Tänään pamahti tuet tilille. Hain laatikollisen pirkka olutta
Kommentit (19)
Aika köyhää. Mulla rahaa 104 621kpl pirkka olutta tällä hetkellä.
Karhu 24 pack 4.6%saman hintanen.
Pirkka 4.5%
Ne vasta heräilevät lomilta ja huomaavat että ai helkkari piti tehdä tukipäätös, tässähän kestää monta päivää. Täällä ei näy edes pientä tukea. Automatisointi voisi auttaa tt-tuessa.
Miten helkkarissa te pystytte juomaan tuollaisia määriä litkukaljaa? Minulla maha vetää hädin tuskin kaksi tölkkiä kahdeksanprosenttista, ennen kuin alkaa tulla kuplat korvista. Joten teräviä vain täytyy nappailla.
Vierailija kirjoitti:
Miten helkkarissa te pystytte juomaan tuollaisia määriä litkukaljaa? Minulla maha vetää hädin tuskin kaksi tölkkiä kahdeksanprosenttista, ennen kuin alkaa tulla kuplat korvista. Joten teräviä vain täytyy nappailla.
Sanoiko joku että ne juodaan kerralla?
Käytän olutta jopa ruuanlaitossa.
Mulla oli tässä Ale Coq 5,2 siksbäc.
Hyvä että tilillä suorastaan pamahti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoiko joku että ne juodaan kerralla?
Käytän olutta jopa ruuanlaitossa.
Kyllä minä ainakin juon salkun kerralla. Sit uus satsi ens tukipäivänä. Ollut perinteenä jo vuosia
Vierailija kirjoitti:
Kutistunut mahalaukku?
Vierailija kirjoitti:
Nauti!
Ei pirkka kaljaa voi nauttia. Irvistellen ne joutuu juomaan. Aivan järkyn huonoa kaljaa.
Vai että pamahti.. kuuluuko siitä ihan ääni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kutistunut mahalaukku?
Ihmisen korvat eivät ole yhteydessä ruoansulatuselimiin , näin ollen juotujen oluiden neste ei voi tulla korvista.
Väitteesi on epätosi.
Minullekin kilahti. Ostin Fazerin käpykakun ilta-alesta. Silti maksoi 11,56€. Normaalihinta 28,90€!
Vierailija kirjoitti:
Karhu 24 pack 4.6%saman hintanen.
Pirkka 4.5%
Makuasia tietysti, mutta monen vuoden tauon jälkeen kyllä tuo Karhu vaan on perusbulkeista parasta.
Makuaja luonnetta ihan toisella tapaa kuin vaikka tuossa sinisessä. Toki sekin uppoaa tarvittaessa.
Laitoitko Pirkka-hatun päähän ja Pirkka-sandaalit jalkaan, kun nautit ostoksestasi?
Vierailija kirjoitti:
Minullekin kilahti. Ostin Fazerin käpykakun ilta-alesta. Silti maksoi 11,56€. Normaalihinta 28,90€!
Lapsuuden erittäin, erittäin harvinainen herkku. Lähinnä joskus sukulaisten jossain juhlissa saattoi palan saada. Voi onnea, iloa ja riemua.
Sama täällä...kaljaa koneeseen,vahvaa Karhua..
No on se hyvä että edes jollekin on tullut rahat ajallaan.
-veronpalautuksia odotteleva