Töissä kiusaamista
Olen hoitoalalla ja työssämme on porukka , joka saa muut aina pahalle mielelle. Ovat kovia arvostelemaan muita ja pitävät itseään parempina kuin muut. Moni voi pahoin tämän porukan takia.
Viimeiset toimet ovat menneet näille ihmisille vuoronperään ja näyttäisi menevän tulevakin.
Mitä tälle jengille voi tehdä ? Ovat saaneet varoituksia kiusaamisesta, mutteivat omasta mielestä tee mitään .
Pomo ei tilannetta nää, ovat sen verta taitavia peittelemään todellista luonnettaan.
Kommentit (5)
Mä en tiedä mitä tehdä mutta lähes joka työpaikassa missä olen ollut ravintola-ala niin joka paikassa ollut kuppikuntia jotka ovat koko ajan puukottamassa selkään pahimissa tapauksissa ollut myös esimies mukana siinä ryhmässä.... Tämän päivän työkultturi on muuttunut perseilyyn ja itsensä egon nostamiseen!
No eihän muille oikein mitään voi, pitää vaan keskittyä omaan tekemiseen ja hakeutua samanhenkisten seuraan jos niitä on. Nämä on tosi hankalia asioita, jos "tulee paha mieli". Pitäisi pystyä kertomaan konkreettisia esimerkkejä kiusaamisesta, mutta niitähän ei ehkä ole. Voiko paha mieli olla kateutta ja ulkopuolisuuden tunnetta, kun toisilla on tiivis porukka ja ylennyksiä satelee?
Mä vaihdoin alaa. Toi kiusaaminen hoitoalalla oli viimeinen niitti (olin sijainen).
Kaikkialla missä on naisia, on kuppikuntia...
Nosto