Tänään aio toimia, kyllästynyt pelkkään flirttihymyyn
Syteen tai saveen, nyt teen siirtoni, tämän päivän jälkeen joku tietää mistä tavoittaa! Tuntuupa rohkealta, vaikka silti kyllä jännittää!
Kommentit (12)
Voi miten odotankaan sitä kun näen hänet taas. :)
Ihania ihastumisen tunteita! :D itse tässä juuri mietin että toimiako vai eikö... Mutta tsemppiä sulle ap!
Noin pari viikkoa sitten kun tapasin hänet edellisen kerran, antoi hän jälleen vihreätä valoa mulle siten kuin vain siinä saattoi tehdä, joten ehkä uskallan toivoa jotain edes hieman... :) Hän on joka kerta kun olemme tavanneet käyttäytynyt kuten ihastuneilla on tapana. Olen itse tosi skeptinen ja tulkitsen liikaa kaikkea, joten aivan heppoisin perustein en tällaista lähtisi tulkitsemaan. Mutta voin tietysti olla väärässäkin.
En nähnytkään häntä. Yritin laittautua vähän nätiksi, olin rento, olin valmis... mutta poissa. No, en todellakaan luovuta, minua vie uuteen koitokseen tunne, joka syntyi eräästä kohtaamisestamme. <3 Sitten ehkä uutta yritystä?
Onkos ap mies vai nainen? Missäpäin? ☺
Kyllä tässä ihan naisia ollaan, todellakin. :)
Kiitokset plussista, vaikkei niitä tästä saa.
Onko mies työkaveri vai muuta kautta tuttu? Tsemppiä koitokseen! ☺ p.s. Onhan kohde vapaa?
Mitä minä laitan päälleni, apua. Tosin, ei hän aiempinakaan kertoina ole niitä vissiin pahemmin katsonut, vaan silmiini, mistä tulinkin näin hemmetin huppeliseksi.
Toivottakaa mulle onnea, jooko. :)