Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En anna isovanhempien enää hoitaa

Vierailija
18.05.2015 |

lapsiani koska eivät kunnioita ollenkaan ajatuksiani lastenhoidosta. Anoppi mm. syöttää 1 v:lle suklaata, joka on maitoallerginen. Lisäksi antaa ruokia, jossa on suolaa reilusti, samaiselle lapselle vaikka olen sanonut, että lapsen munuaiset eivät kestä sitä. Nukuttaa lasta pullolle, vaikka lapsi on oppinut nukahtamaan ilman. Pyydän myös, että lapselle laitetaan essu (meillä on useita kokoessuja) ruokailujen ajaksi, ettei sotkisi kivoja vaatteita, mutta usein ovat porkkanassa/mustikassa tms, jota ei tunnu saavaan millään pois ja kalliit vaatteet menevät pilalle. Lisäksi antaa omalla lusikalla ruokaa lapselle, ja omat hampaat revitty pois pahan karieksen vuoksi :(

Isommille lapsille tarjoaa jatkuvasti jätskiä, keksejä, kakkuja ja mehuja, joka päivä. Lapset tykkäävät marjoista ja hedelmistä, mutta niihinkin aina kaataa relusti sokeria.

Olen yrittänyt sievästi sanoa, että voisi kiinnittää ko. asioihin huomiota, mutta ei. Olen kiitollinen, kun välillä saa apua, mutta haluan myös lasteni terveyden huomioitavan. Kellään vinkkejä miten saisi ymmärtämään asian?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa herkkuja joka päivä.. Katso peiliin ja hoida itse lapsesi.

Vierailija
2/3 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muakin nyppisi jos anoppi antaisi lapselle maitoallergista suklaata

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli vähän sama juttu, sanoin oikeasti ääneen, mitä olin mieltä. Isovanhemmat ymmärsi, mutta otti nokkiinsa ja antoi välillä salaa herkkuja O_o. Perustele ihmeessä kantasi, kyllä fiksut isovanhemmat ymärtää, voisiko tehdä kompromisseja?