Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä luulette saavuttavanne täällä tappelemalla?

Kunhan mietin
31.01.2022 |

Niin.. ihme tappelua koko ajan, valemedia, Rogan, korona etc. Mitä tällä saavutatte?

En usko kenenkään ”käännyttävän" ketään mihinkään.

Mitä saavutatte täällä tappelemalla? Itse en enää jaksa edes vastata mihinkään. Ajan hukkaa. Samoista asioista monia aloituksia.

Mutta jatkakaa ihmeessä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajankulua. Pimeää puoltani täällä ruokin ja oon ilkeä ihmisille. Jaksaa sitten palvella asiakkaita.

Suosittelen työnohjausta tai jotain muuta purkukanavaa, jos työ ottaa pattiin noin paljon. Asiakaspalvelu voi olla kyllä todella rasittavaa. Oletko ikinä miettinyt, että se puoli, mitä itsessäsi ruokit, myös kasvaa...

En oo oikeasti asiakaspalvelija. Suurin osa mun sanomisista on valetta. Kuten sanoin, ajankulua. Meitä on täällä paljon, mitään ei pitäis ottaa turhan vakavasti.

No niinpä. Hyvä, että osaat ottaa rennosti. Mutta en edelleenkään ole tuon oman ilkeän puolensa ruokkimisen ja vahvistamisen kannalla.

Olin tosi pitkään alistunut ja otin kakkaa niskaan. Oon nyt paljon onnellisempi kun osaan pitää puoleni.

Vierailija
22/24 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajankulua. Pimeää puoltani täällä ruokin ja oon ilkeä ihmisille. Jaksaa sitten palvella asiakkaita.

Asiakkaita? Oletko maksullinen nainen?

Oletko kateellinen? Ainahan voit yrittää itse.

-eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään järjellistä syytä. Primitiiviset vietit ohjaavat toimintaani.

Vierailija
24/24 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin tyyliin 80% Suomalaisista ei vielä tajua, että valtamediaa käytetään intersektionaalisen aatteen levittämiseen. Tietoisuutta lisäämällä voi vaikuttaa mielipiteisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi