Naiset tehkää enemmän aloitteita miehille
Naisetkin saa tehdä aloitteita ja miehet on usein otettuja kun nainen tekee aloitteen. Tehkää siis aloitteita naiset!
Kommentit (80)
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 13:38"]
Kauniit Naisetkin saa tehdä aloitteita ja miehet on usein otettuja kun kaunis nainen tekee aloitteen. Tehkää siis aloitteita kauniit naiset!
[/quote]
Korjasin aloituksen.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 15:03"]
Miehet näkee tässä aina jotain järkeä, kun lähestyvät naisia.... En ymmärrä logiikkaasi.
[/quote]
Siis mitä et ymmärrä. Haluan mieheltä oma-aloitteisuutta ja viitseliäisyyttä, ja tasapuolista panostamista "suhteeseen", oli se sitten yhden illan suhde tai potentiaalinen parisuhde. Jos teen itse aloitteen, ei se kannata, koska lopputulos ei kuitenkaan ole sitä mitä haluan - oma-aloitteisuus ja viitseliäisyys tuntuvat katoavan, kun mies huomaa että nainen on kiinnostunut. En siis voita aloitteen tekemällä mitään, kun se ei ikinä johda haluamaani lopputulokseen, vain ajanhukkaan. Eikö tämä ole ihan selkeää?
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 15:08"]En tee. Kerran mies sivuutti mut täysin sävyttäen menoaan kauniilla "väistä läski"-kommentilla. Toinen mies käännähti ääneni kuullessaan ympäri, pärskähti ilmoille sanat "hyi vittu" ja kääntyi pois. Muilla kerroilla miehet ovatkin vaivaantuneina mittailleet huonetta, mokeltaneet ilmoille jotakin epämääräistä ja poistuneet Usain Boltin lailla takavasemmalle.
Pitäkää tunkkinne.
[/quote]
Haha. Ihan samaa miehetkin kokee koko ajan naisilta, kun yrittää lähestyä. Miehenä se on vain pakko jatkaa yrittämistä, jos meinaa meinaan pariutua tai seksia saada....
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 15:12"]
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 15:08"]En tee. Kerran mies sivuutti mut täysin sävyttäen menoaan kauniilla "väistä läski"-kommentilla. Toinen mies käännähti ääneni kuullessaan ympäri, pärskähti ilmoille sanat "hyi vittu" ja kääntyi pois. Muilla kerroilla miehet ovatkin vaivaantuneina mittailleet huonetta, mokeltaneet ilmoille jotakin epämääräistä ja poistuneet Usain Boltin lailla takavasemmalle. Pitäkää tunkkinne. [/quote] Haha. Ihan samaa miehetkin kokee koko ajan naisilta, kun yrittää lähestyä. Miehenä se on vain pakko jatkaa yrittämistä, jos meinaa meinaan pariutua tai seksia saada....
[/quote]
Ihan miten vaan. Minulla ainakin on sen verran omanarvontuntoa jäljellä, etten altista itseäni ihmisten pilkalle ja haukuille vain siksi että "pakko saada edes joku". Mieluummin olen omasta valinnastani yksin kuin jatkuvasti parjattu ja syrjitty.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 15:12"][quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 15:03"]
Miehet näkee tässä aina jotain järkeä, kun lähestyvät naisia.... En ymmärrä logiikkaasi.
[/quote]
Siis mitä et ymmärrä. Haluan mieheltä oma-aloitteisuutta ja viitseliäisyyttä, ja tasapuolista panostamista "suhteeseen", oli se sitten yhden illan suhde tai potentiaalinen parisuhde. Jos teen itse aloitteen, ei se kannata, koska lopputulos ei kuitenkaan ole sitä mitä haluan - oma-aloitteisuus ja viitseliäisyys tuntuvat katoavan, kun mies huomaa että nainen on kiinnostunut. En siis voita aloitteen tekemällä mitään, kun se ei ikinä johda haluamaani lopputulokseen, vain ajanhukkaan. Eikö tämä ole ihan selkeää?
[/quote]
Ei ole. Eli jos tapaat mielenkiintoisen miehen, niin annat mahdollisuuden aina mennä ohi, jos mies ei tee aloitetta. No, kukin taaplaa tyylillään.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 15:12"]
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 15:08"]En tee. Kerran mies sivuutti mut täysin sävyttäen menoaan kauniilla "väistä läski"-kommentilla. Toinen mies käännähti ääneni kuullessaan ympäri, pärskähti ilmoille sanat "hyi vittu" ja kääntyi pois. Muilla kerroilla miehet ovatkin vaivaantuneina mittailleet huonetta, mokeltaneet ilmoille jotakin epämääräistä ja poistuneet Usain Boltin lailla takavasemmalle. Pitäkää tunkkinne. [/quote] Haha. Ihan samaa miehetkin kokee koko ajan naisilta, kun yrittää lähestyä. Miehenä se on vain pakko jatkaa yrittämistä, jos meinaa meinaan pariutua tai seksia saada....
[/quote]
Luuletko että nainen, joka saa moisia kommentteja, voi vaan jäädä odottamaan niitä uroita? Ei voi, sama homma se on meillä "ei niin kauniilla" naisillakin - joko kuuntelet paskaa päin naamaa tai olet ilman. Ei ole kuule meilläkään sitä vaihtoehtoa että odottaisi kosijoita tekemättä itse mitään.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 15:20"]
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 15:12"][quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 15:03"] Miehet näkee tässä aina jotain järkeä, kun lähestyvät naisia.... En ymmärrä logiikkaasi. [/quote] Siis mitä et ymmärrä. Haluan mieheltä oma-aloitteisuutta ja viitseliäisyyttä, ja tasapuolista panostamista "suhteeseen", oli se sitten yhden illan suhde tai potentiaalinen parisuhde. Jos teen itse aloitteen, ei se kannata, koska lopputulos ei kuitenkaan ole sitä mitä haluan - oma-aloitteisuus ja viitseliäisyys tuntuvat katoavan, kun mies huomaa että nainen on kiinnostunut. En siis voita aloitteen tekemällä mitään, kun se ei ikinä johda haluamaani lopputulokseen, vain ajanhukkaan. Eikö tämä ole ihan selkeää? [/quote] Ei ole. Eli jos tapaat mielenkiintoisen miehen, niin annat mahdollisuuden aina mennä ohi, jos mies ei tee aloitetta. No, kukin taaplaa tyylillään.
[/quote]
Ja jos tapaan mielenkiintoisen miehen, ja teen aloitteen, muuttuu mies epämielenkiintoiseksi koska hän heittäytyy "i'm the man, mun ei tartte tehdä mitään" -vaihteelle. Miten siis hyödyn siitä aloitteesta? Jos taas en tee aloitetta, saattaa mies tehdäkin se EIKÄ pidä minua itsestäänselvänä. Selkeästi siis aloite: ei voittoa ikinä, ei aloitetta: voitto joskus. Tottakai valitsen siis sen "ei aloitetta"!
Silloin olen miesten mielestä helppo ja tyhmä, kelpaan korkeintaan seksiin. Joten ei kiitos enää. Ei niitä aloitteita koskaan miehiltäkään tule, niin liian rumakin varmaan.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 15:10"]
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 14:56"]joko 1) et osannut tehdä aloitetta oikein
[/quote]
Ripusta kaulaasi kyltti, jossa on ohjeet, kuinka sinulle saa aloitteen tehdä.
[/quote]
Sinuako pitäisi helpottaa kyltillä, koska olet nainen? Tervetuloa tasa-arvoiseen maailmaan. Saat tehdä saman mitä miehet ovat tehneet tuhansien vuosien ajan seuranhaussa: teet valistuneen arvauksen ja otat riskin. Jokin aloite toimii toisille, toisille taas ei.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 15:24"]
Silloin olen miesten mielestä helppo ja tyhmä, kelpaan korkeintaan seksiin. Joten ei kiitos enää. Ei niitä aloitteita koskaan miehiltäkään tule, niin liian rumakin varmaan.
[/quote]
Sama.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 15:26"]En osaa tehdä aloitetta :(
[/quote]
Naiselta riittää sen kun avaa keskustelun...
Emmä osaa tehdä aloitetta, yritin kyllä jatkaa miehen aloittamaa pikasuhdetta, mutta tein sen varmaan väärin, kun ei enää mitään kuulunut... pitää siis odotella uutta miestä aloitteineen
En tee. Suomalainen mies ei viehäty minusta, joten en tee aloitetta.
Ovat haukkuneen pahemman kerran nuorempana ja nettideitissäkään ei lähesty kuin ne lihavat.
Ei kiitos. Ulkomailla voin tehdä aloitteen, sillä siellä mieskin lähestyy, vaikka ei olla netissä.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 15:28"][quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 15:26"]En osaa tehdä aloitetta :(
[/quote]
Naiselta riittää sen kun avaa keskustelun...
[/quote]
Ja viimeksi kun nainen teki aloitteen minulle, niin homma meni niin, että nainen alkoi juttelemaan baarissa ja pian kehui kehui komeaksi, yms. Tälle naiselle en lämmennyt, mutta ei edes tarvinnut antas pakkeja, kun vain ohjasti keskustelun ystävällisesti muihin aiheisiin. Luulisin että kummallekkaan ei tullut paha mieli.
Olen tehnyt useita aloitteita. Osa on johtanut seksiin, osa parisuhteeseen, viimeisin avioliittoon. Enää en tee aloitteita, kun en enempää suhteita elämääni kaipaa.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 15:33"]
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 15:28"][quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 15:26"]En osaa tehdä aloitetta :( [/quote] Naiselta riittää sen kun avaa keskustelun... [/quote] Ja viimeksi kun nainen teki aloitteen minulle, niin homma meni niin, että nainen alkoi juttelemaan baarissa ja pian kehui kehui komeaksi, yms. Tälle naiselle en lämmennyt, mutta ei edes tarvinnut antas pakkeja, kun vain ohjasti keskustelun ystävällisesti muihin aiheisiin. Luulisin että kummallekkaan ei tullut paha mieli.
[/quote]
Naiset osaakin lukea vastapuolta paremmin kuin miehet. Melkein aina joutuu antamaan töksähtävät pakit, kun toinen ei ymmärrä ettei vaan kiinnosta..
Enkä tee! Miehille naisen ulkonäkö on maailman tärkein asia, ja jos se ei miellytä niin miestä ei voi hurmata millään tavalla. Kyllä mies lähestyy naista jos sitä kiinnostaa.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 14:27"]
Olen tavis hiukan ujo suomalainen nainen, keskimittainen, keskipainoinen ja naamavärkkikin on ihan tavallinen. Olen tehnyt elämässäni kolme aloitetta. Ensimmäisen tein 15-vuotiaana, vastaus oli "hyi helvetti". Toinen oli 20-vuotiaana, vastaus oli "vitun vammanen". Kolmannelta kysyin 30-vuotiaana, lähteekö se seuraksi viikon reissulle Italiaan. Vastaus oli "emmätiä pitää hankkia passi ensin". Yhdessä ollaan edelleen tämän kolmannen kanssa.
Nuo kaksi ensimmäistä vastausta olivat sen verran tylyjä tämmöiselle aralle naisihmiselle, että ei sitä ihan heti uskaltanut uudelleen yrittää.
[/quote]
Vau, siis ihanko jopa kolme kertaa lähestyit miestä!? :D Aika herkkähipiäistä suuttua tollasista vastauksista. Miehet joutuu varmaan 90%sesti kestämään tollasta käytöstä kun tekevät lähestymisyrityksiä naisille. Molemmat sukupuolet vois opetella käytöstapoja ja oppia torjumaan lähestymisen kohteliaammin. t. N32
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 14:56"]joko 1) et osannut tehdä aloitetta oikein
[/quote]
Ripusta kaulaasi kyltti, jossa on ohjeet, kuinka sinulle saa aloitteen tehdä.