Te, joilla on ollut suhde varatun miehen kanssa, miten mies on selittänyt vaimonsa pettämistä
Kommentit (1041)
Kaikki ei ole kotona hyvin jos pettää.
Lopettakaa itsenne huijaaminen.
Muija keskittyy vaan lapsenhoitoon ja mahan kasvatukseen,kysyin justiin vieressä makaavalta mieheltä. Olen kuulemma paljon ihanampi kun kaipaan seksiä ja läheisyyttä mitö ei kotoa saa..
Olen seksikäs ja haluttava, mummeli kotona ei.
Että.
Perus. Nainen kotona kiristää jäämään, kritisoi, uhkailee ja vaatii. Uhriutuu.
Mies saa välillä rentoutua ja nauttia ja hyvää seksiä.
Mies tykkää ryhmäseksistä ja kaikesta vähän kinkysta, niin muija ei näihin lähde mutta ummistaa silmänsä ja pesee pyykit ym ettei elättäjä kaikkoa
Muija ei tykkää seksistä mutta ei ota lähteäkseen vaikka tietää muista suhteista
Ennen, aikana tai jälkeen kiihkeän seksin ei keskustella ankeista kotioloista.
Sori siitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman kokemukseni mukaan suurin osa varatuista miehistä pettää vain ja yksinkertaisesti siksi että seksiä on tarjolla - ei se vaadi sen kummempia syitä. Kotonakin voi kaikki olla oikeinkin hyvin, myös seksin suhteen.
Naiset taas pettävät koska ihastuvat, kaipaavat ”vielä kerran” sitä kuinka vatsassa pyörii perhoset ja on jotain erityistä. Heilläkin silti kotonakin voi olla kaikki hyvin, seksiä ja hyvä parisuhde.Tähän liittyen "seksiä tarjolla" tilanteeseen minun ex-mies sanoi: "Mitään pettämistä ei olisi tapahtunut, jos se Pirkko sieltä pubista ei olisi antanut". Elikkä minun ex olikin sitten uhri, Pike suunnilleen vei väkisin kotiinsa ja lähes raiskasi. Sanoin exlle viimeiseksi, että ole varovoinen pubien ja Pirkkojen kanssa, vaarallinen yhdistelmä.😅
Tällä palstalla jotkut naisetkin ajattelevat että joku toinen nainen vain vie miehen. Kai ne sitten on menneet naimisiin älyllisesti vajaakuntoisen miehen kanssa?
Miehillehän sopisi ettei he ole missään vastuussa, siksi heille sopii roolittaa naisia ja varmaan yrittävät vetää höplästä siihen satuun uskovia tyttöystäviä tai vaimoja.
Sanoit hyvin exällesi :)
En tiedä, eikä edes kiinnosta. Katson, että se on heidän parisuhteen asia, ei minun. Tätä onnea on nyt jatkunut 3,5-v ja sopii minulle paremmin kuin hyvin. Toivottavasti myös vaimolle.
Vaimo ei tietenkään enää anna koska ukko pyörii vieraissa. Kuka sellasta häntäheikkiä enää haluaa?
Vierailija kirjoitti:
Muija keskittyy vaan lapsenhoitoon ja mahan kasvatukseen,kysyin justiin vieressä makaavalta mieheltä. Olen kuulemma paljon ihanampi kun kaipaan seksiä ja läheisyyttä mitö ei kotoa saa..
Niin, että? =D eikös herra oo ite ollu lasta tekemässä? Miksi tehdä lapsia, jos sitten ei niitä haluakkaan , vaan on lapsi itse?
Sitä samaa ihanuutta, se ukko sai siltä omalta puolisoltaan ennen lapsia. Tuliko yllätyksenä, että lapset vaatii aikaa?
Sano sille vieressä makaavalle "isälle", että menee hoitamaan velvollisuutensa, eikä makaa itkemässä hellyyttää ja läheisyyttä sulta. Ällö äijä. Potkisin pihalle tollasen "salarakkaan". En osais arvostaa moista ääliötä
Vierailija kirjoitti:
Eräällä tapailemallani miehellä on kaunis, häntä 10 vuotta nuorempi vaimo ( juu, katsoin facesta). Matkustelevat, harrastavat jne yhdessä, seksiä joka toinen päivä. Täydellinen suhde. Mutta, mies haluaa välillä kakkosta ja muuta vähän kinkympää, kimppaa, jne. Vaimo on hoitajana vuorotyössä, joten helppo sopia omia menoja.
Kai otat maksun sentään? Tälle kommentoijalle ei jää kuin löystynyt ryppyreikä ja häpeään ja valheeseen perustuvat muistot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman kokemukseni mukaan suurin osa varatuista miehistä pettää vain ja yksinkertaisesti siksi että seksiä on tarjolla - ei se vaadi sen kummempia syitä. Kotonakin voi kaikki olla oikeinkin hyvin, myös seksin suhteen.
Naiset taas pettävät koska ihastuvat, kaipaavat ”vielä kerran” sitä kuinka vatsassa pyörii perhoset ja on jotain erityistä. Heilläkin silti kotonakin voi olla kaikki hyvin, seksiä ja hyvä parisuhde.Tähän liittyen "seksiä tarjolla" tilanteeseen minun ex-mies sanoi: "Mitään pettämistä ei olisi tapahtunut, jos se Pirkko sieltä pubista ei olisi antanut". Elikkä minun ex olikin sitten uhri, Pike suunnilleen vei väkisin kotiinsa ja lähes raiskasi. Sanoin exlle viimeiseksi, että ole varovoinen pubien ja Pirkkojen kanssa, vaarallinen yhdistelmä.😅
Tällä palstalla jotkut naisetkin ajattelevat että joku toinen nainen vain vie miehen. Kai ne sitten on menneet naimisiin älyllisesti vajaakuntoisen miehen kanssa?
Miehillehän sopisi ettei he ole missään vastuussa, siksi heille sopii roolittaa naisia ja varmaan yrittävät vetää höplästä siihen satuun uskovia tyttöystäviä tai vaimoja.
Sanoit hyvin exällesi :)
Joo, mun pettämiskumppanille oli kiinni jäädessään hirmuisen tärkeää tuoda tämä esiin, että hän ei yksin ollut syyllinen suhteeseen, että minä myös tiesin, että hänellä on jo naisystävä. Kertoi jopa hätäpäissään, että olin nähnyt hänen lähettävän naisystävälleen jonkun hellyttävän eläinkuvan rakkauden tunnustuksineen ja tämä kuulema oli osoitus siitä, että tiesin vallan hyvin heidän suhteessaan olevan vielä lämpöä. Muuten ihan hyvä, mutta tuon kuvan olin laittanut hänelle ensin itse ja hän lähetti sen eteenpäin naisystävälleen, kertomansa mukaan koska tuli äkillinen säälinpuuska kun nainen oli voivotellut kohtaloaan kun mies ei enää rakasta. Minä naiviuttani uskoin kaikki jutut tekeillä olevasta erosta, jota pyrittiin tekemän mahdollisimman hellästi, jottein nainen vallan heittäydy itsetuhoiseksi. Ja höpön löpön, oikeasti ukko pelkäsi hänen hirmuista kostoaan ja kiinni jäätyään yritti piiloutua minun selkäni taakse ja tehdä minusta yhteisen vihollisen, jotta itse pääsisi luistamaan naisensa kostolta. Näin kävikin, aluksi...
Vierailija kirjoitti:
Naiset taas pettävät koska ihastuvat, kaipaavat ”vielä kerran” sitä kuinka vatsassa pyörii perhoset ja on jotain erityistä. Heilläkin silti kotonakin voi olla kaikki hyvin, seksiä ja hyvä parisuhde.
Niin, en osaa sanoa mikä lie ollut kelläkin syy, meillä ei kyllä ainakaan ollut hyvä parisuhde entisen mieheni kanssa ja ero oli oikeasti ajankohtainen. En tiedä etsinkö niitä perhosia, mutta ne joka tapauksessa löysin.
Yhdessä on nyt oltu kuutisen vuotta. Se missä kirkkaiten näkyy se, että toinen meistä teki tilinsä rehellisesti entisen kumppanin suuntaan ja toinen ei, on se miten tämän hetkisessä suhteessa etenemme. Miehen exältä on pitänyt salata ensi alkuun se, että päädyimme yhteen, sitten yhteenmuutto, yhteiset matkat, lemmikkieläimet jne. Lasta ei voinut tehdä, avioon ei voi mennä. Koska kun näitä asioita ei tehty aiemman naisystävän kanssa, niin eihän tätä voi loukata sillä, että uuden kumppanin kanssa onkin sitten halu rakentaa oikeasti yhteistä elämää. Tällaista se tyytymissuhteeseen jääminen teettää, eikö olisi suoraselkäisempää erota jos ei nappaa jo ennen kuin löytyy se uusi, joka nappaa enemmän?
Turha sitä 'toista naista' on syyttää. Mieshän sen päättää missä kulkee ja syyt käydä vieraissa voi olla moninaisia. Kannattaisiko kotona katsoa peiliin
On kyllä jännä, mitten kakkosnaiset puolustelevat täällä käytöstään. Aika alhainen moraali tuntuu olevan erittäin monella. Vastenmielistä.
Mies on yksinkertaisesti rakastunut minuun.
Olemme pitkäaikaisia työkavereita, ja aivan siitä asti, kun olemme tunteneet, olen huomannut hänen ihastuneen ja rakastuneen minuun. Minullakin on ollut tunteita häntä kohtaan myös alusta asti, mutta asiaa on tosiaan mutkistanut se, että olemme molemmat tahoillamme naimisissa ja meillä on perhettä. Suhteemme alkoi noin puolitoista vuotta sitten, enkä ole katunut hetkeäkään. En osaa ajatella tästä mitään pahaa.
Rakastamme toisiamme, niin yksinkertaista se on. Olemme rakastavaisia.
Kumpikaan meistä ei silti ole huonossa parisuhteessa, avioliitossa tai huonossa elämäntilanteessa. Minäkin rakastan aviomiestäni, ja hän on läheisin ystäväni. Ilmeisesti mieskin tuntee vaimoaan kohtaan samalla tavalla. Tunnemme jollakin asteella toistemme puolisot.
Kai sitä ihminen voi rakastaa useampaakin kumppania, toista eri tavalla kuin toista..
Sinkku voi ja saa harrastaa seksiä kenen kanssa haluaa. Syyllinen löytyy aina pettäjästä. Ei pettämiseen mitään syytä tarvitse. Tekosyy pitää keksiä sinkulle että saa seksiä.
Itse petin nuorena sen aikaista avovaimoani ja kyllähän nuo nuoruuden teot näin vanhempana kaduttavat.
On se alkukantainen vietti vaan niin kova eli omia geenejä pitää levittää joka suuntaan.
Tähän liittyen "seksiä tarjolla" tilanteeseen minun ex-mies sanoi: "Mitään pettämistä ei olisi tapahtunut, jos se Pirkko sieltä pubista ei olisi antanut". Elikkä minun ex olikin sitten uhri, Pike suunnilleen vei väkisin kotiinsa ja lähes raiskasi. Sanoin exlle viimeiseksi, että ole varovoinen pubien ja Pirkkojen kanssa, vaarallinen yhdistelmä.😅