Mitkä biisit soitetaan hautajaisissasi
Kommentit (55)
Mieheni on sanonut laulavansa minun hautajaisissani Suvivirttä ja kusevansa haudalleni. Nyt jopa toivon, että HÄNEN toiveensa täytetään ja KAIKKI TAJUAA, millaisen miehen kanssa olen elänyt. Nyt on vaikea uskoa, kun kukaan ei ulospäin näe sitä ilkeyttä.
Ei mulle tule hautajaisia, näin olen ilmoittanut. Kroppa polttouuniin ja tuhkat tuuleen, niin on hyvä.
Omista hautajaisista en tiedä mutta pikkuveljeni hautajaisissa 2v sitten soitimme Jenni Vartiaisen "Missä muruseni on". Se oli veljeni lempparibiisi ja hän soitteli sitä kitaralla usein.
MCR - Welcome To The Black Parade
Sillä ei ole minulle mitään merkitystä. Hautajaiseni eivät ole minua vaan omaisiani varten. Omaiset valitsee sellaisen musiikin, joka lohduttaa heitä.
Dissection- No Dreams Breed in Breathless Sleep https://www.youtube.com/watch?v=YVcic_GfKB8
Sentenced-The Rain Comes Falling Down
Sentuilta kelpais kyl Aika multaa muistot, No One There tai Mourn myös.
Palkkaan dj:n monttubileisiin, saa soittaa toivemusaa.Mun tuhkat sirotellaan merelle länsi-helsingistä.Syntymäkoti on siellä.
tiesto: in search on sunrise, 3. Vaikka koko levy tai jos pitää valkata niin 2 ekaa kappaletta.
j. karjalainen: mä meen (tjsp)
Rainbow: we catch the rainbow
mamas & papas: dream a little dream
+ jotain klassista, ehkä mozartin requiem