tykkää. Mä en syö nautaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän