Mitkä biisit soitetaan hautajaisissasi
Kommentit (55)
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 00:12"]
Aion ennen kuolemaani palkata jonkun huippusäveltäjän säveltämään hautajaisiini (ja läheisilleni myöhemmin kuunneltavaksi) teoksen, joka kuvaa sieluni syvintä olemusta. Oikeasti :D Jos siis tiedän etukäteen, että kuolema on lähellä. Jos satun kuolemaan täysin yllättäen niin toivon vaan, että soittavat jotain kivaa musiikkia.
[/quote]
Suo nyt anteeksi, mutta tuohan on ihan vitullisen narsistista, jos mietit tovin...
Norjalaista kirkonpolttoheviä? ei sentään
vaikka sibeliusta: valse triste
tai gary moore: loner
tai kingston wall: nepal
tai aqua: barbie girl - ihan vaan siksi että pönöttävät sukulaiset voi kysyä että mitvit...
Celine Dionin My heart will go on
Leijona - niille jotka on kuolleet pois
Jos tekevät kuten olen sanonut niin mitään hautajaisia ei pidetä, joten ei musiikkia. Tuhkaks vaan ja tuhkat voi viskaa mihin vaan
Mä olen ajatellut huumorilla tän asian. Heli Kajo: jos mä kuolen nuorena (jos kuolen 80-vuotiaana).
Jos on pakko valita jotain surullisempaa, niin dingon valomerkki olisi hyvä ja vielä synkempää Viikate:ei enkeleitä.
Itsehän en varmaankaan tiedä jos jälkeenjääneet soittais nokkahuilulla virsiä (olen aina inhonnut molempia) ja se olisi jo kettuilua. En kuulu kirkkoon ja toivonkin että hautajaiseni keskittyisivät elämäni hauskojen muistojen läpikäymiseen sekä ystävien ja kavereiden yhdistymiseen hyvien hetkien merkeissä, sen luterilaisen itkemisen ja suremisen sijaan. Hautajaisissani saa soittaa vaikka bailandoa jos se tuo mieleen hauskoja muistoja minusta. Niinkun tuokin ;)
Jean Michel Jarren Rendez Vouz part3.
Päätin sen jo 20v sitten.
Sävelsin sotaveteraani ukkini muistotilaisuuteen kappaleen.
Pappikin itki liikutuksesta.
Moni puhallinorkesteri on ottanut sen ohjelmistoonsa. Olen ylpeä ja kaihoinen aina kun kuulen sen..
Toivottavasti jotain reipasta rallia. Haluan, että siellä muistetaan elämääni eikä kuolemaani. Vetistely ja jäykistely ei ole toivottua. Mutta tehköötpä mitä tahtovat, tuskin se enää minua liikuttaa - itsehän olen siinä vaiheessa joko pelistä pois tai matkalla kohti uusia seikkailuja.
A, sä olet kirjoittanut tästä aiemminkin täällä. Ajatusten jatkuva pyöriminen tämän aiheen ympärillä on vakavampi juttu. Sun ei pitäisi jäädä nyt yksin, vaan puhua jollekin. Voit ottaa minuunkin yhteyttä ihan milloin vaan, jos haluat. -E
Macy Gray The Letter