Tästä Oodasta tulee mieleen se hetki jolloin Apple julkisti ekan iphonen ja Nokia vaan katseli sivusta
Kommentit (115)
Kuplautuneet ihmiset saavat vielä yhden kuplan niiden entisten päälle, etteivät vaan näe mitään ”toisenlaista” sillä voi tulla loukattu olo ja kiire omaan turvatilaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikös tällainen lopetettu jopa lyhyiden etäisyyksien Saksassa? Miten voisi Suomessa kannattaa?
No se jää nähtäväksi kannattaako vai poistuuko Oda häntä koipien välissä (vai ostaako Kesko kilpailijan ulos).
Ehkä Suomessa on ruokakaupassa katteet kohdallaan duopoli tilanteesta johtuen?
Vierailija kirjoitti:
Pari K-kauppiasta näköjään alapeukuttaa ihan todellisia tietoja Odasta. Huhheijaa. Ei se teitä kaada vaan tuo lisää vaihtoehtoja pk-seudun asukkaille.
Miksi joku k-kauppias vaivautuisi alapeukuttamaan yksittäisen foorumin viestejä? Luuletko Vauva-lehden palstan olevan jotenkin ihmisiä ohjaava voima?
Ihmeellisen negatiivista porukkaa täällä. Ei kukaan pyydä teitä tilaamaan ruokia netistä. Voitte mennä sinne Prismaan tai K-kauppaan edelleen. Miksi teitä häiritsee, että osa meistä pitää tällaista palvelua tervetulleena? Ja tässä ei ole mitään alustatalous shaissea taustalla.
t. Wolttie en käytä - Odaa kyllä
Yksi ero, mikä etenkin juuri noiden vertailuissa olleiden Citymarketin ja Prisman sekä Odan välillä on, on se että nosita kahdesta ensimmäisestä saa tilattua todella paljon muutakin kuin ruokaa. Itse ainakin tykkään Prismasta tilatessa siitä, että tilaukseen saa mukaan kaiken kodintavaran, mitä saattaa tarvita ja välillä vaikka muutamat sukat tai alushousut tai t-paidan, jos on akuuttia tarvetta perustavaralle. On sieltä yksi partakonekin juuri hajonneen tilalle laitettu maksalatikoiden ja tomaattinen seuraksi tilaukseen. Näin ollen ei tarvitse tilata ensin ruokia yhdestä paikasta, sitten kakkuvuokaa toisesta, partakonetta kolmannesta ja sukkia neljännestä.
Saako Oodassa tarkistaa myös milloin kahvi on paahdettu? Se on nimittäin aika tärkeä päätös kaikille jostain jotain tietäville ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellisen negatiivista porukkaa täällä. Ei kukaan pyydä teitä tilaamaan ruokia netistä. Voitte mennä sinne Prismaan tai K-kauppaan edelleen. Miksi teitä häiritsee, että osa meistä pitää tällaista palvelua tervetulleena? Ja tässä ei ole mitään alustatalous shaissea taustalla.
t. Wolttie en käytä - Odaa kyllä
Enemmän lienee pettymystä miten heikosti Oda erottuu kilpailijoistaan. Itsellä ainekin odotukset olivat paljon suuremmat kuin mitä Oda nyt todellisuudessa on.
Tämä Ooda on lanseerausvaihetta varten ostanut joltain viestintätoimistolta tm palvelun jossa sosiaaliseen mediaan yritetään luoda ”positiivista pöhinää”.
Tämä ketju ja sen superihanaa ja superhelppoa -kommentit ovat juuri sitä.
Vierailija kirjoitti:
Saako Oodassa tarkistaa myös milloin kahvi on paahdettu? Se on nimittäin aika tärkeä päätös kaikille jostain jotain tietäville ihmisille.
Ei kai kukaan "jostain jotain tietävä" tilaa kahvejaan Prismasta, Odasta tai K-kaupasta? Pavut tulevat pienpaahtimolta tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Tämä Ooda on lanseerausvaihetta varten ostanut joltain viestintätoimistolta tm palvelun jossa sosiaaliseen mediaan yritetään luoda ”positiivista pöhinää”.
On niillä somemarkkinointia instassa, mutta osa tämän ketjun kokemuksista on multa ja minä olen ihan tavallinen maksava asiakas.
Vierailija kirjoitti:
5/5. Et arvaakaan miten täynnä Kalliossa asuvan 22-vuotiaan tytön some on täynnä ”Nyt vegaaniruoat superhelposti Oodasta” -piilomainontaa
Kilpailuhan on yleensä asiakkaan kannalta hyväksi joten siitä vaan, täytyy itsekin koittaa.
Ennen korona-aikaa en kotiinkuljetuspalveluita käyttänyt ollenkaan, mutta nyt kun on tähän tottunut niin en taida vanhaan palata. Bulkkitavarat kerran viikossa kotiin ja erikoisemmat jutut täsmäiskuina tarpeen mukaan. Omalla kohdalla tämä on tarkoittanut myös sitä että pienemmissä erikoisliikkeissä tulee asioitua useammin mm. lihan ja kalan perässä, kun ei ole sitä pakollista prisma/cittarireissua minkä yhteydessä helposti tulee nekin ostettua ettei enää muualla tarvitse käydä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On niillä somemarkkinointia instassa, mutta osa tämän ketjun kokemuksista on multa ja minä olen ihan tavallinen maksava asiakas.
Kommenttisi on suoraan viestintätoimiston oppaasta aloittelevalle somevaikuttajalle.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin see selville, kuten oletettavasti et voi valita parasta ennen päiväyksiäkään tuotteista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommenttisi on suoraan viestintätoimiston oppaasta aloittelevalle somevaikuttajalle.
Sepä hienoa, että osaan tuollaisia vaikka olen tavallinen asiakas. Ihme vainoharhaisia hörhöjä koko ketju täynnä. Edelleen ei teidän tarvitse käyttää Odaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan "jostain jotain tietävä" tilaa kahvejaan Prismasta, Odasta tai K-kaupasta? Pavut tulevat pienpaahtimolta tietenkin.
Johan&Nyströmillä ei ole verkkokauppaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sepä hienoa, että osaan tuollaisia vaikka olen tavallinen asiakas. Ihme vainoharhaisia hörhöjä koko ketju täynnä. Edelleen ei teidän tarvitse käyttää Odaa.
Just joo. Voit lopettaa.
Ai Oodasta saa siis tuoretta kalaa kauppiaan fileeraamana ja nyt esim madetta nyljettyä mädit siinä sivussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just joo. Voit lopettaa.
Jep näin teen. Idioottien kanssa ei kannata kiistellä.
Ennen koronaa ruuan verkkokauppa oli todellä olematonta Suomessa. Aika näyttää millaisen osuuden ruuan verkkokauppa saa jatkossa. Palvelu sopii tiettyihin elämänvaiheisiin, mutta monelle kyse on paljonko lisähintaa haluamme ruokaostoksille asettaa.