Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tästä Oodasta tulee mieleen se hetki jolloin Apple julkisti ekan iphonen ja Nokia vaan katseli sivusta

Vierailija
31.01.2022 |

RIP Kesko ja S-ryhmä.

Kommentit (115)

Vierailija
21/115 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asensin sovelluksen ja tutustumisen jälkeen poistin. Hintataso ei vastaa mainontaa ja sillä katetaan kuljetuskustannukset. Eipä yllätä.

Olin jo toiveikas, mutta osoittautui pettymykseksi.

Vierailija
22/115 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä ole joko tai -kysymys. Voihan sitä välillä käydä Prismassa ja Citymarketissa ja välillä tilata Odasta. Itse odotan Odalta paljon, koska tykkään tilata ruuat verkosta.

S-ryhmän Alepa kauppakassista vaan ei saa toimitusaikoja sitten millään, ja lisäksi pitäisi alkaa käyttää foodie.fi lisäksi uutta sovellusta S-kaupat ja rekisteröityä sinne uudestaan. Miksi niitä sovelluksia pitää olla saman konsernin sisällä monta? Käytettävyys foodie.fi:ssä on huono.

Kokeilen kyllä Odaa heti huomenna, mutta kyllä käyn myös marketeissa sekä lähi-Lidlissä jatkossa. Hyvä vaan, että palveluvalikoima laajenee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/115 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä ole joko tai -kysymys. Voihan sitä välillä käydä Prismassa ja Citymarketissa ja välillä tilata Odasta. Itse odotan Odalta paljon, koska tykkään tilata ruuat verkosta.

S-ryhmän Alepa kauppakassista vaan ei saa toimitusaikoja sitten millään, ja lisäksi pitäisi alkaa käyttää foodie.fi lisäksi uutta sovellusta S-kaupat ja rekisteröityä sinne uudestaan. Miksi niitä sovelluksia pitää olla saman konsernin sisällä monta? Käytettävyys foodie.fi:ssä on huono.

Kokeilen kyllä Odaa heti huomenna, mutta kyllä käyn myös marketeissa sekä lähi-Lidlissä jatkossa. Hyvä vaan, että palveluvalikoima laajenee.

Jatkan vielä, että koen kaupassakäyntiin käytetyn ajan tuhlauksena, parkkihallit stressaavina ja kuluuhan siinä yleensä enemmän rahaakin, kun tulee kaupassa tehtyä heräteostoksia.

Vierailija
24/115 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norjassa oda on kaapannut 70% markkinoista. Tää on vasta alkua. Kunhan ne saavat rattaat pyörimään kunnolla niin hinnat putoavat 10-15% ja sitten se on rip kesko.

Vierailija
25/115 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosa kansasta ei tule ikinä käyttämään elintarvikeostosten kotiinkuljetusta. En minäkään, vaan haluan itse valita hevi-tuotteet, vertailla hintoja sekä katsella punalaputettuja ja tarjouksia.

Tuo voi toimia jossakin muutaman suurimman kaupungin ydinkeskustassa, mutta ei muualla Suomessa. Muualla maailmassa kotiinkuljetus on järkevämpää koska kaikki asuvat kaupungeissa joita on maa täynnä.

Tosin olen yllättynyt siitä että jokin wolt onnistuu pysymään hengissä. Joukossamme on yllättävän paljon heitä jotka ovat valmiita maksamaan siitä että saavat tilaamansa ruoka-annoksen kylmänä kotiin kuljetettuna. Ja vielä maksavat siitä ylimääräistä.

Vierailija
26/115 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä maalaisia lähetit on?

Vierailija
27/115 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pitääkö ostaa joku  älypuhelin että voi tilata. Onko tää joku vitsi

Vierailija
28/115 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Norjassa oda on kaapannut 70% markkinoista. Tää on vasta alkua. Kunhan ne saavat rattaat pyörimään kunnolla niin hinnat putoavat 10-15% ja sitten se on rip kesko.

Mistä otat tuon tiedon, että Odalla markkinaosuus Norjassa 70%? Tilastosivut eivät Odaa 2019 laita top4 ruokakaupaksi. Verkkoruokakaupasta voi olla 70% osuus, mutta ruuan verkkokauppa lienee Norjassakin ihan olematonta toimintaa.

Vierailija
29/115 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis pitääkö ostaa joku  älypuhelin että voi tilata. Onko tää joku vitsi

Potentiaalisista asiakkaista suurimmalla osalla lienee älypuhelin, joten ei aiheuta ongelmia. 

Vierailija
30/115 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuret ruokakaupat pitävät edelleen pintansa.

Kaikki eivät koskaan tyydyt kotiin tuotuun tavaraan.

Suomessa on edelleen uskoa siihen, että suurissa ruokakaupoissa riittää asiakkaita, sillä ne myyvät muutakin, kuin pelkkiä elintarvikkeita.

Ja sen osoittaa suuret investoinnit, mitä kumpikin suurin kaupparyhmä on viime aikoina tehnyt.

Miten saat Oodasta tuoretta kalaa tai lihaa, tai jauhat itse jauhelihan paistista.

Miten saat tuoreita siltä tuoreita hedelmiä, jotka voit itse valita pussiisi.

Entä saatko tuoretta leipää, joka on vasta uunista otettu, kuten Citymarkeista ja Prismassa.

Ja kaupassakäynti on myös sosiaaline tilanne.

Ei siellä juosta vain läpi jotain elintarvike osastoa, vaan samalla katsellaan uusia kenkiä, vaatteita lapsille itselle, taloustavaroita, ja kodinkoneita ja niin edelleen.

Sosiaalisia tilanteita olen yrittänyt välttää tässä kaksi vuotta. Joten oda tulee hyvään saumaan.

Vierailija
31/115 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan on ollut suomalaisia niin naisia kuin miehiäkin. Itse olen käyttänyt Odaa jo joulukuusta lähtien.

Vierailija
32/115 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija]Vituttaa kyllä se, että tällaista ei ole mahdollista estää.

Miksi Suomen pitäisi tässäkin asiassa ruveta rikkaiden norjalaisten elättäjäksi, vain koska heillä on varaa sijoittaa alkupääoma ja pelottaa, tai oikeammin ehkä pakottaa kilpailijat markkinoilta.

Norjalaiset omistavat jo aika monet firmat suomesta. Et voi välttää norjalaisten elättämistä.

Luuletko etten tiedä?

No, tähänhän tää menee. Globalismikuona on sen aiheuttanut.

Saas nähdä millaiseksi maailma menee. Pakkausmatskun tarve ei ainakaan vähene.

Kohta tulee Amazonkin, sitten onkin hienoa ja upeaa.

Vierailija
33/115 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkähän kotimainen ruoka sopii tähän yhtälöön?

Jaksaako pelleooda maksaa kunnon hinnan suomalaisille tuottajille? Tuskin.

Se on sitten ennen pitkää RIP Suomi.

Vierailija
34/115 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

^hah, meinaat että s-ryhmä maksaa hyvää hintaa tuottajille?

Pahin tuottajahinnan määrääjä.

Vierailija
35/115 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nigerialaisia prinssejä ja jenkki upseereita. Niille saa antaa rahaa, jotta saavat vapauden.

Vierailija
36/115 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan on ollut suomalaisia niin naisia kuin miehiäkin. Itse olen käyttänyt Odaa jo joulukuusta lähtien.

Just luin artikkelin: aloittaa toimitukset 1.2.2022.

Vierailija
37/115 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just luin artikkelin: aloittaa toimitukset 1.2.2022.

Niin avaa kaikille tuolloin. Aiemmin sai jättää yhteystietonsa ja näistä valitsivat osan ns. testiasiakkaiksi. 

Vierailija
38/115 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että oda vaikuttaa lidlin markkinaosuuteen mutta S ja K-ryhmillä on niin kankeat kotiinkuljetukset että sieltä lähtee pieni siivu.

Ei ole kovin tehokasta että myyjä kerää kaupassa kotiinkuljetusta.

Vierailija
39/115 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että oda vaikuttaa lidlin markkinaosuuteen mutta S ja K-ryhmillä on niin kankeat kotiinkuljetukset että sieltä lähtee pieni siivu.

Ei ole kovin tehokasta että myyjä kerää kaupassa kotiinkuljetusta.

Keskolla uusi varasto Ruoholahdessa, josta tarkoitus toimia kuten Oda eli tuotteet eivät ole kaupan hyllystä kerättyjä. Toistaiseksi ruuan verkkokauppa on Suomessa niin vähäistä, ettei kannata liian isoja rakennelmia tehdä.

Vierailija
40/115 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmisruoan rakastajille, joita tietysti on tänä päivänä kiitettävä määrä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän