listatkaa tähän kaikki misinformaatio mitä Joe Rogan on ITSE sanonut
Tuo Roganin noitavaino on aivan sairasta, hänestä leimataan koronakieltäjää ja rokotevastaista vaikka tietääkseni ei ole kumpaakaan.
Se ettei ole itse ottanut koronarokotusta, ei tee rokotevastaista eikä pakkoja vastaan oleva tarkoita koronakieltäjää (vaikka näin yrittävät narsistit manipuloida meitä luulemaan).
Jos Rogan on haastatellut tälläisiä ihmisiä, niin miten se häneen liittyy ja miksi hänen koko podcast, missä puhutaan paljon muistakin asioista pitäisi poistaa??
Luulen, että taustalla on se että rokottamaton Rogan kehtasi selättää koronan muutamassa päivässä,ja kertoi avoimesti LÄÄKÄRILTÄÄN saamista lääkityksistään samalla kun tuplarokotettu Oscar de la Hoya oli sairaalassa letkuissa koronan takia. Jenkkien vasemmisto ei voi sietää sitä jos rokottamaton sairastaa koronan lievänä, vaikka suurin osa koronan sairastaa lievänä, tämä on ollut tiedossa alusta asti. Mutta se ei sovi heidän agendaansa.
Joten listatkaa misinformaatio mitä Rogan on itse sanonut.
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joe Rogan ja Jordan Peterson on tavallaan samiksia tuossa että molemmat on periaatteessa fiksuja ihmisiä, mutta valmiita lähtemään älyttömiin kelkkoihin mukaan. Vaikka nyt tää Petersonin carnivore-ruokavalio. Ihan aikuisten oikeasti tyhmemmänkin järki sanoo että ajatus on pitkällä tähtäimellä tuhoon tuomittu. Saman carnivore-tuuban ostanut vaimo sairastui munaissyöpään ja ihmetteli miten juuri hänelle sattui tämä harvinainen syöpämuoto. No miksiköhän, kun raju lihansyönti käy juurikin munuaisten päälle. On masentavaa ja pelottavaa miten maailmanälyköiksi pyrkivät ihmiset voi haksahtaa ihan älyttömiin juttuihin.
Veikkaan, että tyhmemmän järki ei voi riittää siihen, että osaisi aukottomasti perustella, miksi ihmisen historian luontaisin ruokavalio olisi pitkällä aikavälillä tuhoon tuomittu. Ei munuaissyöpien esiintyvyys ole lihansyöjäalkuperäiskansoilla yhtään sen yleisempää kuin meillä länsimaisilla ihmisillä.
Mitä tekemistä jollain ribaye-ruokavaliolla on alkuperäiskansojen syömisten kanssa? Sama paleolla joka on ihan pelleilyä tuossa suhteessa. Juuri joku aika sitten analysoitiin kivikautista shittiä. Sen isäntä oli syönyt päivän aikana 100-150 g kuitua. Vertailun vuosi länsimainen ihminen taistelee saadakseen kokoon 25 grammaa. Tiedoksi, lihassa on kuitua nolla grammaa. Että se siitä ihmisen historian luontaisimmasta ruokavaliosta. Ja näytä mulle ihmisapina joka syö pelkkää lihaa.
Vierailija kirjoitti:
Henk.koht. olen sitä mieltä että kaikkia näkemyksiä saa esittää, myös julkisesti.
Vastuu kuullun käsittelystä ja johtopäätöksistä on kuulijalla.
Jos joku tälläisen ajankohtaisohjelma-tyyppisen podcastin perusteella tappaa tai vammauttaa itsensä niin se aikuisella ihmisellä itsellään se vastuu asiasta.
Aika harva voi moisen vastuun ottaa koska ne pohjatiedot asiasta ovat usein liian hatarat. Siksi moni ihminen ei pysty asettamaan asioita ja väitteitä mitatsuhteisiin tai tiedä mikä on tieteen käsitys asiasta ja miksi.
Vierailija kirjoitti:
Henk.koht. olen sitä mieltä että kaikkia näkemyksiä saa esittää, myös julkisesti.
Jos joku tälläisen ajankohtaisohjelma-tyyppisen podcastin perusteella tappaa tai vammauttaa itsensä niin se aikuisella ihmisellä itsellään se vastuu asiasta.
Onhan se ensisijainen vastuu niiden neuvojen antajalla. Mutta ongelmahan on että nykyään kukaan ei haluaisi ottaa mistään sanomastaan vastuuta.
Ota siltä suihin ja mittaa älykkyytesi.
Vierailija kirjoitti:
Joe Rogan ja Jordan Peterson on tavallaan samiksia tuossa että molemmat on periaatteessa fiksuja ihmisiä, mutta valmiita lähtemään älyttömiin kelkkoihin mukaan. Vaikka nyt tää Petersonin carnivore-ruokavalio. Ihan aikuisten oikeasti tyhmemmänkin järki sanoo että ajatus on pitkällä tähtäimellä tuhoon tuomittu. Saman carnivore-tuuban ostanut vaimo sairastui munaissyöpään ja ihmetteli miten juuri hänelle sattui tämä harvinainen syöpämuoto. No miksiköhän, kun raju lihansyönti käy juurikin munuaisten päälle. On masentavaa ja pelottavaa miten maailmanälyköiksi pyrkivät ihmiset voi haksahtaa ihan älyttömiin juttuihin.
Levität misinformaatiota taas tarkoitushakuisesti. Vaimo sairastui syöpään ihan normaalilla ruokavaliolla. Peterson kokeili tyttärensä kehotuksesta ruokavaliota ja totesi sen toimivan hänelle. Empi vuosikausia ennen sitä. Tyttärellä on useita autoimmuunisairauksia eikä juuri mikään ruoka-aine sovi hänelle, karsintaperiaatteella ajatutunut hänkin tuohon ruokavalioon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Joe Rogan?
Joku oman elämänsä rokotevihainen vapaustaistelija, jolla on laaja fanikunta tubessa?
Näyttelijä, koomikko ja UFC-vapaaotteluiden kommentaattori jolla on isoin podcasti maailmassa.
Okei, tämä selittääkin miksi en tuntenut. UFC-vapaaotteluiden kommentointi pätevöittääkin mainiosti koronaviruksen toiminnan ymmärtämiseen maailman lääketieteen eturintamaa paremmin.
Rogan ottaa vieraita joiden jutut ovat mielenkiintoista keskusteltavaa. Siinä ei ole kysymys mistään propagandasta hänen puoleltaan. Vierailla sen sijaan usein on.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa tulla aika lyhyt lista, jos ei tohtori Neil Young tänne eksy kommentoimaan.
Ei tule koska hävisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että tyhmemmän järki ei voi riittää siihen, että osaisi aukottomasti perustella, miksi ihmisen historian luontaisin ruokavalio olisi pitkällä aikavälillä tuhoon tuomittu. Ei munuaissyöpien esiintyvyys ole lihansyöjäalkuperäiskansoilla yhtään sen yleisempää kuin meillä länsimaisilla ihmisillä.
Eihän se ole mikään luontaisin ruokavalio. Vaan joidenkin ihan pienten populaatioiden ruokavalio jotka ovat olosuhteiden pakosta voineet syödä hyvin lihapitoisesti. Muuten ihminen on sekasyöjä jonka ruokavalio on koostunut lihasta vain ajoittain ja osittain.
Lisäksi nuo tietyt hyvin paljon lihaa syövät populaatiot ovat sopeutuneet siihen geneettisesti vuosituhansien aikana joten sitä ei voi verrata läntiseen nykyihmiseen joka on sekasyöjien jälkeläinen.
Liha on aina ollut ensisijainen ruuan lähde, koska jo energiatiheys on monta kertaa suurempi marjoilla tms ei-viljatuotteilla mitä ihmiskunta ennen viljelyä on syönyt.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Joe Rogan?
Joku oman elämänsä rokotevihainen vapaustaistelija, jolla on laaja fanikunta tubessa?
Missä takakammarissa olet ollut viime vuodet? Vai oletko kunnon boomeri? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Joe Rogan?
Näyttelijä, koomikko ja UFC-vapaaotteluiden kommentaattori jolla on isoin podcasti maailmassa.
Okei, tämä selittääkin miksi en tuntenut. UFC-vapaaotteluiden kommentointi pätevöittääkin mainiosti koronaviruksen toiminnan ymmärtämiseen maailman lääketieteen eturintamaa paremmin.
Hän juontaa keskusteluohjelmaa, ei esiinny lääketieteen asiantuntijana. Hänellä on välillä asiantuntijoita vieraana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se ensisijainen vastuu niiden neuvojen antajalla. Mutta ongelmahan on että nykyään kukaan ei haluaisi ottaa mistään sanomastaan vastuuta.
Holhottavien, kouluttautumattomien ja vajaavaltaisten kohdalla olen kanssasi samaa mieltä. Aikuisten länsimaisen koulutuksen läpäisseiden kohdalla taas en. Oon sitä mieltä että sinä ja minä olemme tarpeeksi älykkäitä arvioimaan viestin lisäksi myös viestin esittäjää.
Jos ryhtyisin julistamaan jotain umpifasistista "kaikki x pitää tappaa, koska kaikki ahdinko onheidän syytää"-soopaa niin kyllä se on edelleen sinun vastuullasi jos oikeasti jonkun tapat.
Ei mitään, sillä mikään esimerkki, tai perustelu ei kuitenkaan kelpaa.
Miksi tuhlata aikaa enempää typerään väittelyyn?
Jos asiasta keskustellaan avoimesti ja perusteellisesti niin totuus tulee lopulta pinnalle ja useimmat ihmiset tajuaa sen. Vasemmistolaiset ei luota siihen vaan haluavat pureskella kaiken valmiiksi. Vain auktoriteetit saavat puhua jne
https://twitter.com/libsoftiktok/status/1488020274213576706?s=20&t=8X1O…
On se kauhia väärän tiedon levittäjä. Mistä lähtien on podcästin pitäjältä vaadittu tällaisia? Eihän ole väittänyt edes olevansa mikään uutistoimisto. Tulisikohan valtamedioiden katsoa peiliin jos ihmiset ottavat mielummin faktat Roganilta kuin heiltä. Hän on kaiken lisäksi vielä koomikko, haluatteko tosiaan elää yhteiskunnassa jossa koomikonkin on puhuttava kuin arvi lindin?
Vierailija kirjoitti:
https://twitter.com/libsoftiktok/status/1488020274213576706?s=20&t=8X1O…
On se kauhia väärän tiedon levittäjä. Mistä lähtien on podcästin pitäjältä vaadittu tällaisia? Eihän ole väittänyt edes olevansa mikään uutistoimisto. Tulisikohan valtamedioiden katsoa peiliin jos ihmiset ottavat mielummin faktat Roganilta kuin heiltä. Hän on kaiken lisäksi vielä koomikko, haluatteko tosiaan elää yhteiskunnassa jossa koomikonkin on puhuttava kuin arvi lindin?
Sovitaan että vain lääketieteen asiantuntijat jotka ovat töissä THL:llä tai vastaavalla taholla saavat juontaa podcasteja tästä lähtien.
Esim.jaksosa 1762 ,jossa aussi vieraana (joka kertoi,että Australiaa avattu,koska porukkaa niin paljon rokotettu) Rogan sanoo,ettei se johdu rokotteista vaan omicronista.
Samalla väittää,ettei omicron aiheuta sairaalahoitoa tai kuolemia.
Siinä esim. Misinformaatiota.
Niin ja itse olen kuunnellut juutuuubin ajoista lähtien.
Vierailija kirjoitti:
Esim.jaksosa 1762 ,jossa aussi vieraana (joka kertoi,että Australiaa avattu,koska porukkaa niin paljon rokotettu) Rogan sanoo,ettei se johdu rokotteista vaan omicronista.
Samalla väittää,ettei omicron aiheuta sairaalahoitoa tai kuolemia.
Siinä esim. Misinformaatiota.
Niin ja itse olen kuunnellut juutuuubin ajoista lähtien.
Alapeukku? Eikö kelvannut kysyjälle?😏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa tulla aika lyhyt lista, jos ei tohtori Neil Young tänne eksy kommentoimaan.
Ei tule koska hävisi.
Eihän se mihinkään hävinnyt (ei tietysti tule kommentoimaan tänne, kun tämä on suomeksi.)
Eihän se ole mikään luontaisin ruokavalio. Vaan joidenkin ihan pienten populaatioiden ruokavalio jotka ovat olosuhteiden pakosta voineet syödä hyvin lihapitoisesti. Muuten ihminen on sekasyöjä jonka ruokavalio on koostunut lihasta vain ajoittain ja osittain.
Lisäksi nuo tietyt hyvin paljon lihaa syövät populaatiot ovat sopeutuneet siihen geneettisesti vuosituhansien aikana joten sitä ei voi verrata läntiseen nykyihmiseen joka on sekasyöjien jälkeläinen.