taas kuului kova kolina, mutta ei löytynyt syytä
Sellainen ääni kun kattila tai vastaava tipahtaa kolisten. Ei, kaikki oli kuin ennenkin!
Kommentit (20)
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 00:46"]
Hanki kissa. Sitten on joku looginen selitys kaikille äänille.:-D
[/quote]
Tuli mieleen Pekka Töpöhäntä ja tulipalo.
"Ilmahyökkäys!"
"Ei, se on kissa."
"Mieluummin ilmahyökkäys..."
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 00:22"]Muuta kerrostaloon! Jos yläpuolelle sattuu parikymppinen tyttö tai poika, niin saat nautinnon herätä kolahduksiin, tuminaan ja ryminään monesti yössä, joka yö.
[/quote]
Kaikilla parikymppisillä on seksikumppani jonka kanssa harrastetaan seksiä monta kertaa yössä joka yö? Ookoo...
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 00:41"][quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 23:11"]Höö?
[/quote]
HÖÖ!!
[/quote]
HHHÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!!!
Mistä kuului? Siis mistä huoneesta? Asutko omakotitalissa tai kerrostalossa? Monesko kerros? Missä olit kun kolina kuului?
Olitko jo nukkumassa? Herään joskus yöllä vastaavaan ääneen ja alkuun olin ihan vauhkona kummituksista tai murtovarkaista, mutta olen ymmärtänyt, että se ääni taitaa kuulua ihan vain oman pääni sisältä. Korvani myös hurisevat ja surisevat kun olen stressaantunut, luulen tuon kolahdusäänen kuuluvan myös siihen.
Muuta kerrostaloon! Jos yläpuolelle sattuu parikymppinen tyttö tai poika, niin saat nautinnon herätä kolahduksiin, tuminaan ja ryminään monesti yössä, joka yö.
Meillä kuului kerran yhtenä yönäkeittiöstä monta kertaa kova "pamahtava" ääni, liian kova tullakseen ulkoa tai naapurista.
Kun olemme pari kertaa käyneet miehen kanssa asiaa ihmettelemässä, , menetin hermot ja karjaisin pimeään keittiöön"oletkos siinä! "
Siihen loppui :-D
Asumme rivitalossa, mutta liesituuletin ei mielestäni tuo ääniä noin selvästi ja ikkunakin oli kiinni. Mysteeriksi jäivät ne äänet
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 23:11"]Höö?
[/quote]
HÖÖ!!
Hanki kissa. Sitten on joku looginen selitys kaikille äänille.:-D
Niin?