Mikäsavuksi miehelle? normisti rakastelu päivittäin;mies pannut pari-kolemkin kertaa
mutta nyt oli 5 päivää pakkotaukoa..ja nyt ei mies laukea ei millään. Ei eilen ja tänään kokeiltu jo 2 kertaa mutta ei.. Sanoi, että nyt on solmu päässä. Yritän tehdä kaikkeni, suuhoitoa jokakerta ja kovana on ja huokailee ja nauttii, mutta ei vaan. Huolestun, kun mies huolehtii aina minusta niin hyvin kuin olla ja voi.
59 vee ja aina toiminut hyvin, jokapäivä.
Kommentit (5)
No mun mies ihan "tikissä" hoikka, syö vihanneksia jokapäivä...entinen urheilija. Todelllakin kumma, kun kestävä mies.
En tietenkään painosta, enkä voiskaan. Mutta kyllä se nyt on joku kauhistus tässä kyllä. Sanoi tänään toisen kerran jälkeen, että "jokin jarru" nyt.
Siis todellakin annan kunnollista kerkuttelua monin tavoin, ja meidän väli todellakin kunnossa, seksissä. Nyt en tiedä miten aamulla uskallan lähestyä sitten
Aina haluaa, että suoraan munaan, ja annan aina sii suuhoitoa..(ja huom. hän antaa nyös mulle kaiken mahdollisen, että ei tarvii hermostua).
Onko tämä normaali ohimenevä juttu? meillä ei eikinä ennen ollut.
No nyt onnistui oikein kunnolla..ja kylläpä olikin kovana!
Huoli pois. Hyvää kannattaa aina vähän odottaa ...
KH, onko tylsää kun niin monta avausta tälle päivälle, joista tämä oli yksi?
Minulla ollut sama parikymppisenä, myös tunteet pölyssä,
Syy, liian vitamiiniköyhä ruoka, vichypullo ja juustosämpylä. 30kg laihdutus 3 kuukaudessa.