Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tuote liukkaisiin, suoriin hiuksiin, jotta kiharat pysyisivät?

Vierailija
19.05.2015 |

Ei pysy kauaa vaikka laitan lakkaa eli täytyy hankkia jokin tuote tuohon alle ennen kihartamista. Mutta mikä? Vinkatkaa jotain edullisia mitä löytää ihan perus marketeista. Muutenkin saa antaa vinkkejä miten kampauksen saa pysymään pidempään.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma

Vierailija
2/10 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivashampoo tai hiuspuuteri maltillisesti käytettynä auttaa jonkin verran. Tai sitten ainakin mulla se, ettei edes yritä tehdä kiharoita juuri pestyihin hiuksiin, vaan vasta päivän tai kaksi pesun jälkeen. Mullakin on tosi liukkaat, sileät ja suorat hiukset, ja kampauksien väkertäminen on kyllä tosi hankalaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpösuihke esim. Biotzell. Cutrinilla on mielestäni tosi hyvä, itse käytän sitä föönauksessa.

Vierailija
4/10 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muotovaahto. Sitä hiusten pituuksiin kourallinen tai kaks. Kyllä pysyy kiharat! ;)

Vierailija
5/10 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liukkaisiin käy sperma

Vierailija
6/10 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata käyttää kiharruksen alla liian silottavaa lämpösuojaa tai muita kovin silikonipitoisia tuotteita. Kovasti kesto riippuu myös kiharoiden tekotavasta? Suosittelen kokeilemaan suolasuihketta kiharoiden kiinnittämiseen, esim ihan pirkalta löytyy.
Kiharat myös lähtee helposti jos laitat liikaa mitä tahansa ttuotetta, kohtuudella kannattaa laittaa.

Vierailija
7/10 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen Osis+ Flatlineria. Siinä mainostetaan mahdollisimman suoria hiuksia, mutta toimii siis kumminkin päin - hiukset pysyvät sekä suoristuksen että kiharruksen jälkeen mahdollisimman hyvin halutunlaisina. T. toinen lasitukka, jolla samat kiharat kolmatta päivää

Vierailija
8/10 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole kovin kallis, noin 10-14 €. Löytyy kaikista Hairstoreista, Sokokselta yms. Isoissa marketeissa olen nähnyt myös. 

-8

Vierailija
9/10 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on lasimaiset suorat hiukset niin mikään ei tehoa. Näin ovat kampaajat minulle vuodesta toiseen vakuutelleet enkä kyllä itsekään ole onnistunut löytämään tuotetta. 

Vierailija
10/10 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

marketista saatava tresemmen uusi perfect undone sea foam voisi toimia myös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan