Onko mielestäsi 15 euroa pizzasta liikaa?
Kommentit (73)
Todellakin on. 10 euroa on kipuraja ja siihen hintaan pitää saada myös laadukas salaatti.
Ei, mutta tietty tuolla hinnalla pitää olla kunnon raaka-aineet eikä mitään katkarapujauhoa ja purkkiherkkusientä.
No tietysti. Hei kelaa monta saarioisen äitien tekemää pitsaa siihen hintaan saa.
Ei ole, jos raaka-aineet ovat laadukkaita ja valikoima niistä laaja, jotta saa mieleisensä.
Niinpä. Ja niillä elää viikon kivasti.
Vierailija kirjoitti:
Todellakin on. 10 euroa on kipuraja ja siihen hintaan pitää saada myös laadukas salaatti.
Mä en saa edes kotona tehtyä näin halvalla.
Tolla summalla tekee kotona monta paremman makuista pzzaa.
Ei, mutta minulla ei ole varaa laittaa noin paljon. Siksi teenkin itse.
Ei ole. - Vertailun vuoksi ostain juuri gluteenittomia jauhoja 4,85 kilo. - Kyllähän tuosta tekee jo useammankin pizzapohjan mutta silti taas harmitti tuo hinta, vaikka jatkuavsti muistutan itseäni siitä, miten helppoa nykyään on kun gluteenittomia tuotteita saa niin hyvin kuin saa...
Vierailija kirjoitti:
Me haetaan tuosta pizzapaikasta, missä maksaa 13-16 euroa/kpl. Nämä k a r v a k ä s pizzapaikat on nostaneet hintoja, niissä koko on pienentynyt ja täytteitä on selvästi vähemmän kuin joitakin vuosia sitten. Tuo mistä haetaan, on täysin kotimainen ja perinteinen, ollut vuosikymmeniä toiminnassa.
Naapurissa olevasta paikasta saa edelleen isoja pizzoja runsailla täytteillä, vaikka on juuri näiden ulkomaan elävien yritys. Tämä riippuu todennäköisesti paikasta, millaista palvelua ja syötävää saa tilattua.
On. En syö pitsaa yhdessäkään ravintolassa vaan ihan puhtaasti lähipitseriasta/Kotipizzasta tilataan. Ihan maksimi on 10 e ja saa olla jo hyvänmakuinen ja reilun kokoinen siihen hintaan.
Nykyään lähipitseriakin on nostanut hintojaan niin että ei meinaa enää 50 e riittää jos viidelle tilaa omat pitsat. Ja kukaan ei tietenkään halua toisen täytteillä ja pieni pitsa kahdelle on jo nuukailua eikä syöjiltä lähde edes nälkä jos jaetaan. Paitsi ihan pieniltä lapsilta ehkä.
Typerästi muotoiltu kysymys. 15€ ei ole alkuunkaan liikaa pizzasta jos se on hintansa arvoinen.
Oletetaan nyt että puhutaan pizzasta joka on hintansa arvoinen nimenomaan maun puolesta vaikka se nautittaisiin lähiöostarin pöydässä eikä paikasta tarvitse maksaa euronkaan preemiota. Pikemminkin päinvastoin.
Lounaaksi söin Big one pannu pitsan, tokmannin tarjouksesta 3€.
Hyvää oli, hiukan laitoin extra täytteitä päälle.
ei kuulu asiaan, mutta tulipahan mieleen, että olispa lystiä, kun kaikki ravintoloissa ruokalistaa venkslaavat joutuisivat maksamaan +2 e siitä, ettei esim. voi syödä sipulia, jätetään sipuli pois.....joissakin paikoissa pyydetään gluteenittommista pizzoista extrahinta. kukaan ei ole valinnut sairauttaan.
Laadukkaasta pitsasta ei. Kebabmiesten paikat kierrän kaukaa, en voi sietää sitä halpaa mautonta juustokerrosta ja lähes jokaisesta pitsasta löytyvää salamihakkelusta. Teen usein itse, mutta käyn myös välillä ravintolassa syömässä ja silloin hinta on noin 15 euroa.
Ei. Alle 15e pizzoja en syö, koska ne on tehty surkeista raaka-aineista.