Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkyttävä lääkäri

Vierailija
05.06.2015 |

Olin tänään poikani kanssa lääkärissä kun hänelle oli sinne aika kun putket korvissa niin kun tuli meidän vuoro lääkäri kysyi "minkä takia tulitte tänne?" Olin vähän hämmentynyt kun luulin että hän tietää... Mutta silti kerroin putkitetuista korvista ja sen jälkeen ku lääkäri oli tutkinut korvat hän sanoi "Mä en oo ikinä ennen katsonut putkitettuja korvia ja mulla oli eka työ päivä maanantaina" olin ihan järkyttynyt. Pitäskö mun tehä jotai vai annanko olla? Minkälaisia kokemuksia teillä on lääkäristä

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

D:

Vierailija
2/33 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin lääkärissä joka ei tiennyt mitään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseltä on ainakin lähestulkoon joka kerta lääkäri kysynyt miksi oon tullut lääkäriin.
Eikös se ollut ihan hyvä, että lääkäri reilusti kertoi, että on hänelle ihan uusi juttu? Eikä vaan alkanut sörkkimään.

Vierailija
4/33 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minkä takia ne korvat piti katsoa? Pitikö siis tarkastaa, että ovatko putket paikallaan? Jos ajan varannut henkilö ei esim. ollut laittanut selkeää syytä ajan varaamiselle, niin miten lääkäri olisi sen voinut tietää? Ei aiempien tekstien lukemiseen ole aina tarpeeksi aikaa. Ulosantisi on ainakin tuossa tekstissä todella epäselvää, että ehkä jos suullinen tuotos on samanlaista, ajan varanneelle hoitajallekaan ei ollut oikein selvinnyt, että mihin sitä aikaa tarvitaan. 

Kaikkiin asioihin ei välttämättä koulutuksen aikana törmää vaan näkee vasta töissä, niin hoitajien kuin lääkärien kohdalla. Ei siitä voi mihinkään valittaa, ja miksi ihmeessä valittaisi? Kyllähän vaikka juuri työn aloittanut kassatyöntekijäkin saattaa aluksi sekoilla koneen kanssa, sillähän sitä oppii. Ihan rehellistähän se on kertoa, ettei ole kokemusta, vaikka meille kyllä opetettiin, ettei ikinä saa sanoa, ettei ole jotain tehnyt aiemmin, koska se lisää usein potilaan epävarmuutta. Itse siis sh. 

Vierailija
5/33 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AVaisitko tilannetta vähän enemmän kuitenkin :-DD Miten se päättyi, katsoiko lääkäri korvat vai ei jne. Vähän vaikea kommentoida tuon perusteella.

Vierailija
6/33 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakisin lähestymiskiellon kyseiselle lääkärille.

Vierailija
7/33 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasta käytettiin LASTENLÄÄKÄRILLÄ koska oli laitettu puheterapeutin jonoon,lapsi 3v.
lääkäri nainen tutki papereita ja ihmetteli että lapsi on keskonen,mutta ei näytä keskoselta,ei kuolaa ja jotain muuta ihan ihmeellistä kommentoi.
mistälähtien keskoset on kuolanneet tai naamasta nähnyt kuka on keskonen,eihän ne mitään vitun vammaisia ole.

Vierailija
8/33 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitus, oli varmasti valelääkäri

Vierailija
9/33 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 12:00"]

AVaisitko tilannetta vähän enemmän kuitenkin :-DD Miten se päättyi, katsoiko lääkäri korvat vai ei jne. Vähän vaikea kommentoida tuon perusteella.

[/quote]

Sorry, likihan tuolla että tutki korvat! Mutta osasiko siis sanoa mitään?

Vierailija
10/33 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 12:01"]Lasta käytettiin LASTENLÄÄKÄRILLÄ koska oli laitettu puheterapeutin jonoon,lapsi 3v.
lääkäri nainen tutki papereita ja ihmetteli että lapsi on keskonen,mutta ei näytä keskoselta,ei kuolaa ja jotain muuta ihan ihmeellistä kommentoi.
mistälähtien keskoset on kuolanneet tai naamasta nähnyt kuka on keskonen,eihän ne mitään vitun vammaisia ole.
[/quote]
Vai onko ?

Vierailija
11/33 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 12:00"]AVaisitko tilannetta vähän enemmän kuitenkin :-DD Miten se päättyi, katsoiko lääkäri korvat vai ei jne. Vähän vaikea kommentoida tuon perusteella.
[/quote]

"sen jälkeen kun lääkäri oli KATSONUT"

Vierailija
12/33 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 12:03"][quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 12:01"]Lasta käytettiin LASTENLÄÄKÄRILLÄ koska oli laitettu puheterapeutin jonoon,lapsi 3v.
[/quote]
Vai onko ?
[/quote]
No ei ne kyllä ihan normaaleja ole

Vierailija
13/33 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kai aika yleinen ongelma nykyään. 

Vierailija
14/33 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri ei osannut sanoa yhtään mitään niistä korvista joten saimme ajan paremmalle lääkärille. Poika kertoi että se oli sattunut kamalasti kun lääkäri katsoi korvia :(

Ap

Vierailija
15/33 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö pitöisi mennä korvalääkärille, jos putkien kanssa on ongelmia. Vai miksi kävitte lääkärillä?

Vierailija
16/33 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 12:05"]Eikö pitöisi mennä korvalääkärille, jos putkien kanssa on ongelmia. Vai miksi kävitte lääkärillä?
[/quote]

Meille annettiin sairaalasta aika lääkäriin niin toimimme sen mukaan

Ap

Vierailija
17/33 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytin kerran terveyskeskuksessa poikaani, jonka silmä oli turvonnut umpeen. Lääkäri ei kertaakaan kääntänyt katsettaan tietokoneen näytöstä - ei tervehtinyt eikä siis edes katsonut silmää vaan lähetti meidät eteenpäin, vieläpä väärään paikkaan. Sieltä meidät sitten pari tuntia odotettuamme (ilmoittauduimme ihan asianmukaisesti vastaanotossa) osattiin ohjata viimein oikeaan paikkaan ja meiltä meni koko päivä sen yhden silmän tutkimiseen.

Kerran kävin itse uusimassa verenpainelääkereseptiäni. Sillä kertaa lääkärinä oli tänne muuttanut ilmeisesti muslimimies, joka osasi suomea erittäin huonosti - eikä suostunut mittaamaan minulta verenpainetta, koska olisi joutunut koskettamaan minua. Siitä tuli jo vähän sanomista kyseiseen terveyskeskukseen. Onhan näitä. Nykyisin maksan vakuutuksesta ja käyn yksityisellä silloin harvoin kuin käyn.

Vierailija
18/33 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 12:04"]

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 12:03"][quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 12:01"]Lasta käytettiin LASTENLÄÄKÄRILLÄ koska oli laitettu puheterapeutin jonoon,lapsi 3v. lääkäri nainen tutki papereita ja ihmetteli että lapsi on keskonen,mutta ei näytä keskoselta,ei kuolaa ja jotain muuta ihan ihmeellistä kommentoi. mistälähtien keskoset on kuolanneet tai naamasta nähnyt kuka on keskonen,eihän ne mitään vitun vammaisia ole. [/quote] Vai onko ? [/quote] No ei ne kyllä ihan normaaleja ole

[/quote]

Voi voi, näinkö sinulle on koko ikäsi sanottu? Otan osaa.

Vierailija
19/33 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 12:07"]Itse käytin kerran terveyskeskuksessa poikaani, jonka silmä oli turvonnut umpeen. Lääkäri ei kertaakaan kääntänyt katsettaan tietokoneen näytöstä - ei tervehtinyt eikä siis edes katsonut silmää vaan lähetti meidät eteenpäin, vieläpä väärään paikkaan. Sieltä meidät sitten pari tuntia odotettuamme (ilmoittauduimme ihan asianmukaisesti vastaanotossa) osattiin ohjata viimein oikeaan paikkaan ja meiltä meni koko päivä sen yhden silmän tutkimiseen.

Kerran kävin itse uusimassa verenpainelääkereseptiäni. Sillä kertaa lääkärinä oli tänne muuttanut ilmeisesti muslimimies, joka osasi suomea erittäin huonosti - eikä suostunut mittaamaan minulta verenpainetta, koska olisi joutunut koskettamaan minua. Siitä tuli jo vähän sanomista kyseiseen terveyskeskukseen. Onhan näitä. Nykyisin maksan vakuutuksesta ja käyn yksityisellä silloin harvoin kuin käyn.
[/quote]

Toi vika on kyllä aika hassu juttu :DD

Vierailija
20/33 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tyttöni kanssa korva lääkärissä koska hänen korvansa olivat tukossa ja se yks lääkäri ei osannu mitää anto jotain lääkkeitä ja tippoja korviin joilla ei ollut mitään vaikutusta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi