Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset tehkää enemmän aloitteita miehille

Vierailija
05.06.2015 |

Naisetkin saa tehdä aloitteita ja miehet on usein otettuja kun nainen tekee aloitteen. Tehkää siis aloitteita naiset!

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 13:51"]

Kyllä minä teen aloitteita. Miehet ei vaan tajua! Homma siis voi hyvinkin edetä, mutta kun jälkikäteen kysytään kumpi teki aloitteen niin mies luulee tehneensä.

"mies valitsee naisen, joka on jo valinnut hänet"

[/quote]

Miksi sitten niin usein kuulee naisen sanovan ettei kehtaa tehdä aloitetta tai ihmettelevän ja odottelevan että mies tekisi aloitteen?

Minusta hienovaraiset vihjeet ja itsensä toiselle teittäväksi tekeminen on eria asia kuin aloitteet. Sitä kumpi tämän ensimmäisen on aloittanut on paha sanoa, sitä kun harrastaa molemmat. Varmaan se kumpi ensin toisen näki.

Varsinaisen aloitteen tekemisen naiset usein jättävät miehille. Syytä en tiedä. Monet naiset valittavat pidemmässä parisuhteessa että heitä pidetään itsestään selvyytenä eivätkä he enää tunne itseään halutuiksi, koska eivät saa mieheltään ansaitsemaansa huomiota. Jotkut jopa kärsivät puutteesta ihmetellen miksi mies tee alotetta. Tämä saattaa hyvinkin johtua siitä, ettei mies enää jaksa nöyryyttää itseään olemalla ainaisesti se itsestään selvä aloitteen tekijä ja mahdollisten pakkien tölväisemä. Kyllä se mieskin haluisi joskus tuntea itsensä halutuksi.

Vierailija
42/80 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoisesti vähemmän viehättävien naisten on ihan turha edes yrittää. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 18:42"]

Ulkoisesti vähemmän viehättävien naisten on ihan turha edes yrittää. :)

[/quote]

Samoin miesten. :D

Vierailija
44/80 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle se on hyvin vaikeaa, koska pojat kiusasivat koulussa koko murrosiän ja itsetunto oli murskana koko nuoruuden. No, nyt ei tarvitse kun olen onnellisesti kuitenkin päätynyt suhteeseen.

Vierailija
45/80 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 18:57"]

Mulle se on hyvin vaikeaa, koska pojat kiusasivat koulussa koko murrosiän ja itsetunto oli murskana koko nuoruuden. No, nyt ei tarvitse kun olen onnellisesti kuitenkin päätynyt suhteeseen.

[/quote]

Sama. Paitsi etten vieläkään ole löytänyt ketään rinnalleni, ja olen jo yli 30v. Miehet "syrjivät" minua edelleen.

Vierailija
46/80 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 15:24"]

Silloin olen miesten mielestä helppo ja tyhmä, kelpaan korkeintaan seksiin. Joten ei kiitos enää. Ei niitä aloitteita koskaan miehiltäkään tule, niin liian rumakin varmaan.

[/quote]

Tämä on niin totta. Miehet ei tee aloitteita ja sitten jos/kun sen tekee itse niin lopputuloksena pelkkä seksisuhde. Eli ei kiitos enää täälläkin.

Vierailija
47/80 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 18:08"]

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 17:52"]

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 17:45"]

En uskalla, koska ajattelen että en saisi sen tasoista miestä, eli itsetunto alhaalla :(

[/quote]

Ihan mielenkiinnosta kyselen näin komeana ja tasokkaana miehenä, että entä sitten jos sen tasoinen mies sitten tulisi jallittamaan sinua, luulisitko silloin että tilanne olisi jotenkin muuttunut? Eli jos mies tekee ns. aloitteen niin saako naiset rohkeutta kuin taikaiskusta? Vai torjuvatko nämä naiset silloin sen "liian tasokkaan" miehen?

[/quote]

Minä ainakin torjun. Ajattelen, että se tasokkaampi mies on joko a) vain ystävällinen tai b) haluaa helppoa pillua, ja ajattelee että rumilukselta saa helpoiten.

t. ohis

[/quote]

Juuri näin. Tasokkaamman miehen kohdalla on nämä kaksi vaihtoehtoa, vähemmän tasokkaalla vain vaihtoehto b.

Vierailija
48/80 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 19:10"]

Tämä on niin totta. Miehet ei tee aloitteita ja sitten jos/kun sen tekee itse niin lopputuloksena pelkkä seksisuhde. Eli ei kiitos enää täälläkin.

[/quote]

Pyydetään käymään ja halutaan vain seksiä. Mä en enää noteeraa miesten kiinnostumisia.

N

Vierailija
49/80 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 19:18"]

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 19:10"]

[/quote]

Pyydetään käymään ja halutaan vain seksiä. Mä en enää noteeraa miesten kiinnostumisia.

N

[/quote]

Tai tullaan kahville ja halutaankin vain seksiä.

Vierailija
50/80 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin vain aloituksen. Olen mies ja saan liikaa alotteita naisilta, ehkä lukumäärä ei ole mitään siitä mitä nainen saa miehiltä, mutta naiset ovat ihan kiitettävästi oppineet tekemään aloitteita.
Ainoa asia missä on vielä puutteita on sen kestäminen jos aloite ei johda mihinkään.
Yritän tehdä asian kohteliaasti ja loukkaamatta selväksi, silti saan usein kuulla olevani homo ja minut on jopa kerran poistettu ravintolasta, porsarille oli kerrottu että kähmin naisia.

Vierailija
51/80 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä taida viitsiä, kun täällä on niin monta kertaa todettu miten rumia suomalaiset naiset on. :) Että pitäkää tunkkinne. :)

Vierailija
52/80 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 16:18"]

Luin vain aloituksen. Olen mies ja saan liikaa alotteita naisilta, ehkä lukumäärä ei ole mitään siitä mitä nainen saa miehiltä, mutta naiset ovat ihan kiitettävästi oppineet tekemään aloitteita. Ainoa asia missä on vielä puutteita on sen kestäminen jos aloite ei johda mihinkään. Yritän tehdä asian kohteliaasti ja loukkaamatta selväksi, silti saan usein kuulla olevani homo ja minut on jopa kerran poistettu ravintolasta, porsarille oli kerrottu että kähmin naisia.

[/quote]

Näinpä. Siinä missä nainen usein alkaa haukkumaan miestä, joka antaa pakit, niin miehet ottavat tyynesti vastaan kymmenen pakkia viikonlopun aikana.

Ennen kuin te naiset kasvatte aikuisiksi, on teidän turha vaatia tasa-arvoa missään asiassa.

Vierailija
53/80 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt jos olen kiinnostunut jostakin. Mutta heitä ei kiinnosta. : /

Vierailija
54/80 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 16:28"]

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 16:18"]

Luin vain aloituksen. Olen mies ja saan liikaa alotteita naisilta, ehkä lukumäärä ei ole mitään siitä mitä nainen saa miehiltä, mutta naiset ovat ihan kiitettävästi oppineet tekemään aloitteita. Ainoa asia missä on vielä puutteita on sen kestäminen jos aloite ei johda mihinkään. Yritän tehdä asian kohteliaasti ja loukkaamatta selväksi, silti saan usein kuulla olevani homo ja minut on jopa kerran poistettu ravintolasta, porsarille oli kerrottu että kähmin naisia.

[/quote]

Näinpä. Siinä missä nainen usein alkaa haukkumaan miestä, joka antaa pakit, niin miehet ottavat tyynesti vastaan kymmenen pakkia viikonlopun aikana.

Ennen kuin te naiset kasvatte aikuisiksi, on teidän turha vaatia tasa-arvoa missään asiassa.

[/quote]

Tyynesti vastaan? :D Ihan yhtä lailla miehet laukoo vitun huoraa pakit antaneelle naiselle. Ja en syyttele miehiä mutten myöskään naisia. Ihmiselle vain on luontainen reaktio, että nolostuessaan hyökätään sen vastapuolen kimppuun. Hyökkäys on paras puolustus.

Vierailija
55/80 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 16:28"]

Olen tehnyt jos olen kiinnostunut jostakin. Mutta heitä ei kiinnosta. : /

[/quote]

No sellasta se nyt vaan on. Ei kiinnostukset aina kohtaa. Kyllä mieskin joutuu pettymään usein kun saa pakit. Mutta silti sisimmässäni olen kuitenkin sitä mieltä, että lähestymiset kannattaa jättää miesten vastuulle. Heille esim. naisen ulkonäön merkitys on suurempi, joten miksi naisen kannattaisi vaivautua lähestymään miestä jota tod.näköisesti ei kuitenkaan kiinnosta? Parempi antaa miehen valita ensin, sen jälkeen nainen päättää hyväksyykö hän lähestymisen vai ei. Näin kummatkin pääsee "valitsemaan". 

Vierailija
56/80 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 15:42"]

Olen tehnyt useita aloitteita. Osa on johtanut seksiin, osa parisuhteeseen, viimeisin avioliittoon. Enää en tee aloitteita, kun en enempää suhteita elämääni kaipaa.

[/quote]

Ja jos puolisosi jättää aloitteet tekemättä, ei sinua varmaan seksin puuttuminen kaipaa.

Vierailija
57/80 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 16:34"]

No sellasta se nyt vaan on. Ei kiinnostukset aina kohtaa. Kyllä mieskin joutuu pettymään usein kun saa pakit. Mutta silti sisimmässäni olen kuitenkin sitä mieltä, että lähestymiset kannattaa jättää miesten vastuulle. Heille esim. naisen ulkonäön merkitys on suurempi, joten miksi naisen kannattaisi vaivautua lähestymään miestä jota tod.näköisesti ei kuitenkaan kiinnosta? Parempi antaa miehen valita ensin, sen jälkeen nainen päättää hyväksyykö hän lähestymisen vai ei. Näin kummatkin pääsee "valitsemaan". 

[/quote]

Hah hah.. Ne miehet ei saa seuraa mua paremman näköisistä. Menee taso liian ylös. :D

Vierailija
58/80 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 15:29"]

Emmä osaa tehdä aloitetta, yritin kyllä jatkaa miehen aloittamaa pikasuhdetta, mutta tein sen varmaan väärin, kun ei enää mitään kuulunut... pitää siis odotella uutta miestä aloitteineen

[/quote]

Kerran yritit eikä se onnistunut. Pärjäätkö varmasti kun sut on noin julmasti nöyryytetty?

Vierailija
59/80 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt aloitteen kumpaankin suhteeseen. Eka kesti vuoden, toinen neljä vuotta jatkuu yhä.

N20

Vierailija
60/80 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 16:32"]

[/quote]

Tyynesti vastaan? :D Ihan yhtä lailla miehet laukoo vitun huoraa pakit antaneelle naiselle. Ja en syyttele miehiä mutten myöskään naisia. Ihmiselle vain on luontainen reaktio, että nolostuessaan hyökätään sen vastapuolen kimppuun. Hyökkäys on paras puolustus.

[/quote]

Aivan varmasti ei 'ihan yhtä lailla'. Naiset paljon useammin suuttuvat pakkien saamisesta, koska eivät ole tottuneet sellaiseen. Miehet ovat tottuneita, eivätkä normaalisti suutu. Jotkut idioottimiehet ovat asia erikseen.