Pahin siivousfirma jossa olet ollut töissä
Itsellä Inhouse Partners Oy Tampere.
Sain tuökohteeksi koulun - aloitus klo 6. Ja työaika 2 h.
Tuossa ajassa olisi pitänyt siivota 8 luokkahuonetta, käytävät, vessat. Juosten kustu.
Lopetin, ei mitään hygienian kanssa tekemistä. Juosta piti jotta ehti tehdä edes jotain.
Kommentit (85)
Vähän ohis mutta ei siivousduunit aina huonoja diilejä ole. Joskus aikoinaan kun Stockalla oli omat siivoojat niin se oli hyvä duuni. Työkaverit (paljon opiskelijoita) ja pomot oli kivoja, työt tehtiin ilta-aikaan kun tavaratalo oli mennyt kiinni eli siellä sai luututa rauhassa. Lisät oli hyvät samoin henkilökuntaedut. Opiskelijana todella hyvä työ eikä tosiaan häirinnyt luennoille osallistumista tms.
Toinen kokemus oli isosta siivousfirmasta ja se oli sitten ihan oma lukunsa. Siivosin toimistoja eli silleensä ihan hyvää keikkaa. Se mikä ei ollut niin kivaa oli aivan tautinen kiire ja että toimistoväki istui huoneissaan kun olisi pitänyt päästä imuroimaan tai luuttuamaan. Lisäki, jollen aivan väärin muista, niin palkka tuli sen mukaan miten paljon kullekin alueelle oli siivousaikaa allokoitu. Eli jos alue oli 1,5h mutta siivoamiseen meni 2h niin palkan sai vain 1,5h mukaan. Siirtymisistä ei maksettu joten 8h päivästä ei välttättä tullut palkkaa kuin viidestä tunnista. Tästä on aikaa sen verran etten ihan tarkkaan muista miten tuo meni mutta palkka ei koskaan ollut mitä odotin sen olevan.
Uuspalvelu. En itse ole ollut töissä mutta oli entisessä työpaikassa palveluntarjoajana. Jatkuvaa työntekijöitten kyykyttämistä ja haukkumista asiakkaan kuulleen ja asiakkaille, oheistus ristiriitaista ja mitähän vielä. Työntekijät kertoivat että palkat on aina laskettu päin hlvettiä ja tietenkin työntekijän vahingoksi. Kumma että aina näin päin XD Lisät maksamatta, kertyneet lomat katoaa yllättäen tai niitä ei voi pitää yms. Aivan luokatonta menoa. Tästä on aika kauan, toivottavasti ovat vähän parantaneet.
Ammattilaisena olen aina vältellyt firmoja. Sotella tienasi (tienaa edelleen) ihan ok, sillä maksoi asuntolainan. Työtahti vaan muuttui vuosien varrella hirveäksi, joten teen enää keikkaa, ekaa kertaa yksityisen työnantajan (vuokrafirma) piikkiin. Kaikki toimii kuin junan vessa silloin kuin ne vielä toimivat.
Entinen PTH Tampereen seudulla. Nykyiseltä nimeltään Kotikatu, en tiedä onko meno edelleen samanlaista.
Perehdytys oli täysin olematon, aikaa laskettu n. 15min per kohde riippumatta kohteen koosta (porrassiivous kyseessä).
Työvälineet puutteelliset, kaikissa kohteissa ei ollut esim. imuria joten matot oli vaikea puhdistaa.
Siirtymämatkat kohteesta toiseen olivat pitkiä ja niiden osalta ei maksettu palkkaa.
Bonuksena kohteissa asui kaiken maailman epämääräistä porukkaa, nistejä yms. joita sai pelätä.
Lähdin pois koeajalla
Vierailija kirjoitti:
Ilveslahden siivous
Jyväskylässä. Itse aikoinaan töissä tuolla vuosia sitten. Kaikki mahdolliset työelämän ongelmat oli tuolla. Puoli vuotta olin ja irtisanouduin.
Vierailija kirjoitti:
Eräs pieni (en laita nimeä) firma.
Kaikki siivous piti tehdä täydellisesti perussiivouksen tasoisesti. Kumminkin käytettävissä ollut aika oli mitoitettu ylläpitosiivoukseen.
Ei siivousvaunuja joten roudasit tavaroita edestakaisin.
Golden Shine Oy kyseessä?
Stockmann, siellä myyjätkin joutuivat siivoamaan vaikkei kuulunut toimenkuvaan.
itse tänään se töissä kuin kuollut n clean ... Tappa itse pois hirttä.itse että minä.hirttä itse tänään n clean ... Tappaa Petra ase ampua pää irti poltat. Äänestä.
Suomi24 Keskustelut
https://keskustelu.suomi24.fi ncl...
Nclean palkka?
n clean uhkaa tappaa. Kaikki Työpaikat Kuvahaku ...
itse tänään se töissä kuin kuollut n clean ... Tappa itse pois hirttä.itse että minä.hirttä itse tänään n clean ... Tappaa Petra ase ampua pää irti poltat. Äänestä.
Suomi24 Keskustelut
Nclean palkka?
n clean uhkaa tappaa. Kaikki Työpaikat Kuvahaku ... Semmonen tappaa Petra
Vierailija kirjoitti:
Näköjään SOL on kunnostautunut suHuomenta vain, lämmin ja sateinen päivä tulossa,jaksamista sinullerkeassa työn laadussa myös siivouspuolella.
SOL:n kiinteistöhuolto myös on aivan luokatonta.
Täysin välinpitämätöntä touhua.
Huomenta vain, lämmin ja sateinen päivä tulossa,jaksamista sinulle
Suomi24 Keskustelut
Nclean palkka?
n clean uhkaa tappaa. Kaikki Työpaikat Kuvahaku ... Semmonen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilveslahden siivous
Jyväskylässä. Itse aikoinaan töissä tuolla vuosia sitten. Kaikki mahdolliset työelämän ongelmat oli tuolla. Puoli vuotta olin ja irtisanouduin.
YesHR:n kautta komennuksella missä sattuu, ISS, Sol jne. Työsopimusta ei ole lainkaan, on vain yksipuolisesti laaditut käyttäytymissäännöt. Koskaan ei sanota kauanko keikka kestää, yleensä 2-10pv.
En ole koskaan tehnyt tuollaisia paskahommia.
Suomi24 Keskustelut
Nclean palkka?
n clean uhkaa tappaa. Kaikki Työpaikat Kuvahaku ... SemmonenHyvä niin, minä lähdin juuri Penttiä kuskaan,soitellaan vähän myöhemmin
Hyvä niin, minä lähdin juuri Penttiä kuskaan,soitellaan vähän myöhemmin Hyvä niin, minä lähdin juuri Penttiä kuskaan,soitellaan vähän myöhemmin Huomenta, tänään luvattu vähän parempaa säätä,ei tiedä Elämä nyt tällaista mutta yritetään jaksaa jotenkin
Kannattaa mennä,hyvä ilma vielä, minä menen käymään hautausmaalla ja muilla asioilla, soitellaan
Suomi24 Keskustelut
https://keskustelu.sOn kyllä, yritetään nyt jaksaa Hei, miten sinun onkimatka meni, oletko jo päässyt kotiin Hyvä niin, minä lähdin juuri Penttiä kuskaan,soitellaan vähän myöhemmin uomi24.fi ncl...
Nclean palkka?
n clean uhkaa tappaa. Kaikki Työpaikat Kuvahaku ... Semmonen
Yks iso valtakunnallisesti toimiva ikkunanpesufirma. Omaistajan muija ihan sekopää. Haukkuu kaikki ja kaiken ja ripittää jopa asiakkaita, eli palvelun tilaajia.
Vaihdoin alaa koska en ole tavannut missään muualla yhtä toksisia ihmisiä kun siivous töissä.
Olin 90-luvulla Servi systemsillä siivoamassa isoa elintarviketehdasta ( kumpaakaan firmaa ei enää ole), olin 16v. Työ oli aika helppoa tuotantotilojen puolella, mutta kaikki muut oli alimitoitettu. Työvälineitä ei ollut juuri lainkaan. Paras oli se kun kuukauden jälkeen esimies olisi halunnut minusta jonkin sortin vastaavan siihen kohteeseen. Sen verran oli järkeä nuoren päässä, että kieltäydyin. Siitä alkoikin sitten kunnon pomputus töiden suhteen. Siellä oli kaikki muut minua vanhempia ja enemmän kokeneempia, miksi minä lukiolainen vastaisin kaikkien muiden töistä koulun ohella elintarviketehtaassa? Välillä puistattaa vieläkin.