Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pahin siivousfirma jossa olet ollut töissä

Vierailija
31.01.2022 |

Itsellä Inhouse Partners Oy Tampere.

Sain tuökohteeksi koulun - aloitus klo 6. Ja työaika 2 h.

Tuossa ajassa olisi pitänyt siivota 8 luokkahuonetta, käytävät, vessat. Juosten kustu.

Lopetin, ei mitään hygienian kanssa tekemistä. Juosta piti jotta ehti tehdä edes jotain.

Kommentit (85)

Vierailija
41/85 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Servi, ainut siivousfirma, missä olin töissä kasarilla. Aika tiiviiseen tahtiin joutui tekemään töitä ja tuolloin ei vielä ollut tehty pahimpia kellotuksia. Oli siellä joku kellon kanssa kerran ottamassa aikaa jonkun vakkarin tehdessä hommia, silloin kai noita aikarajoja ruvettiin laskeskelemaan. Isoa markettia siivottiin, mentiin illalla kahdeksalta töihin, ei voinut myöhästyä, kun ei olisi enää päässyt sisään, kun marketti sulkeutui. Työaika loppui, kun yötyöaika olisi alkanut, kerran meni ylitöiksi. Taisi olla joku grillikana-tarjouspäivä, porukat kanteli isoja metallipurkkeja täynnä grillirasvaa roskiksiin ja grillien pesu oli hankalaa, tuona päivänä tavallista hankalampaa. Itse on onneksi joutunut tuota tekemään. Kyseisenä päivänä olin tiskaamassa (oli vähän parempi tuntipalkka, likaisesta työstä) ja sielläkin oli älyttömästi hommaa.

Kerran oli ongelmia, kun olin sopinut vapaapäivät pomon kanssa siten, että sain pitkän viikonlopun. Olin hankkinut matkaliput ja kaikki oli valmiina, kun pikkupomo tuli puhumaan työvuoroista ja hänen mukaansa minun piti tulla töihin noina vapaapäivinä hänen listansa mukaan. Oli vähän selvittelyä, että olen varsinaisen pomon kanssa sopinut aikaa sitten vapaista ja olen lähdössä suoraan töistä junalle.

Vierailija
42/85 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään SOL on kunnostautunut surkeassa työn laadussa myös siivouspuolella.

SOL:n kiinteistöhuolto myös on aivan luokatonta.

Täysin välinpitämätöntä touhua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/85 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näköjään SOL on kunnostautunut surkeassa työn laadussa myös siivouspuolella.

SOL:n kiinteistöhuolto myös on aivan luokatonta.

Täysin välinpitämätöntä touhua.

Ovat, muuten poistaneet käytöstä kaikki sos.median/ internetin arviointitoiminnot - - ei kovin vaikea arvata, miksi..

Vierailija
44/85 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ISS, hotellisiivouksesta kokemus. Palkka harjoittelijalla 7,2e/h eikä noussut silloin kun olisi pitänyt, työtunnit merkittiin 15min tarkkuudella ja siitä laskettiin palkka. Jos oikein muistan niin hotellihuoneelle oli 13min aikaraja, tässä ajassa piti siivota wc, vaihtaa lakanat, pyyhkeet, lasit, tarkistaa ompelu-kengänlankkauspakkaukset jne, lakaista, luututa, täyttää minijääkaappi ja kirjata järjestelmään mitä sieltä puuttuu ja kaikki mitä en nyt enää edes muista.

Sitten vasta riemu repesi kun työtehontarkastaja tuli piiskaamaan, varmaan kolmannes siivoojista lopetti. :D

Vierailija
45/85 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes päässyt töihin asti. Työ"haastattelu" oli huoltsikalla ja se kesti sen verran että täytin paperisen hakulomakkeen (samat jutut mitä nettilomakkeessa). Haastattelija ei kysellyt mitään koko aikana, ja jos kysyin jotain vastasi parilla sanalla. Kuten arvata saattaa en päässyt töihin, vaikka heillä oli jatkuvasti haku päällä. Tosin en tuon kokemuksen jälkeen olisi edes mennyt, tuli sen verran huonot fiilikset firmasta.

Vierailija
46/85 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edes päässyt töihin asti. Työ"haastattelu" oli huoltsikalla ja se kesti sen verran että täytin paperisen hakulomakkeen (samat jutut mitä nettilomakkeessa). Haastattelija ei kysellyt mitään koko aikana, ja jos kysyin jotain vastasi parilla sanalla. Kuten arvata saattaa en päässyt töihin, vaikka heillä oli jatkuvasti haku päällä. Tosin en tuon kokemuksen jälkeen olisi edes mennyt, tuli sen verran huonot fiilikset firmasta.

Mikä firma? Kumma paikka järjestää työhaastattelua. Vaikutit varmaan kysymyksinesi liian valveutuneelta, niin eivät tahdo sellaisia töihin, varsinkaan jos kysyit työehdoista, palkoista jne.

Vierailija
47/85 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä firma? Kumma paikka järjestää työhaastattelua. Vaikutit varmaan kysymyksinesi liian valveutuneelta, niin eivät tahdo sellaisia töihin, varsinkaan jos kysyit työehdoista, palkoista jne.

En muista, on siitä sen verran aikaa. Opiskeluaikoina tämä, joten en varmaan vaikuttanut potentiaaliselta työntekijältä.

Vierailija
48/85 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännää miten kaupunkikohtaisesti eri yksiköiden väleillä voi olla niin suuria eroja, vaikka kyseessä olisi sama firma. Itselläni on hyvää sanottavaa sitten taas ISS-palveluista. Yksikössä jossa työskentelen pk-seudulla homma toimii ja tienaan ihan hyvin siivoojaksi. Lähin esimies on reilu ja realistinen, mukava ihminen. Sekin on tuuripeliä millaisen esimiehen saa, itselläni onneksi inhimillinen. 

Mullakin ISS:stä opiskeluajoilta hyvä kokemus keski-suomesta. Esimies kiva, perehdytystä ainakin osaan kohteita sain toiselta siivoojalta.

Vierailija
49/85 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaiselta kuultua.

L&T Tampere, onneksi kuului liittoon.

N-Clean hotellisiivous Turku. Mm. esimies oli sanonut eri minuuttimäärän keston paljonko huoneen siivoukseen keskimäärin menee, todellisuudessa vain 15 min. varattu aikaa per huone.

Vierailija
50/85 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Coor. Näen yhä painajaisia.

Vierailija
51/85 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotellisiivouksessa jos on muita nopeampi joutuu vain auttamaan muita. Teet siis enemmän hommaa kuin muut samalla palkalla. Ketään ei kiinnosta kuinka väsynyt olet etkä saa muuta kiitosta kuin entistä enemmän vain hommaa.

Vierailija
52/85 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Coor. Näen yhä painajaisia.

No tulihan tää vastaan :D esimies oli asiaton, ohjaajat saamattomia. Vaikutti ensin rempseältä mutta vaikeissa tilanteissa ei osannut käyttäytyä ja hermostui helposti. Kaikki meni ok aina siihen asti kun työntekijä joutui saikulle tai kertoi hänen unohtaneen jotain. Ei osannut ottaa palautetta vastaan.

Sitten taas ISS-kohteessa oli hyvinkin asiallinen esimies (johti useampaa tiimiä) ja inhotti se turha työntekijöiden kiukuttelu.

Vierailija
53/85 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä firmassa kukaan esimies ei ollut käynyt alan kouluja😎

Vierailija
54/85 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen eräässä isossa firmassa töissä - kun minulla on vapaapäivä kukaan ei käy tuuraamassa. Vaikka pitäisi.

Ja esimies laittaa viestiä kyseisestä asiasta vaikka tietää ettei kukaan sijaista…outoa. Koska hän on se jonka pitäisi tehdä ko. päivät.

ISS

Vierailija
55/85 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkufirmoista Klaara Lauttasaaressa. Aivan hirveää paskaa! Tj uskomaton, yhteyshenkilö ihan ulkona kaikesta.

Vierailija
56/85 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
57/85 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestään isommat siivousfirma, jäätävä määrä esihenkilöitä ja kohteissa täysin ylimitoitetut alueet. Onneksi olen eläkkeellä

Vierailija
58/85 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tänään se töissä kuin kuollut n clean ... Tappa itse pois hirttä.itse että minä.hirttä itse tänään n clean ... Tappaa Petra ase ampua pää irti poltat. Äänestä.

Suomi24 Keskustelut

https://keskustelu.suomi24.fi  ncl...

Nclean palkka?

n clean uhkaa tappaa. Kaikki Työpaikat Kuvahaku ... Semmonen tappaa Petra ase ampua pää irti poltat. ... itse perehdyttäneet

itsensä 

Vierailija
59/85 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs Kainuusta lähtöisin oleva siivouspulju. 

Vierailija
60/85 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tänään se töissä kuin kuollut n clean ... Tappa itse pois hirttä.itse että minä.hirttä itse tänään n clean ... Tappaa Petra ase ampua pää irti poltat. Äänestä.

Suomi24 Keskustelut

https://keskustelu.suomi24.fi  ncl...

Nclean palkka?

n clean uhkaa tappaa. Kaikki Työpaikat Kuvahaku ...