Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Konsertti 6.6. Lastensairaalan hyväksi

Vierailija
05.06.2015 |

Mitä mietä herättää tuo huominen konsertti? Taas kerätään paatoksella rahaa uuteen lastensairaalasn? Eikö mikään riitä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kur kur, kulta!<3

Vierailija
2/10 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käsitä. Eikös noi sairaalat pitäs pystyä rakentamaan verorahoilla? Miks meidän pitää vielä erikseen maksaa että saadaan lapsille sairaala? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 13:37"]

Mä en käsitä. Eikös noi sairaalat pitäs pystyä rakentamaan verorahoilla? Miks meidän pitää vielä erikseen maksaa että saadaan lapsille sairaala? 

[/quote]

Parempihan se on ettei kustannuksia kateta kokonaan verovaroin vaan osan maksaa se joka haluaa. Veroissa ei ole valinnanvaraa samalla tavoin.

Vierailija
4/10 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 13:37"]Mä en käsitä. Eikös noi sairaalat pitäs pystyä rakentamaan verorahoilla? Miks meidän pitää vielä erikseen maksaa että saadaan lapsille sairaala? 
[/quote]

Koska rahaa menee niin paljon tärkeämpiinkin kohteisiin, esim. kansanedustajien sopeuttamisraha, kehitysapu sekä mamujen pleikkarit!

Vierailija
5/10 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä sitten kun sairaala on saatu rakennettua?! Kuka maksaa ylläpidon?!

Vierailija
6/10 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 13:45"]

Ja mitä sitten kun sairaala on saatu rakennettua?! Kuka maksaa ylläpidon?!

[/quote]

Lakkautetaan lapsilisät niin niistä rahoista riittää sairaalan ylläpitoonkin.

Vierailija
7/10 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua risoo tää kerjuukampanja: sairaanhoito tulee järjestää julkisin varoin. Ja lisäksi vielä tuo koko säätiösotku tuohon taustalle. Onneksi en ole senttiäkään tuohon antanut.

Vierailija
8/10 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 14:04"]

Mua risoo tää kerjuukampanja: sairaanhoito tulee järjestää julkisin varoin. Ja lisäksi vielä tuo koko säätiösotku tuohon taustalle. Onneksi en ole senttiäkään tuohon antanut.

[/quote]

Jep ja tavoitehan jo kasassa niin miksi vieläkin kerjätään?

Vierailija
9/10 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikassakin on iso osa julkisesta terveydenhuollosta siirtynyt vapaaehtoisten tuottamiksi palveluiksi. Yhteiskunta säästää ja samaan voitaisiin siirtyä täälläkin. Sama malli vaan eli esimerkiksi pitkään työttömänä olleet eivät oikeutettuja julkiseen terveydenhoitoon.

Vierailija
10/10 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikassahan monet ns. julkiset sairaalat pyörivät lahjoitusvaroin. Olemme matkalla amerikkalaiseen autuuteen jossa kukin maksaa palkastaan vakuutuksia elämän yllätyksiä varten. Tai sitten olet sillan alla ja lämmittelet sormiasi öljytynnirissä olevassa nuotiossa.