Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tarkoittaa jos naisessa on "vaimomatskuu"?

Vierailija
05.06.2015 |

Miehet ja miksei naisetkin kertokaa. Millaiseessa naisessa sitten EI ole "vaimomatskua"?

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopsa vastaus:

Leveä lantio = hyvä synnyttäjä. Ei liikaa koulutusta eikä kunnianhimoa, ettei vaan ala tienata jossakin vaiheessa enemmän kuin mies tai pääse elämässään eteenpäin kun mies tyytyy jumittamaan. Ulkonäköä vain maltillisesti, ei liian kaunis. Ei liian paljon sosiaalisia suhteita, erilaisia, eri sukupuolta olevia omia ystäviä, joita tapaa ilman miestä. Orientoituu parisuhteeseen, tyytyy mihin tahansa mieheen kunhan hänellä on mies. Nöyrä. Hiljainen, ei keskustele, ajattele ääneen, riitele. Tyytyy mieheen, joka on päivät töissä, illat koneella ja viikonloput kavereiden kanssa harrastuksissa, sillä onhan se "oma" mies.

Miehet jotka ylipäätään puhuvat "vaimomatskusta" on mun mielestä vähintäänkin epäilyttäviä ja yleensä säälittäviä. 

Vierailija
22/53 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa vastaaja tähän asti, jossa on aviomiesmatskua :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 11:33"]

Ainoa vastaaja tähän asti, jossa on aviomiesmatskua :)

[/quote]

Viesti nro 2

Vierailija
24/53 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 11:13"]

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 11:08"]

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 11:06"]

Se tarkottaa sitä, että mies joka puhuu naisista tuollaisin käsittein, ei ole valmis parisuhteeseen. Se on joidenkin miesten tapa arvioida ja luokitella naisia "hyviin" ja "huonoihin", eikä tuollaista tee muut kuin keskimääräistä tyhmemmät miehet. 

[/quote]

Esim. tämän lainaamani viestin kirjoittaja ei ole vaimomatskua. Nipo, takakireä ja huumorintajuton. Todennäköisesti aina naama norsunvitulla kun pitäisi lähteä kavereiden kanssa kalaan tai jos ei pienessä kankkusessa nappaakaan lähteä Ikeaan verhoja katselemaan.

[/quote]

Oikein. Sua en katselisi päivääkään! Vittu mene kalaan ja juntti-Ikeaan, mihin kuulutkin. Olet mulle liian tyhmä ja yksinkertainen. Mies mulla on ollut jo 18 vuotta :) 

[/quote]

Ehdottaisin hiljaista hetkeä 18 vuoden helvetistä kärsineen veljemme kunniaksi.

Vierailija
25/53 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 11:22"]

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 11:16"]

Se tarkottaa sitä, että mies joka puhuu naisista tuollaisin käsittein, ei ole valmis parisuhteeseen. Se on joidenkin miesten tapa arvioida ja luokitella naisia "hyviin" ja "huonoihin", eikä tuollaista tee muut kuin keskimääräistä tyhmemmät miehet. 

[/quote]

Esim. tämän lainaamani viestin kirjoittaja ei ole vaimomatskua. Nipo, takakireä ja huumorintajuton. Todennäköisesti aina naama norsunvitulla kun pitäisi lähteä kavereiden kanssa kalaan tai jos ei pienessä kankkusessa nappaakaan lähteä Ikeaan verhoja katselemaan.

[/quote]

Oikein. Sua en katselisi päivääkään! Vittu mene kalaan ja juntti-Ikeaan, mihin kuulutkin. Olet mulle liian tyhmä ja yksinkertainen. Mies mulla on ollut jo 18 vuotta :) 

[/quote]

MOT. Ihmisten kutsuminen junteiksi muuten on yksi niistä vaimomatskupinnoja tiputtavista asioista.

(ei ed.)

[/quote]

Aika jännä juttu, sillä olen jo naimisissa. Mulle on aivan sama mitä joku palstarunkkari päässään haaveilee :) Yritä säkin löytää joku.

[/quote]

Tulit sitten kuitenkin tähän keskusteluun känisemään vaihdevuosien takia?

Vierailija
26/53 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 11:38"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

MOT. Ihmisten kutsuminen junteiksi muuten on yksi niistä vaimomatskupinnoja tiputtavista asioista.

(ei ed.)

[/quote]

Aika jännä juttu, sillä olen jo naimisissa. Mulle on aivan sama mitä joku palstarunkkari päässään haaveilee :) Yritä säkin löytää joku.

[/quote]

[/quote]

Pysytäänkö aiheessa, kiitos :)

Vierailija
27/53 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimomatskun pitää olla tarpeeksi hyvän näköinen, että siihen voi ylipäätään aluksi ihastua. Itse en ainakaan poikamiehenä pitänyt rumia/lihavia/hankalia naisia puoliso ehdokkaina ollenkaan. 

Vaimomatskun erottaa tyttöystävästä tai panosta noin viikossa. Tyttöystävä, pano tai muu hauskanpito seura saa olla vähän puutteelista muillta osin jos se on vain nätti katsella, mutta vaimomatskua on kiva katsella eikä siinä ole muitakaan vikoja.

Yleisimpiä vikoja mitkä omasta mielestä tiputtavat pois vaimomatskusta ovat ärsyttävä luonne, vähäiset älyn lahjat, lapset, koira, erikoiset vakaumukset tai mikä tahansa muu asia mikä nyt vaan rupeaa pännimään. 

Loppuun vielä selventävä video:

Wife Zone

Vierailija
28/53 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 11:40"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Aiheeseen liittyen: jos miehen saaminen on joku meriitti, ei kyseessä ole todellakaan vaimomatsku.

Vierailija
29/53 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 11:46"]

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 11:40"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Aiheeseen liittyen: jos miehen saaminen on joku meriitti, ei kyseessä ole todellakaan vaimomatsku.

[/quote]

No kyllä musta rakkauden löytäminen on aika iso ellei jopa isoin meriitti elämässä. Harmi, en siis ole vaimomatskua :(

Vierailija
30/53 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 11:06"]Kaunis kuin missi, käytökseltään kuin nunna ja makuuhuoneessa kuin huora. Näin ainakin mun mielestä:) M27
[/quote] Häpeäisin, jos olisit mun poikani..

Vierailija
31/53 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittävän hyvän näköinen että tykkää ulkomuodosta ja kaikin puolin mukavaa seuraa. Sellainen väittävä ja huolehtivainen äitityyppi.

En siis etsi mitään äitiä itseäni elättämään. Fakta nyt vaan on että nokka kippurassa kulkevasta kotkasta, jatkuvasti menkkarageilevasta, äärifeminististä tms poikkeuksellisen voimakkaasti johonkin aatteeseen hurahtaneesta ei ikinä ole hyväksi lasten äidiksi.

Vierailija
32/53 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimot <3

Vierailija
33/53 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ON vaimomateriaalia. Jos naiseSSA on vaimomateriaalia, niin se tarkoittaa että hänessä killuu joku tyyppi joka kelpaisi hyvin vaimoksi. Tai ehkä hän odottaa tyttölasta jonka persoonallisuuden joku ennustaja on nähnyt?

Vierailija
34/53 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvailit minut :-)

Kaunis kuin missi, käytökseltään kuin nunna ja makuuhuoneessa kuin huora. Näin ainakin mun mielestä:) M27

[/quote]

Vierailija
35/53 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 10:58"]

Naisessaa on jotain tarkemmin määrittelemätöntä, mikä saa tuntumaan siltä, että hänen kanssaan voisi mukavasti ja ylpeästi elää loppuelämänsä. Siis myös sitten kun ei enää olla nuoria hottiksia.

ja jos ei ole vaimomateriaalia, niin tuntuu siltä, että oli toinen kuina erinomainen tahansa, sitä ei ehkä kuitenkaan jaksaisi loppuelämäänsä katsella.

[/quote]Paras ja ainoa tolkullinen kommentti tuli heti alussa. Selvää aviomiesainesta :)

Vierailija
36/53 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 12:09"]

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 11:06"]Kaunis kuin missi, käytökseltään kuin nunna ja makuuhuoneessa kuin huora. Näin ainakin mun mielestä:) M27 [/quote] Häpeäisin, jos olisit mun poikani..

[/quote]

älä nyt! Mutta tasapuolisuuden nimissä sanotaan nyt sekin salaisuus mitä nainen odottaa mieheltä: lompakko kuin pankinjohtajalla, muna kuin Holmesilla, nuoren Hulkin kroppa, jolla voi puolustaa perhettään ja Stephen Hawkinsin erikoisosaaminen sekä äly. Toivottavasti ekalle ei tullut riittämättömyyden tunteita, totuus on kuitenkin tämä.:)

Vierailija
37/53 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

39 tarkentaa: koko tämmöinen "matskusta" puhuminen on aika huono lähestymistapa, ainakin jos sen ottaa kirjaimellisesti. Lainaamani kommentoija on asian ytimessä puhuessaan siitä, näkeekö tulevaisuutta jonkun ihmisen kanssa. Tällöin "matsku" ymmärretään potentiaalina, eli minkälainen todennäköisyys kyseisellä pariskunnalla olisi viihtyä yhdessä pitempäänkin, vaikkapa loppuelämän ajan. Muut vastaajat luettelevat kliseisesti jotain yksittäisiä ominaisuuksia, ikäänkuin tarkastelisivat kaupan hyllyllä tavaroiden tuoteselosteita. Eiiiiii näin.

Vierailija
38/53 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

My little Pony - runkkari. 

Repesin. Kiitos! :D

Vierailija
39/53 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeekö ihmiset tosiaan jotain listoja siitä, mitä fyysisiä, psyykkisiä, taloudellisia jne. ominaisuuksia pitää kumppanilla olla, jotta kelpaisi "vaimo/aviomiesmatskuksi"? Eikös se menekään niin, että jonkun ihmisen kanssa on vain niin hauskaa ja mukavaa, että hänen kanssaan haluaisi olla koko ajan, nyt ja aina? Ihmettelen kovasti, jos tällaiseen on menty. Toivottavasti nämä "matskulistailut" ovat vain hauskaa ajanvietettä eikä muuta...

Vierailija
40/53 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

(ei ed.)

[/quote]

[/quote]

Yksikin tuttu juoppoakka joka on luonteeltaan aika liki häiriintynyttä on naimisissa. Se johtuu kyllä lähinnä siitä että sen ukko on juoppouden lisäksi jokseenkin tyhmä ja yksinkertainen ihminen.

Eli: Kaltaisesi naimisissa olo ei todista mitään muuta kuin sen että meitä on moneen junaan.

Kannattaa muuten pitää kiinni siitä ukosta koska uutta et tule tuolla asenteella löytämään :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi