Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

listatkaa tähän kaikki misinformaatio mitä Joe Rogan on ITSE sanonut

Vierailija
31.01.2022 |

Tuo Roganin noitavaino on aivan sairasta, hänestä leimataan koronakieltäjää ja rokotevastaista vaikka tietääkseni ei ole kumpaakaan.
Se ettei ole itse ottanut koronarokotusta, ei tee rokotevastaista eikä pakkoja vastaan oleva tarkoita koronakieltäjää (vaikka näin yrittävät narsistit manipuloida meitä luulemaan).

Jos Rogan on haastatellut tälläisiä ihmisiä, niin miten se häneen liittyy ja miksi hänen koko podcast, missä puhutaan paljon muistakin asioista pitäisi poistaa??

Luulen, että taustalla on se että rokottamaton Rogan kehtasi selättää koronan muutamassa päivässä,ja kertoi avoimesti LÄÄKÄRILTÄÄN saamista lääkityksistään samalla kun tuplarokotettu Oscar de la Hoya oli sairaalassa letkuissa koronan takia. Jenkkien vasemmisto ei voi sietää sitä jos rokottamaton sairastaa koronan lievänä, vaikka suurin osa koronan sairastaa lievänä, tämä on ollut tiedossa alusta asti. Mutta se ei sovi heidän agendaansa.

Joten listatkaa misinformaatio mitä Rogan on itse sanonut.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim.jaksosa 1762 ,jossa aussi vieraana (joka kertoi,että Australiaa avattu,koska porukkaa niin paljon rokotettu) Rogan sanoo,ettei se johdu rokotteista vaan omicronista.

Samalla väittää,ettei omicron aiheuta sairaalahoitoa tai kuolemia.

Siinä esim. Misinformaatiota.

Niin ja itse olen kuunnellut juutuuubin ajoista lähtien.

Laitatko suoran lainauksen, jossa Rogan sanoo ettei omicron aiheuta sairaalahoitoa tai kuolemia. Epäilen, että vääristelet hänen sanojaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan