Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sai raivarit ja halusi erota ja lähti ovet paukkuen huutaen

Vierailija
31.01.2022 |

Että tää oli sitten tässä! Nyt mietin pitäisikö mun lähteä pois vai odottaa että tulee takaisin vai eikö suuttuessaan tajunnut että ollaan hänen asunnossaan . Mikä motiivi jättää mut tänne ja lähtee ite menemään vai ylireagoiko ja tulee pian takaisin ? Ei vastaa puhelimeen ja painaa luuria mutta olen edelleen hänen asunnossaan . Mitä tekisitte, lähtisittekö pois vähin äänin vai odottaisitteko kun mies palaa? Oon hämilläni enkö tiedä kumpi parempi vaihtoehto.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde suosilla, soittaa pian poliisit sinut hakemaan.

Vierailija
2/25 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lähtisin vähin äänin ja todellakin juttu oisi sitten siinä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene omaan kotiisi.

Vierailija
4/25 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähtisin kotiin ja antaisin miehen rauhoittua.

Vierailija
5/25 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin pois. Miksi ihmeessä sinne jäisit? Jotain kunnioitusta itseäsi kohtaan!

Vierailija
6/25 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, eli lähden vain menemään ja selvitän asiat myöhemmin jos selvitettävää enään on. Riidan aihe oli todella typerä ja oltiin eri mieltä asiasta ja en suostunut taipumaan hänen kannalle en tietyssä asiassa mikä tuottaisi mulle myös vahinkoa ja sotii arvojani vastaan , suuttui, koska oli luultavasti kuvitellut kun olevan fine asian kanssa. Mutta joo, otan tavarani ja lähden , kiukutelkoot keskenään sitten.

Vierailija
7/25 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on lyhyellä jousella varustettu yksilö, ns kilari kalle, niin toi voi johtua vain persoonan räiskyvyydestä. Tässä tapauksessa odottaisin.

Vierailija
8/25 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, eli lähden vain menemään ja selvitän asiat myöhemmin jos selvitettävää enään on. Riidan aihe oli todella typerä ja oltiin eri mieltä asiasta ja en suostunut taipumaan hänen kannalle en tietyssä asiassa mikä tuottaisi mulle myös vahinkoa ja sotii arvojani vastaan , suuttui, koska oli luultavasti kuvitellut kun olevan fine asian kanssa. Mutta joo, otan tavarani ja lähden , kiukutelkoot keskenään sitten.

Muista siivota ennen lähtöäsi, ainakin tiskaatko ja imuroit.

Markku

Vierailija
9/25 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen pienoisnovelli velatädiltä tällä kertaa.

Ei taida ottaa tulta palstalla.

Vierailija
10/25 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riidan aihe oli todella typerä ja oltiin eri mieltä asiasta ja en suostunut taipumaan hänen kannalle en tietyssä asiassa mikä tuottaisi mulle myös vahinkoa ja sotii arvojani vastaan , suuttui, koska oli luultavasti kuvitellut kun olevan fine asian kanssa.

Halusi panna sinua /cseen?

Vierailija
11/25 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on miehen kämppä niin häipyisin. Jos oma, laittaisin varmuusketjun/takalukkoon/vaihtaisin lukot jne. Jos yhteinen niin jäisin, keittäisin kahvit ja katselisin netflixiä sohvalla peiton alla.

Vierailija
12/25 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Markku

Make, ei kannata kokeilla kepillä jäätä sen asian suhteen. Sun pitää ensin olla varma siitä ennenkuin. Näin se menee.

Vierailija
13/25 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riidan aihe oli todella typerä ja oltiin eri mieltä asiasta ja en suostunut taipumaan hänen kannalle en tietyssä asiassa mikä tuottaisi mulle myös vahinkoa ja sotii arvojani vastaan , suuttui, koska oli luultavasti kuvitellut kun olevan fine asian kanssa.

Halusi panna sinua /cseen?

Näinkin voisi sanoa.

Vierailija
14/25 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa raivopään kanssa suhteessa haluaisi olla. Lähde pois miehen asunnosta ja suhteesta.

Vierailija
15/25 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin joskus poistunut omasta asunnosta, mutta en ovet paukkuen vaan ihan rauhallisesti. Olen halunnut säästää naapureita naisen huudolta. Jos pyytäisin naista poistumaan, tulisi vaan enemmän huutoa.

Vierailija
16/25 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Markku

Pitäisikö mies palkita  tyhmästä käytöksestä ?  Eiii !

Vierailija
17/25 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asut siellä, ei sinua voi noin vain sieltä yhdellä sanalla häätää. Eli ei tarvitse lähteä tänään, jos sinulla ei ole mitään paikkaa minne mennä.

Kokemuksella.

Vierailija
18/25 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellesi selvisi, että olet rokottamaton foliohattu

Vierailija
19/25 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
20/25 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se riidan aiheuttanut asia oli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan