Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaako teitä muitakin jos ovikello soi yhtäkkiä kun sitä vähiten odotat?

Vierailija
30.01.2022 |

Ja mitä teet silloin. Mä tein viimeksi niin, et laitoin tv:n ja valot pois päältä ja odotin hiljaa vähän aikaa siten, että sydän hakkas tuhatta ja sataa :D Mun ovikelloa ei soita muut kun pizzakuski ja perhe/kaverit, mut he yleensä ilmoittaa tulostaan. Ahdistava tunne.... ehkä naapuri tarvitsee palvelusta, ehkä ne on mormoneja/Jehovan todistajia tai jotain kaupustelijoita.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa jos olen just runkannut ja sormet on ihan spermassa.

Vierailija
22/49 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellisen epäsosiaalisia vastauksia! Mahtaa olla rajoittunutta elämää ja kova ihmispelko päällä.

Jos meillä soi ovikello, menen katsomaan, kuka siellä soittelee. Jos ei ole lasten kaveri tai jokin lähetti, se on naapuri jolla on ihan oikeaa asiaa.

Kerran yksi naapuri soitti ovikelloa jo seitsemän jälkeen aamulla, koska oli lähtenyt kiireessä viemään miestään junalle ja huomannut vasta kotipihaan palattuaan, ettei mukana ollut kotiavainta eikä kännykkää. Tarjosin sitten aamukahvit ja lainasin puhelinta, jotta naapuri sai sovittua vara-avaimen tuonnista.

Toisen kerran yksi naapuri tuli kertomaan, että heille oli murtauduttu, ja kyseli olimmeko nähneet mitään. Heidän talonsa ei oikein näy meille joten emme voineet auttaa, mutta olihan se hyvä tietää että asuntomurtoja oli alueella.

Ilman varmuuslukkoa ei kannattaisi availla, jos on yksin kotona eikä omista esim. rotikkaa tai sakemannia. Koskaan kun ei tiedä kuka siellä oven takana on. Ei kannata liiassa pumpulissakaan elää ja kuvitella että kaikki on oven takana hyvällä asialla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

V i ttu palstan s ens uuri. Eriasia asua jossain varpaisjärvellä jossa laitetaan luuta ovea vasten kun ei olla kotona kuin isossa etelän asutuskeskuksessa missä narkit ja m amu t ravaa 24h.

Vierailija
24/49 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin kuolla kuumotukseen kerran kun ovikello soi ja olin alushousuisillaan poltellut pilveä koko päivän. Arvoitukseksi jäi, kuka siellä oli.

Vierailija
25/49 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahdistaa jos on just sillon kakkaus kesken.

Niinpä!

Vierailija
26/49 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Puhelimesta puhumattakaan.

Vierailija
27/49 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinasin kuolla kuumotukseen kerran kun ovikello soi ja olin alushousuisillaan poltellut pilveä koko päivän. Arvoitukseksi jäi, kuka siellä oli.

Varmaan vihainen naapuri, joka halusi sanoa, että lopeta se v*tunmoinen hiisaaminen, haisee koko rappu :D Ehkä tosin olisi osannut jättää viestin postilaatikkoon/luukkuun jos näin olisi. -ap

Vierailija
28/49 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa aina, jos ovikello soi. Samoin puhelin, jos en tiedä kuka soittaa.

Ovikellon soidessa hiiviskelen kotona 10-15min ennen kuin uskallan olla normaalisti. Verhot ja kaihtimet on aina jo ennestään kiinni ja musiikki tai sarjat ja leffat tulee aina kuulokkeista.

Vierailija
29/49 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua. Miksi mennä avaamaan ovea ollenkaan. Asunto on yksityisaluetta.

Salkkareissa joku koko ajan soittaa ovikelloa ja tyypit aina reippaasti ovea aukaisemaan. Tyhmää.

Vierailija
30/49 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ding dong

Vierailija
31/49 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en koskaan avaa ovea jos ovikello soi.

Viralliset tahot ottaa yhteyttä kyllä sähköisesti tai kirjeitse. Tutut soittaa tai laittaa viestiä et hei, oon alhaalla.

Vierailija
32/49 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottaa jos teet keittiössä ikkuna auki ruokaa ja ovikello soi ja tiedät, että he kuulevat sun olevan keittiössä. Sillon on melkeen pakko avata.

Vierailija
33/49 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin ahdistaa

Vierailija
34/49 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei,

kun ei ole ovikelloa.

Vierailija
35/49 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoit valot pois 😂😂

Hyvin ajateltu.

Vierailija
36/49 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin ahdistaa. Kuka muu se voi silloin olla kuin poliisi tai jotain muuta ikävää?

Vierailija
37/49 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassua. Miksi mennä avaamaan ovea ollenkaan. Asunto on yksityisaluetta.

Salkkareissa joku koko ajan soittaa ovikelloa ja tyypit aina reippaasti ovea aukaisemaan. Tyhmää.

No muuten siinä sarjassa ei oikein tapahtuisi mitään. Sekö olisi kivaa?

Vierailija
38/49 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovikellon ääni kuulostaa pelottavalta, yleensä siitä ei seuraa mitään hyvää. Kissatkin pelästyy.

Vierailija
39/49 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin harvoin kun soi, niin yleensä avaan. Kerran oli eksynyt ruokalähetti, kerran tuotiin lappu asunnoissa tehtävistä mittauksista. Välillä tosin saatan oleilla pikku shortsit ja toppi päällä ja silloin en kyllä mene avaamaan kun en viitsi puolialasti mennä tai vaihtaa vaatteita :D

Vierailija
40/49 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ovikello soinut yllättäen ainakaan 3 vuoteen.  Meidän rappuun ei pääse ulkopuolisia täällä Stadin Valkassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan