Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Verenpaineen hoito kotikonstein

Vierailija
05.06.2015 |

Miten olette saaneet verenpaineet laskemaan kotikonstein? Minulla tilanne on siis se, että verenpaineet noussut kahdessa vuodessa aika huimasti, mutta tilanne vielä ok (n. 135/85), eli vielä olisi mahdollisuus itse vaikuttaa tilanteeseen. En vain tiedä miten: en polta, olen hoikka/normaalipainoinen, suolan käyttö aika vähäistä.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen työkaveri alkoi karpata ja kolmessa viikossa verenpaine aleni normaaliksi, oli paljon korkeampi ku sulla ja ikää n. 60 v. Hänellä oli kyllä ylipainoa reilusti, mutta eikai paino hirveästi tuossa ajassa ehdi tippua. En tiedä, onko yleinen vaikutus tuo vai oliko joku yksittäistapaus.

Vierailija
22/23 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 21:29"]168/113... Pitäskö mennä lääkäriin? Perusterve 25v.
[/quote]

Minusta tuntuu, että sinulla on stressi, joka saa aikaan verenpaineennousun. Ikäsikin vähän viittaa siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 22:37"]

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 21:29"]168/113... Pitäskö mennä lääkäriin? Perusterve 25v. [/quote] Minusta tuntuu, että sinulla on stressi, joka saa aikaan verenpaineennousun. Ikäsikin vähän viittaa siihen.

[/quote]

Stressiä on tosiaan ollut, aika vastustavia ollut nämä viime vuodet, mm. työpaikkakiusaamista TA:n taholta, irtisanoutuminen ja sen seurauksena taistelua työkkärin ja liiton kanssa ja rahavaikeuksia... Nyt pitäisi tasoittua tilanteen kesän aikana kun uusi työ alkaa viikon päästä, kannattaisiko odottaa siis syksyyn? Jos laskisikin omia aikojaan nuo paineet :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä