En halua seksiä mieheni kanssa
Mieheni on kaikin puolin ihana ja fyysisesti makuuni. Minä olen masentunut, eikä seksi kiinnosta yhtään. Mieheni vihjailee jatkuvasti seksiin liittyvillä asioilla kun ei saa ja ärsyttää vielä enemmän. Joskus suostun seksiin mieheni takia vaikka en edes haluaisi. Toivon aina, että se olisi vaan äkkiä ohi. Sen jälkeen alkaa taas vähän ajan kuluttua vihjailut seksiin kun en halua. Mä en jaksa enää mitä teen? Mieheni kyllä tietää masennuksestani, mutta jatkaa aina vaan samaa rataa. Muuten meilä menee hyvin ja rakastan miestäni.
Kommentit (13)
En tiedä mitä teet, itse askaroin samojen aatosten parissa. Meillä seksiä ei ole ollut 3,5 vuoteen. Eikä ole kyllä mitään läheisyyttäkään. Sama osoite ja yhteiset lapset kylläkin..vielä. Saa nähdä, kuinka pitkään.
No eihän tuossa voi tehdä oikein mitään. Rakkaus siinä punnitaan.
Mene lääkäriin, jos haluat, ettet menetä miestäsi. ONko mitään tietoa, mistä masennuksesi johtuu?
En halua olla sinkkuna siitä ei ole kysymys. Olen sairaseläkkeellä.
Kyllä se miehesi jollekin halukkaalle naiselle kelpaa.
Otat itseäsi niskasta kiinni ja selätät ensinnäkin masennuksesi .Et itsesi, vaan miehesi takia. Haluat kai, että miehesi on onnellinen?
M35
En minäkään halua seksiä miehesi kanssa.
Mene seksuaaliterapeutille. Inhottaako seksi sua? Haluaisitko että sun miehes tekisi jotain eri tavalla? Pystyttekö ylipäätään keskustelemaan asiasta?
En minäkään. Liikaa henkistä etäisyyttä, jättänyt mut yksin vastuuseen huushollista ja lapsista eikä suostu uskomaan, että hänen käytöksellään on minuun vaikutusta. En vaan koe ko henkilöä enää läheiseksi.
Meillä taas toisinpäin. Tasan ei mene nallet. Terv. Haluttoman miehen vaimo
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 20:50"]
Mieheni on kaikin puolin ihana ja fyysisesti makuuni. Minä olen masentunut, eikä seksi kiinnosta yhtään. Mieheni vihjailee jatkuvasti seksiin liittyvillä asioilla kun ei saa ja ärsyttää vielä enemmän. Joskus suostun seksiin mieheni takia vaikka en edes haluaisi. Toivon aina, että se olisi vaan äkkiä ohi. Sen jälkeen alkaa taas vähän ajan kuluttua vihjailut seksiin kun en halua. Mä en jaksa enää mitä teen? Mieheni kyllä tietää masennuksestani, mutta jatkaa aina vaan samaa rataa. Muuten meilä menee hyvin ja rakastan miestäni.
Jospa koittaisit olla sinkkuna vähän aikaa.