Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En halua seksiä mieheni kanssa

Vierailija
11.06.2015 |

Mieheni on kaikin puolin ihana ja fyysisesti makuuni. Minä olen masentunut, eikä seksi kiinnosta yhtään. Mieheni vihjailee jatkuvasti seksiin liittyvillä asioilla kun ei saa ja ärsyttää vielä enemmän. Joskus suostun seksiin mieheni takia vaikka en edes haluaisi. Toivon aina, että se olisi vaan äkkiä ohi. Sen jälkeen alkaa taas vähän ajan kuluttua vihjailut seksiin kun en halua. Mä en jaksa enää mitä teen? Mieheni kyllä tietää masennuksestani, mutta jatkaa aina vaan samaa rataa. Muuten meilä menee hyvin ja rakastan miestäni.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa koittaisit olla sinkkuna vähän aikaa.

Vierailija
2/13 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä teet, itse askaroin samojen aatosten parissa. Meillä seksiä ei ole ollut 3,5 vuoteen. Eikä ole kyllä mitään läheisyyttäkään. Sama osoite ja yhteiset lapset kylläkin..vielä. Saa nähdä, kuinka pitkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tuossa voi tehdä oikein mitään. Rakkaus siinä punnitaan.

Vierailija
4/13 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lääkäriin, jos haluat, ettet menetä miestäsi. ONko mitään tietoa, mistä masennuksesi johtuu?

Vierailija
5/13 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua olla sinkkuna siitä ei ole kysymys. Olen sairaseläkkeellä.

Vierailija
6/13 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se miehesi jollekin halukkaalle naiselle kelpaa.

Vierailija
7/13 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat itseäsi niskasta kiinni ja selätät ensinnäkin masennuksesi .Et itsesi, vaan miehesi takia. Haluat kai, että miehesi on onnellinen?

M35

Vierailija
8/13 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään halua seksiä miehesi kanssa.

Vierailija
9/13 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista säkin vittu!

Vierailija
10/13 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene seksuaaliterapeutille. Inhottaako seksi sua? Haluaisitko että sun miehes tekisi jotain eri tavalla? Pystyttekö ylipäätään keskustelemaan asiasta?

Vierailija
11/13 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään. Liikaa henkistä etäisyyttä, jättänyt mut yksin vastuuseen huushollista ja lapsista eikä suostu uskomaan, että hänen käytöksellään on minuun vaikutusta. En vaan koe ko henkilöä enää läheiseksi.

Vierailija
12/13 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas toisinpäin. Tasan ei mene nallet. Terv. Haluttoman miehen vaimo

Vierailija
13/13 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 20:50"]

Mieheni on kaikin puolin ihana ja fyysisesti makuuni. Minä olen masentunut, eikä seksi kiinnosta yhtään. Mieheni vihjailee jatkuvasti seksiin liittyvillä asioilla kun ei saa ja ärsyttää vielä enemmän. Joskus suostun seksiin mieheni takia vaikka en edes haluaisi. Toivon aina, että se olisi vaan äkkiä ohi. Sen jälkeen alkaa taas vähän ajan kuluttua vihjailut seksiin kun en halua. Mä en jaksa enää mitä teen? Mieheni kyllä tietää masennuksestani, mutta jatkaa aina vaan samaa rataa. Muuten meilä menee hyvin ja rakastan miestäni.

[/quote]