Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset tehkää enemmän aloitteita miehille

Vierailija
05.06.2015 |

Naisetkin saa tehdä aloitteita ja miehet on usein otettuja kun nainen tekee aloitteen. Tehkää siis aloitteita naiset!

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 13:49"]

Ei mun tartte.

[/quote]

Tartteeko sen miehen? Ei tartte. Mitä jos hän vain lähtee pois?

Vierailija
62/80 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa onnellisia, ettei naiset tee. Nyt sentään voitte käyttää sitä selityksenä saamattomuudelle. Ajatelkaa nyt, jos naiset tekisivät aloitteita ihan tuosta noin vaan ja kaverit sais oikealta ja vasemmalta, mutta itse jäisi edelleen ilman, niin ketäs sitten voisi enää syyttää? Olis pakko katsoa peiliin ja etsiä syitä sieltä ja voisi joutua jopa muuttamaan itseään. Joten mennään hei näillä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on niin kovasti tasa-arvon perään, mutta se on vain rusinoiden poimintaa pullasta.

Vierailija
64/80 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 16:48"]

Olkaa onnellisia, ettei naiset tee. Nyt sentään voitte käyttää sitä selityksenä saamattomuudelle. Ajatelkaa nyt, jos naiset tekisivät aloitteita ihan tuosta noin vaan ja kaverit sais oikealta ja vasemmalta, mutta itse jäisi edelleen ilman, niin ketäs sitten voisi enää syyttää? Olis pakko katsoa peiliin ja etsiä syitä sieltä ja voisi joutua jopa muuttamaan itseään. Joten mennään hei näillä!

[/quote]

Entäs kun on ihan helvetin komea, fiksu ja muutenkin mukava mies, mutta ämmiä ei näy missään? Missä vika?

Vierailija
65/80 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ihan varma että aloitus koski sitä kuinka miehet haluavat enemmän täällä av-palstalla naisilta tehtyjä kysymysketjuja miehille. :D

Meinaan ottaa päähän aika usein kun oletetaan että kaikki vastaajat ovat naisia. 

-yks äijä

Vierailija
66/80 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 17:05"]

[/quote]

Entäs kun on ihan helvetin komea, fiksu ja muutenkin mukava mies, mutta ämmiä ei näy missään? Missä vika?

[/quote]

Ehkä kannattais jättää toi ämmä sana pois... Huoh...

Vierailija
67/80 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 16:40"][quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 15:42"]

Olen tehnyt useita aloitteita. Osa on johtanut seksiin, osa parisuhteeseen, viimeisin avioliittoon. Enää en tee aloitteita, kun en enempää suhteita elämääni kaipaa.

[/quote]

Ja jos puolisosi jättää aloitteet tekemättä, ei sinua varmaan seksin puuttuminen kaipaa.
[/quote]

Kyllähänn se jättääkin tekemättä, minun homma on myös seksialoitteiden teko. Siltikään en saa tarpeeksi seksiä, mies haluaa paljon harvemmin. En tosin ajatellut, että tässä ketjussa puhuttaisiin parisuhteen seksialoitteista, ainoastaan tuntemattomampien iskemisestä. Mutta ei hätää, jatkan siis aloitteiden tekemistä.

Vierailija
68/80 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lassukoilla on taas yksinäinen perjantai

Vierailija
69/80 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tekisin kun olen vain tavallisennäköinen, jopa vähän rumahko nainen?

Vierailija
70/80 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 13:47"]

Ei me uskalleta :(

[/quote]

Awwwww <3 Sun pitää uskaltaa uskaltaa. Miehet tykkää kun naisetkin lähestyy. Käy kiinni vaan jos kohtaat miellyttävän miehen.

Vierailija
71/80 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 16:42"][quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 15:29"]

Emmä osaa tehdä aloitetta, yritin kyllä jatkaa miehen aloittamaa pikasuhdetta, mutta tein sen varmaan väärin, kun ei enää mitään kuulunut... pitää siis odotella uutta miestä aloitteineen

[/quote]

Kerran yritit eikä se onnistunut. Pärjäätkö varmasti kun sut on noin julmasti nöyryytetty?
[/quote]

Eiku mä yritin kahdesti

Vierailija
72/80 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Mukavat ja fiksut miehet ei ämmittele, joten suhtaudun varauksella tuohon kohtaan "komea" myös. Olisiko uudelleenarvioinnin paikka ja nyt vähän rehellisemmällä otteella?

Vierailija
73/80 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 17:34"]

[/quote]

[/quote]

Mukavat ja fiksut miehet ei ämmittele, joten suhtaudun varauksella tuohon kohtaan "komea" myös. Olisiko uudelleenarvioinnin paikka ja nyt vähän rehellisemmällä otteella?

[/quote]

Ei olisi. Tai tietysti ämmillä olisi.

Vierailija
74/80 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla, koska ajattelen että en saisi sen tasoista miestä, eli itsetunto alhaalla :(

Vierailija
75/80 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 17:02"]Naiset on niin kovasti tasa-arvon perään, mutta se on vain rusinoiden poimintaa pullasta.
[/quote]
Alapeukkua kyllä annetaan, mutta ei mitään viitsitä kommentoida :D

Vierailija
76/80 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 17:45"]

En uskalla, koska ajattelen että en saisi sen tasoista miestä, eli itsetunto alhaalla :(

[/quote]

Ihan mielenkiinnosta kyselen näin komeana ja tasokkaana miehenä, että entä sitten jos sen tasoinen mies sitten tulisi jallittamaan sinua, luulisitko silloin että tilanne olisi jotenkin muuttunut? Eli jos mies tekee ns. aloitteen niin saako naiset rohkeutta kuin taikaiskusta? Vai torjuvatko nämä naiset silloin sen "liian tasokkaan" miehen?

Vierailija
77/80 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 17:51"]

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 17:02"]Naiset on niin kovasti tasa-arvon perään, mutta se on vain rusinoiden poimintaa pullasta. [/quote] Alapeukkua kyllä annetaan, mutta ei mitään viitsitä kommentoida :D

[/quote]

Vitun ääliö, kaikki naiset ei tasa-arvoa kannata. Varmuudella ne, jotka on feministejä ovat tehneet itse myös aloitteita. Tiedän itseni lisäksi useamman muun naispuolisen ystävän - pääosa kaveripiiristä on tehnyt aloitteita miehille.

Vierailija
78/80 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun alotteet on ollu aina hienovaraisia, homma on  näinkin toiminut. Olen ujo ja tarvitsen mahdollisuuden kasvojen säilyttämiseen. Nyt parisuhteessa myös seksissä toimii tämä taktiikka ihan hyvin.

Outoa vaan ettei miehet koskaan ole huomanneet MUKA mun aloitteita, ihmettelenpä vaan miten silti olen aina tahtoni läpi saanut... Ehkä ovat halunneet säilyttää miehekkyytensä muka-aloitteentekijöinä :D

Vierailija
79/80 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 17:39"]

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 17:34"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ei olisi. Tai tietysti ämmillä olisi.

[/quote]

Ok. Jatka ihmettelyä.

Vierailija
80/80 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 17:52"]

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 17:45"]

[/quote]

Ihan mielenkiinnosta kyselen näin komeana ja tasokkaana miehenä, että entä sitten jos sen tasoinen mies sitten tulisi jallittamaan sinua, luulisitko silloin että tilanne olisi jotenkin muuttunut? Eli jos mies tekee ns. aloitteen niin saako naiset rohkeutta kuin taikaiskusta? Vai torjuvatko nämä naiset silloin sen "liian tasokkaan" miehen?

[/quote]

Minä ainakin torjun. Ajattelen, että se tasokkaampi mies on joko a) vain ystävällinen tai b) haluaa helppoa pillua, ja ajattelee että rumilukselta saa helpoiten.

t. ohis